Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-01 18:50:20 följande:
    Tankarna flyger ju runt i skallen om allt hemskt nu juh

Och VAD skulle hända om fl skulle starta INNAN dom fått alla provsvar???

Ja det kan säkert vara rumpan men man kanske iaf inte kan räkna med att huvudet ligger neråt eller?
    jo jag förstår det....men fy va hemskt.
    ja det e nog bra att du får veta innan fl dock....jag tror det e rumpan..:)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-01 18:56:18 följande:
    pregga: sura uppstötningar kan du få av järntabletterna, apelsinjuicen du tar dem med ;) särskilt eftersom du tar det på kvällen
    Tack för svaret gumman, hihi men jag äter inte järntabletter längre ju ?! å juice var ett tag sen...eller ja ett par dagar...
  • Bubbis10
    augustibarn10 skrev 2010-08-01 18:58:31 följande:
    Pregga- jag kan inte bifoga det du skrivit jag vet inte varför man kan få det, men jag har haft det i några månader nu. novalucol är effektiv mot det. Jag känner ofta att det är något på väg upp när jag ligger ner och tabletten hjälper inom nån minut.
    Ok, hihi ja ibland blir det svårt å citera...irriterande..jaså? ja jag har bara vart med om detta 2 gng å tar inga som helst medeciner....så jag hoppar det gärna, å nu e det så kort tid kvar..men som du säjer,det blir när jag lagt mig ner.Men tack för tipset :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-01 18:59:07 följande:
    Vet inte vart det kommit ifrån.
    Hade nått likande slags blåsa som såg sprucken ut som detta likande fast på inre blygdläppen då jag väntade sonen men då togs test för herpes och det var inte det. det försvann iaf.
    Detta har bara kommit då jag varigt gravid så det är så skumt.

Jo rumpan uppe men när rumpan "syns" där uppe menas det dså att bebben ligger med huvudet neråt då?
    ok, men det kan ju inte bara komma fr ingenstans? kan det vara kondylom? det kan ligga vilandes i många år....men det e ju mer som vårtor...mja bebben behöver inte ligga med huvudet nedåt men kan mkt väl vara så..å det tror jag ju.
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-01 19:01:25 följande:
    Jadu bra fråga. BM tar ju alltid HIV, Syfilis tester då man är på inskrivning och dom var ju negativa så det har ju tatt tester då man skrevs in.
    jo det gjorde dom ju på mig med...hm....märkligt..har du ont då?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-01 19:14:14 följande:
    nä det är himlans irriterande när man har värkar och tror att det är på g och sen stannar allt av och/eller förvärras ej..
    superjobbigt
    nä jag kommer nog vara gravid ett helt år till, verkar inte som hon vill komma ut :P
    jaa det e det å ngt som är ÄNNU mer irriterande är folk som ställer frågan-MEN, har du inte fått än???

Öh näe ser det ut så?!  shit va less jag blir, GRRRR

Ett år till tror jag ganska så bestämt att du slipper även om det känns så just nu.
    Nu är vadslagningen i full gång om när lilleman kommer, haha flera st har lagt 50 spänn, hahaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-01 19:19:11 följande:
    japps då lär huvudet vara nedåt. vart skulle det annars vara? annars kan det tyvärr vara tvärtom, att det är huvudet som buktar ut och att rumpan är neråt ....
    Pregga skrev 2010-08-01 18:57:55 följande:
    Tack för svaret gumman, hihi men jag äter inte järntabletter längre ju ?! å juice var ett tag sen...eller ja ett par dagar...
    aha nä just det, läste ju det att du slutat ta dem.. man kan också få sura uppstötningar om magen är full när man går och lägger sig, andra saker som kan ge sura uppstötningar är: kolsyrat, sur mat, stark mat, kryddig mat....

nu ska jag logga ut igen.. ha en fin kväll tjejer!

och förresten Sofie: glad att höra att det går bra för din lille prins och att han växer både på längden och bredden ;)
    jo DET kan jag tänka mig stämmer,jag äter ju som en tok så magen e full på kvällen :) haha
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-01 19:34:07 följande:
    Ingen aning. Nej har inte ont ett dugg.

Fy fasen får se om läkaren imorgon har fått svar på blodprovet iaf...Imorgon skulle dom bara ta bort en bit ifrån såret för att kolla det.
    ok, va skönt att du inte har ont iallafall...låter dock inget vidare trevligt...har din man ngt på snorren då? haha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-01 20:14:12 följande:
    Min bebbe ligger med huvudet ner och har åkt ner i bäckenet och kan alltså inte vända sig om nu, även om han är ruckbar fortfarande. Men jag känner hans huvud "under magen" det typ kittlas när han håller på med huvudet. Svårt att förklarar hur det känns. Men jag tror att bebbens huvud bör vara neråt eftersom rumpan sticker uppåt.
    haha jaa på vissa kittlar det när bebben rör på huvudet å på mig känns det som ett ILANDE HUGG som om hela bäckenet ska klyvas, hahaha
  • Bubbis10

svarar er alla snart, malinski79 har inboxat dig min fb, hihi

sitter i tel.brb

• Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-01 20:29:13 följande:
    MEH FY!!!! Stackare!!! Jo kan ju faktiskt inte säga att det inte har gjort ont,men oftast kittlades det. Nu händer det inte lika ofta. HOPPAS INTE att din bebis rör sitt huvud väldigt sällan då!

Måste bara fråga har ni ont i (kan det vara bäckenet?) i benet mellan benen? Det gör ont när jag går och när jag vänder mig på nätterna. Det värsta är ändå när benen glider isär, tror att jag ska döööö. Dessutom så kan det helt plötsligt svida till mellan benen och ibland hugger det till.... Otroligt jobbigt iallafall.
    haha men asså det e enda gng jag har ont med, om man bortser fr händerna så jag ska inte klaga å det e ju inte så varje dag heller :) jag kan tycka att det trycker ner i ljumskarna men annars inte så som du verkar ha det,,,näe..
    Malinski79 skrev 2010-08-01 20:35:04 följande:
    Jag har oxå startat vadslagning!!!! Har fått 29 olika bud, så någon borde ju ha rätt

Pregga kan inte du inboxa mig ditt namn så kanske jag kan få lägga till dig på fejjan?!?!
    haha såå addad :)
    augustibarn10 skrev 2010-08-01 20:39:50 följande:
    Pregga: Jag får också ont i benet mellan benen. Ingen aning om vad det kan vara. Ibland när jag är ute och går så måste jag stanna en stund för att det gör så ont att jag inte kan fortsätta. Jag har inbillat mig att det är foglossning men det kanske det inte är?
    Min Bm sa att det är när trycket blir större så klämms det en massa nerver, min son ligger ju typ å vilar med huvudet på mitt blýgben så när han vänder sig lite så klämmer han till=hugg. å sen har han toppen på huvudet ngn mm fr min urinblåsa....jag trodde åxå detta var foglossning men det e asså nerver som kommer i kläm..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10