Vi fortsätter, Bf aug 10
Dom är färdiga nu nästan håller på med glasyren för tillfället. Sen är det dax med pajen
Å duscha innan dom kommer å plocka undan tvätten. Hmm hur ska jag hinna
elinnnnn:
recept på kärleks mums
http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=22553
den är väldigt god
Har något å berätta.
Inatt kl 03,28 så fick min svåger & svägerska en son till. Han var 51 cm lång & vägde 3435 g tror jag hon sa.
Å så är det besöksförbud 
Såg att någon frågade om medel till fästingar.
Vissa hundar blir så sjuka just av fästing halsbandet. Samt att dom får inte bada med det & barn ska inte röra bandet.
Jag har alltid använt frontline & kommer även använda det till våran valp & den stora hunden.
Ni vet inte om att erat sjukhus hyr ut bröstpump?
Här i hstd så kan man hyra en bröstpump hur länge man vill. Har gjort det innan med bägge töserna & kommer även hyra denna gång oxå.
Ska bara beställa en ny bilbarnstol, men väntar tills jag vet om en kampanj på babyproffsen. Allt annat har jag ju som sagt innan.
Å känner ett sug efter våfflor, sylt & grädde. Får göra det när barnen har gått å lagt sig. Maken bara skakade på huvudet åt mig.
Väntar på att maken ska ställa in lastbilarna, promenera in genom häcken starta grillen så vi kan grilla karré å kyckling filé. Till det serveras pommes, béa, sallad & vitlöksbröd.
Carohl: Hoppas att du inte tog illa upp ang om pumpen. Alla gör som dom vill. Jag har lånat pump dom andra 2 gångerna å jag har inte haft tillräckligt med mjölk därför känner jag att det inte är lönt för min del att köpa en egen.
Morrn
Igår så gosade jag med en 3 dagars gammal bebis 
Åh så gott dom luktar, nu längtar man till sin egen gosiga bebis.
Nu ska jag ner till källaren och sätta igång en ny tvättmaskin å vika typ 5 maskiner