Perssonlund skrev 2010-08-01 20:29:13 följande:
MEH FY!!!! Stackare!!! Jo kan ju faktiskt inte säga att det inte har gjort ont,men oftast kittlades det. Nu händer det inte lika ofta. HOPPAS INTE att din bebis rör sitt huvud väldigt sällan då!
Måste bara fråga har ni ont i (kan det vara bäckenet?) i benet mellan benen? Det gör ont när jag går och när jag vänder mig på nätterna. Det värsta är ändå när benen glider isär, tror att jag ska döööö. Dessutom så kan det helt plötsligt svida till mellan benen och ibland hugger det till.... Otroligt jobbigt iallafall.
haha men asså det e enda gng jag har ont med, om man bortser fr händerna så jag ska inte klaga å det e ju inte så varje dag heller :) jag kan tycka att det trycker ner i ljumskarna men annars inte så som du verkar ha det,,,näe..
Malinski79 skrev 2010-08-01 20:35:04 följande:
Jag har oxå startat vadslagning!!!! Har fått 29 olika bud, så någon borde ju ha rätt
Pregga kan inte du inboxa mig ditt namn så kanske jag kan få lägga till dig på fejjan?!?!

haha såå addad :)
augustibarn10 skrev 2010-08-01 20:39:50 följande:
Pregga: Jag får också ont i benet mellan benen. Ingen aning om vad det kan vara. Ibland när jag är ute och går så måste jag stanna en stund för att det gör så ont att jag inte kan fortsätta. Jag har inbillat mig att det är foglossning men det kanske det inte är?
Min Bm sa att det är när trycket blir större så klämms det en massa nerver, min son ligger ju typ å vilar med huvudet på mitt blýgben så när han vänder sig lite så klämmer han till=hugg. å sen har han toppen på huvudet ngn mm fr min urinblåsa....jag trodde åxå detta var foglossning men det e asså nerver som kommer i kläm..