Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-09 07:46:26 följande:
    Oj, men gu va hemskt, då hade jg åkt in akut direkt...jag har en massa mardrömmar, den ena värre än den andre...å flera olika om dan..skitjobbigt...vaknar åxå med hjärtklappning, svettig mm
    Hjärtklappning av rädsla det är ännu mer skrämmande!
    Pregga tänk så här barn i magen kan överleva en träff av blixten , ivissa fall klara av en krock (såg en dokumentär på discovery channel )
    Mitt fall var inte så hårt utan jag dämpade det med armbågen så jag oroar mig lite mer för den =) Näe skämt åt sidor!
    Vi oroar oss nu gumman och vi kommer oroa oss sen om allt möjligt!
    Våra bebisar är trygga i magen!

Fan vad lätt det är att försöka lugna ner en annan men när man är själv i den situationen hjälper fy attans NADA

pUSSSS
  • sofie och laura
    puchelina88 skrev 2010-03-11 06:51:52 följande:
    God Morgon! Jaha då va det Torsdag igen gud va skönt att veckorna går;) hmm i dag har vi ingen sol här!! Inte en i alla fall! Sambon har åkt till jobbet och ja kunde inte somna om så nu sitter ja här och har tråkigt!!
    Godmorgon vännen.
    Ingen sol här heller =( kände verkligen vårkänslorna igår på med brillorna och bara va!!!
  • sofie och laura

Igår fick jag verkligen fnatt på en äldre dam!

Jag stog i kön i mataffärn och hon var före.
    Leo sotter i vagnen mittemot kassan med sin äldre kusin (10år) jag har koll samt att jag hör att Leo är grinig och kanske skriker till i 3 min MAMMA väldigt högt samt lite inte orka vänta skrik på sin mamma.
    Allt tar max 2 min från att betala en tuggummi.
    jag kommer fram till leo och klappar han på kinden och ger han napp och ett bamse tuggummi. HAN ÄR LUGN.
    Då säger robin på 10 år att tanten framför dig sa till Leo
    -håll käften på dig din AP UNGE!
    VA TÄNKTE JAG MEN, lugnade mig själv med att robin hörde fel.
    Sen hörde jag tanten säga
    -BRA att du höll käft.
    JAG- vAD FAN ÄR DET DU DÄGER TILL MIN SON? Skämms du inte att säga så en kvinna p äldre dar.
    tanten-han skall hålla käft
    JAG- SÅ JÄVLA SUR SOM DU E SÅ SKREK DU NOG VÄRRE I HANS ÅLDER. KÄRRING JÄVEL

sata* vad jag blev störd igår!

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 07:52:20 följande:
    Någon mer som verkeligen lider av mardrömmar? den ena avlöser den andra...inatt vaknade jag av att jag hörde mig själv gråga ....å det kändes så tungt i hela bröstkorgen....drömde att liten dog, å att jag födde fram den hemma i läg..... min dotters pappa som jag avskyr sa men vi kan skaffa en ny! jag blev rasande på han....å min sk bästa väninna satt på hårsalong å var helt slukad av sitt utseende, vilket dock inte hade förvånat mig i det verkilga livet.... det går knappt en natt som jag inte har mardrömmar....drömde häromnatten att jag står i hallen, ngt rinner nerför mitt lår..jag tar handen mellan benen, det var blod...tittar upp å ser rakt in i min dotters förtvivlade ögon å hör henne säja med en spruckan röst......men mamma.... jag vaknar med hjärtklappning, genomsvett...å orolig... ngn som känner igen detta? e skitjobbigt...
    Idag fick jag en annorlunda dröm!

Jag skulle krysta ut barnet i new yorker affär??
    Men Hon (som bm sa hela tidn) sa att näsan kommer endast ut inte resten!
    Jag reste mig upp och började hoppa och kände hårda sparkar imagen sen vipps var jag vaken????
    sjuka drömmar!

sen är det oftast zombie som vill äta upp oss att vi är de enda överlevare  i sthlm =(
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 08:01:11 följande:
    men guu, vad e det du säjer??? hon kan ju inte vart fullt frisk! jag hade nog nitat kärringen asså, sicken satmara....sånt kan göra mig riktigt pist off asså.
    Jag sa en till sak till henne men fick ångest för det efteråt MEN jag blev så arg gumman att mina ord bara rammla ur munnen på mig vette fan brukar alltid vara tyst och snäll och aldrig säga emot främlingar MEN NU JÄVLAR!!!!!!

sUR OCH GRINIG KÄRRING PÅ TYP 70 års åldern?? Kanske trött på livet !!!

