Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-02 19:45:18 följande:
    Märkte det Skrattande ....Jag är upptagen med att glo på alla bilder Skrattande

Tetta- Var det dig jag hittade?
    hahaha jaa :)
    sofie och laura skrev 2010-08-02 19:46:10 följande:
    Hej igen på er!!

Gud vad mycket sötsaker det blir när barnen har sommar lov!

Ser att ingen bebis kommit än men ack jag hoppas ..
    tittar in i tråden dagligen endast för att kolla om det kommit någon bebis!

Knyzzel: Hoppas verkligen allt är väl med er Jag hoppas det verkligen!!!!!

Pregga: Rakningen går bra och jag hoppas att det är en 11 års övergångsfas till tykenhet hhahhahaha
    Min 4 åring  kan få mig att göra en brittan ibland hahaha

Insåg att jag är en 3 barns mamma på 26 år det är rätt maffigt

Rekomenderar er weleda krämen till era nyfödda som lotion efter ett par veckor =)
    Initoyol salvan e bäst mot röda rumpor haft den till alla 3 ...
    Inga våtservetter körs inte här bara vid akuta fall annars e det bara kranvatten och mjuk handduk =)
    Hej älskade vän :)

ingen bebis än, men det kommer snart..hihi jag börjar dock inse att min lille prins tycker det e jättekul å lura mig så nu går jag inte på det ngt mer, haha  jag var ju aså tvungen å raka mig men jag har kännt han efteråt så det gick nog bra, han protesterade dock under tiden, blev väl trångt, haha
    jaa min dotter kan driva mig till vanvett ibland asså...grrrr
    3 barns mamma, coolt ju, hihi å han e såå bedårande din lille..ja alla dina barn e vackra som sin mamma Hjärta
    va kul att du kikar in emellanåt :)
    puss
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 19:57:08 följande:
    Men hum...Vi låter väl inte fejjan ta över denna tråden? Vi stannar la här iallafall? Eller kommer jag få sitta här själv nu? Skäms
    NO WAY!!!
    klart vi stannar kvar här, haha jag har haft ett par st addade fr början av trådarna, men vi hänger allt kvar här ändå :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 20:00:15 följande:
    Nä men nu ska jag slita mig ifrån datan. Sambon är på väg hem med min cola och jag har bestämt mig för att umgås lite med honom innan det är säng dags.... Men lycka till alla så hörs vi imorgon.
    ha det så trevligt :) kram
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 20:05:24 följande:
    Fasen mår apdåligt nu

Värk i skallen, Tryck över bröstet,yr, lite sd till o från

Pregga tror du det kan vara paniken som spelar ett spratt?

Detta är fasne inte skoj Blir så rädd och orolig.
    jo men absolut att det kan vara ångest, OCH trycket fr livmodern, men när den sjunker så släpper det en hel del...
    va inte orolig för det.
    kram
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 20:19:40 följande:
    Jo jag vet söta du men du vet ju också att jag är en över orolig hönstramsa

man är ju så rädd när det smärtar i bröstet,yrsel ja allt man har vid panikångest.

Jag har ju kollat upp hjärta,lungor ja rubbet och där är inga fel men fasen vad skraj man e

Känne rmig så jävla elak mot tösen i magen som är så rädd,orolig och får panikångest. Jag kanske bara gör henne orolig i magen så hon blir medtagen osv

fan dumma mig
    jotack jag vet, haha jag e ju likadan....orolig å pms,ig! förstår att du blir rädd, men det går över..
    aså barnet blir påverkat om man mår dåligt heeela graviditetn igenom. men så e det ju inte :)

Jag känner mig åxå dum...som e som en pitbull nu :(
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 20:29:11 följande:
    Hehe har du humör nu gumman lilla???

hehe det har jag typ haft de sista 3 månaderna med ständigt hemskt humör och beredd att "hugga" speciellt mot mannen eller andra nötter
    haha jaa jag flippar ju....blir ju rasande.
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 20:37:45 följande:
    Haha ojda. Kanske bra att du inte har en man i ditt hem då hihi.
    Då hade han fått bygga skyddsväggar imellan er
    haha jaa kanske lika bra...vi hade ju haft andra världskriget här hemma....Med hans temprament å mitt med hormoner, hade la slutat med vilt slagsmål.hahahahah
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-08-02 20:47:18 följande:
    Jo jag försöker emellan åt titta in så nyfiken trots allt!
    Denna tråd e ju för fasen bäst här stöttar vi och tröstar vi så det skriker!!!!
    Nä nu får han sluta lura oss speciellt mig hahhahha skojjar bara LÄÄÄNGTAR så för din skull med
    E så nyfiken så det skriker ju lille älskade vän koooooom nu!!!

Alvin e fortfarande lugn knorrar på för fulla muggar men e världens gosigaste... luuuktar så gott
    Hihi ja å det e härligt att du hänger kvar :) lille Alvin, åh va mys å bara få gosa på honom. han är så bedårande, hihi  jaa nu längtar man med blandade känslor, det e ju så himla mys att vara gravid med ju.
    haha min dotter ropade ju till magen-KLÄÄÄÄM Domonic,KLÄM!!!!
    haha en som e otålig må du tro :)

jo vi har allt stöttat varandra här inne till tusen, vette sjutton hur jag hade klarat mig annars utan att bli ett totalt vrak.
    Gums, innan alvin kom-var du aggressiv det sista?
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-02 20:52:14 följande:
    Go kväll mina damer..nu har väl alla loggat ut när jag kommer tillbaka Här är en till som har facebook Så OM någon vill va min vän så är det bara inboxa mig här
    hihi jaa jag e kvar, har typ inget annat liv just nu, hahahaha
    puchelina88 skrev 2010-08-02 20:58:28 följande:

hmm värker och sen har ja mensvärk;/

hmm när ska man ringa till fl?
    asså ja har ju inte så ont så ja gråter men ont gör du ju de kommer i bland!
    hur räknar man värkarna om de nu är det??
    ni som har inboxat mig ja addar er på facebook i morrn för nu orkar ja inte;/

aså känner du oro så ring dom, det är aldrig fel. man brukar klocka värken, när den kommer ta tid å kolla hur länge den håller i, å när den släpper å kolla igen tiden för nästa. men har du så ont så tycker jag att du ska ringa in :) ååååhhh va spännande, kanske e en bebbe på g nu då , wiiiiiii
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-02 21:21:00 följande:
    Skickar en länk som du kan använda när du får värkarna....
    Använder den själv och den är jättebra.
    Då ser du hur länge värkern håller på och hur lång tid det är mellan värkarna.

www.varktimer.se
    Å va fiffigt ju :)

puchelina, när värkarna blir på allvar så tro mig-DÅ känner man det :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10