Vi fortsätter, Bf aug 10
hejsan tjejer
fy sover inget vidare alls om nätterna vrider och vänder på mig hela tiden!!
i dag bli stan med mamma ska bli kul se om de finns nått!
hihi i dag är de 40 dagar kvar;)tiden springer i väg ju!!
hejsan tjejer
fy sover inget vidare alls om nätterna vrider och vänder på mig hela tiden!!
i dag bli stan med mamma ska bli kul se om de finns nått!
hihi i dag är de 40 dagar kvar;)tiden springer i väg ju!!
sådär då är man hemma igen efter stan med mamma!
hitta en klänning och en blus och ett linne och ett ammningslinne;)
köpte en kaffemugg till min kära samba som de står jag älskar dig i evighet;)se om han bli glad!
hmm mina fötter är svullena så blir att hoppas i poolen snart och svalka dom lite.
Min mamma köpte kläder till hennes 1 barnab i dag det vart 3 bodysar 2 st står det i love dad och i love mum,sen en randig body och 2 st mössor hon hitta en som det står i love dad så den får det bli när h*n ska åka hem!
sen köpte hon 3 st haklappar och där va de oxå i love dad;)ingen i love mum;)
ne nu ska ja fixa lite höres i morrn tjejer ha en bra kväll
hmm tjejer nu kommer de en fr¨ga som inte är så frähs!
ja har märkt att jag få gå på toa ofta och göra nummer 2 är väldigt lös är de någon mera som har samma problem?
Vecka 35!!

nu leker h*n i min mage.de är såå mysigt när man känner en fot och när rumpan kommer fram;)
längtar som bara den nu efter h*n!
den ligger ju med huvudet neråt har den gjort sen vecka 33 så nu vill ja att den snart ska komma ut;)
gud så varmt de är då!!!
i dag måste de bli stranden sola och bada lite för här hemma går de faan inte att va;)
hoppas ni alla mår bra!?
35 dagar kvar i dag tiden går ju i alla fall;)
Jag har världens hosta, är hes. Jag brukar inte vara så men men hellre nu än sen när lillan kommer.
Ska äta frukost nu för sen ska vi till stranden igen. Idag skiner solen! Jag lär väl doppa mig idag igen. Men fy idag är det ju finare väder så det innebär nog mera folk på stranden