HAHAHAHAHAHAH faan att du inte var med mig !
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 08:07:02 följande:
    men fy va hemskt, haha föda i en utik lixom..hade ju vart snyggt. det är nog din egen rädsla för att det ska sätta igång när du är ute någonstans. typ å handlar! zombien, hahahah jaa du....den vette tusan dock..har dina tidigare fölossningar satt igång på offentliga platser?
    =)
    Lauras sattes igång i hemmet på kvällen skönt!
    Leo -på väg till dagis!!!

Ja tänk om den verkligen gör det i en hm kö eller ngt vad fan gör man hahahhaha HJÄLP!
    DET  E bara ringa mannen och ordna babysitters hhahahahaa

Tur pregga att det inte finns zombies =)
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 08:15:52 följande:
    Godmorgon gumman! oj, men har du molvärk eller?? hoppas det släpper snarast...har du gjort 2an då? kanske e förstoppad? en annan köpte ju katrinplommon igår..å snart e det-välkommen hemorojder...hahaha Ja det e la en jäkla tur asså...haha men gu asså, ja men tänk så står man där i affären så går vattnet...du, den tanken har inte ens slagit mig...herrejisses.....med natta gick vattnet hemma....som du säkert förstått så har jag ett hett temprament,haha inte en sate som tror jag e svensk ens, mina 2 systrar e lugna som filbunkar....å mig kallar hela släkten för italienskan...haha hm...vad menas?! ler
    Dessa kärringar kan stanna hemma om de inte orkar trycket och skall vara sura!

Tänk dig gumman när våra vatten kommer att gå hihihihihih whiiiii
    Som sagt min doktor skall gräva där nere från v 37 så att förlossningen sätts igång och den får inte gå över v40 =) våran deal han och jag!!

Min lille bebis den kicklar sin mamma hela tiden HAPPY h*n sparka mig en gång så hårt att jag skrek ut det blev nog av glädje =) hahahahah
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 13:09:03 följande:
    hahahaa såå den lille njuter av att du fick ont med, hahaha jaa skadeglädje e den sanna glädjen! Japp surkärringar kan hålla sig hemma! uch.. Varför sätta igång det så tidigt?
    Läkaren vill inte att jag går över v 40 för säkerhets skäl då förlossningen kan avslutas i KS igen?
    Föder jag efter v34 klarar sig bebisen sa han men nu ska vi hålla oss hela vägen ut, från v 37 ska han plana ut livmodern lite reta den typ! så förhoppningsvis i v40 föder jag den =)

Det var hans planer då jag haft kompilkationer men jag känner mig trygg med hans planer =)

Nyss plingade en IDIOT granne på dörren och skriker så barnen vaknar att jag har förflyttat hans bricka till ett annat datum för tvättid!
    Jävla apa att skrika så, eftersom det inte stämde !
    Jag skrek försvinn innan jag ringer polis vågade inte öppna dörren pga säkerhets skäl och jag var i handduk och livrädd IDIOT fan vad rädd jag blev och är!
    Tur med tvättmaskin hemma slippa kriget i tvätten !
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-11 22:38:34 följande:
    Ok då förstår jag, har man haft komplikationer innan så klart men e rädd....men jisses, vilken idiot!! hade du inte din man hemma? haha mitt x hade öppnat dörren å slagit in nyllet på han...hahaha Bra att du inte öppnade dock....har ju barnen å den lille i magen...å med en sån dåre så vet man ju inte! allt för många går lösa idag asså...som den familjen Mu berättade om, jag hade ju nitat fanskapet om hon slagit mig i magen!!
    Jg borde ha dig som vakt hahahhahaa

Näe helt ensam bara barnens kusin som e 10 år gammal han vart jätte rädd!!
    det kunde varit våldtäkts man vad som helst ju!
    RÄDDDDD
    puss
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10