Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-08-04 23:29:57 följande:
    Ja, om d e så att han hade vatten i lungorna. D har tydligen närmare 50% av snitt-barnen. DEm pressas inte ihopa på samma sätt som vaginalt förlösta barn å då pressas inte allt fostervatten ut heller.

Ja, hur har din graviditet fortlöpt nu under dessa 2 veckorna?
    Ok, misstänkte att det kunde vara ngt sånt...va jobbigt för er med oro å förtvivlan, men en oerhörd glädje över att han mår bra nu....åååååå vi vill gärna se en bild på miraklet?! hahaha

mja min graviditet är underbar, jag älskar att vara gravid å då detta är sista gng för mig så passar jag på att njuta, men samtidigt så vissa dagar så känner man sig otålig...var ju på Tul idag å han vägde 3039 g, hihi lilla älsklingen min....haha lillan vägde ju 2725 när hon föddes så han e lite större :)

jag har mkt täta värkar här nu, men han har lurat mig innan så nu går jag inte på det, haha å dessutom så har läkaren varit där å kännt på livmodertappen idag med..så jag blöder lite....
    jag e såå glad över att höra av dig så du anar inte..har tom drömt om dig ju, haha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-04 23:41:47 följande:
    Naw....Då e han snart här!!!!!!!!!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiii vad spännande!!!!!!!!!!!!!!

Jag var väldigt ärrig efter mitt första snitt (Inte på utsida. Där syns d knappt), men på insida så läkarna sa att d inte var att rekomendera fler graviditeter, för d skulle antagligen inte min livmoder palla med. Viste på att d e 7 lager dem snittar igenom vid kejsarsnitt?! Gissa om jag hade en ORDENTLIG träningsvärk dem första 2 dagarna, men nu e jag som vanligt igen.... nästan
    haha jaa asså jag vet inte, tror nästan jag kommer gå över tiden...haha
    men va???? går dom så djupt? OJ!!!!!
    hur känner du inför att dom sa så då?
    knyzzel skrev 2010-08-05 00:00:34 följande:
    Här e min lille prins

DEVIN LENNOX

jag e KÄÄÄÄR!!!! ååh va sööt gumman, nu känner man sig som en Fl moster ju...hihi bedårande Hjärta
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-05 00:20:13 följande:
    D gick inte, men där e bilder på henne som nyfödd å bara någon månad gamal i hennes bildgalleri. Där kan du kika å jag har lagt in Devis två bilder i babyns galleri
    ok, men asså han e bedårande....Hjärta
    ja fy sjutton vilken tur att bedövningen tog ordentligt, aså vi har ALLA vart så oroliga för dig....
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-05 00:23:42 följande:
    Nä, du gumman nu ska jag snart passa på att få sova lite medan resten av familjen gör d (inte maken, för han spelar, men dem 2 små kottarna)

Kommer in i morron ha d så gött å du! Tänk nu inte mer på X-1. Han har kanske gjort sitt val, men vill kanske att du fattar beslutet?
    japp ser likheter absolut, å det vita linnet du har på dig på strand kortet, har jag ett exakt likadant, hihi
    jo du kanske har rätt, sov så gott gumman...men shit asså värkarna ger inte med sig...AJ!! haha
    kraam å sov gött..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-05 00:26:18 följande:
    Naw.. Tack! Tänkte faktisk på er där inne.. NU SKULLE MAN HAFT SIN MINI HP FÖR PREGGA E SÄKERT INNE NU VID DENNA TIDEN... Tror att kl var vid 23 nått dem gångerna hahahaha
    hihi va glad jag blir gumman, hihi tack....{#emotions_dlg.flower}
    asså värkarna ger inte med sig å har hållt på sen hm...tidig em..men som sagt, imon lär jag inte känna ngt, haha jag kan detta nu :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-05 00:29:46 följande:
    Du dem e super sköna. Har ett i svart oxå. Har nog tappat mer än jag gick upp tror jag i alla fall får väl väga mig snart å se...

Jo, dem e jätte lika. Han e lite smalare i ansiktet å har ju mer hår annars så tycker jag att dem e väldigt lika
    jo jag har åxå det svarta, dom såldes väl i 2 pack om jag inte minns fel...dom är såå sköna ja :)
    men att han e lite smalare i ansiktet e nog för att han e pojk, enl mina erfarenheter...haha får la se på min egen sen :) nu har jag gått upp 19 kg :)
    knyzzel skrev 2010-08-05 00:43:53 följande:
    hahahaha eller så sitter du med en prins i famnen hahahaha God natt gumman.
    haha näe det tror jag faktiskt inte, men det ömmar som ett bälte runt nu, haha men nej...inte än:)
    natti natt, kraam
  • Bubbis10

känner att jag behöver göra nr 2 mitt i natten men det kommer inget, antar att det e den molande värken som ger samma känsla...

• Bubbis10

hej flickor! 

har Inte backa i tråden då jag e dötrött-åkte in akut inatt vid 2 tiden med tilltagande värkar å det rann blod å slemm, hade samma denna gng mindre än en min mellan värkarna å denna gng så känns dom, men tappen e oförändrad. MEN gissa vad? lilleman har fixerat sig GladGlad å det hade han inte igår på morrn så det var antagligen det jag kände när jag trodde jag skulle göra nr 2 å det inte kom ngt, han e helt fixerad sen inatt å inte ens ruckbar, hihi känner mig såå lättad.

V 39 idag, weeehoooo

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-05 11:24:39 följande:
    hej flickor! 

har Inte backa i tråden då jag e dötrött-åkte in akut inatt vid 2 tiden med tilltagande värkar å det rann blod å slemm, hade samma denna gng mindre än en min mellan värkarna å denna gng så känns dom, men tappen e oförändrad. MEN gissa vad? lilleman har fixerat sig GladGlad å det hade han inte igår på morrn så det var antagligen det jag kände när jag trodde jag skulle göra nr 2 å det inte kom ngt, han e helt fixerad sen inatt å inte ens ruckbar, hihi känner mig såå lättad.

V 39 idag, weeehoooo
    Ska tillägga det att jag kom hem 4 imorse å har som ett bälte runt magen av ÖMHET, shit va öm jag är över hela magen asså...ha värkar i 7-8 timmar tar på en...men nu när han fixerat sig å jag e omföderska såå...hihi
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-05 11:39:37 följande:
    Grattis till ny vecka och till fiseringen. Här är lileman oxå fixerad sedan någon vecka tillbaka och det är ju som du säger ovanligt när man är omföderska...så man kan ju känna sig speciell (eller va man ska säga) Tungan ute
    tack gumman å d-samma {#emotions_dlg.flower} jo dom sa det med inatt, nu e det nära..bara en tidsfråga å det lär inte dröja..hihi
    jag var ju på Tul igår morse å då var han inte fixerad, men inatt så var han det helt.
    ÅÅÅHH vet du vad, när vi kommer in till förlossningen inatt, (mitt x ) å jag så ser jag ngt som skuttar fram på ett så jäkla konstigt sätt utanför ingången....å jag vrålar-EN KÄNGURU!!!!!! hahahahahhahahah
    han sa-ja eller hur, vi bor ju i australien, jag började skratta...men så kommer vi till ingången, å gissa vad som sitter helt i lugn å ro å stirrar på oss?

EN RÄV!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10