Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-08-05 21:27:26 följande:
    Har flera av mina vänner som säger att min mage sjunkit nu, men sånt ser inte jag själv SÅ det kanske den gjort...
    Jo jag har åxå hört detta men såg det själv först nu på kortet, hahaha fast många har sagt det...
    lillabambi skrev 2010-08-05 21:30:16 följande:
    är de någon av er som fått tomt i mellangärdet under(emellan brösten?
    jo jag får in en hand mellan mage å bröst nu på ett sätt som jag inte kunde innan :)
    då vilade boobsen direkt på magen å det gör dom inte nu..
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-05 21:34:40 följande:
    Pregga: grattis till fixeringen och skönt att allt såg bra ut. Hoppas dina värkar släpper lite så du kan få vila lite, särskilt eftersom du inte vill ha bebis riktigt ännu, eller har du ändrat dig?

Här är det lugnt, inga värkar bara massa tryck nedåt idag igen. jag kan känna hennes huvud nu mellan ljumskarna. rättså coolt :D ilningar mest hela dagen men som sagt inga värkar.
    Tack så mkt, känner mig såå lättad...har varit så stressad över detta så jag ska behandlas mm, å det ska liggas ner osv...
    mja asså jag har blandade känslor, typ idag-kom nu lille bebis....hahaha å imon, näe...vänta lite till...så jag tar det som det kommer. har värkar i ett å magen e nu helt öm....men jag avvaktar IGEN,hahaha
    har åxå som du haft ilningar å med en av dom så kändes det som om ngt brast på insidan?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-05 21:38:46 följande:
    Jo om man sätter en knytnäve under brösten i mitten o känner att de är tomt där så har bebisen sjunkigt ner en del
    jo men det kan jag utan problem :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-05 21:42:09 följande:

efter att ha läst alla tio sidorna ni skrivit efter att jag kollade in sist så finns det inte så mycket tid kvar till att kommentera haha

men hoppas ni alla mår bra

nu ska jag gå och kolla på film tror jag, och lillan trycker på som vanligt.
    maken min har förut sagt att jag ska föda den 5e, dvs idag. men det hinner jag nog inte med ;)

sov gott alla fina!
    kramar

haha jaa ska du föda idag så lägg på en rem :) sov så gott gumman, kraam
  • Bubbis10

Snart så e det sovdags även för denna nattuggla, hihi regnet öser ner å det small rejält i luften för en stund sedan...hm, en sådan kväll/natt/dag vill jag föda...att det regnar, åskar å bullrar å själv är man inne i värmen å tryggheten :) lilleman e vaken, hm...ska han åxå bli en nattuggla tro..haha

mkt tankar som far runt i huvudet nu, man är i v 39....wow....det känns inte så längesen som vi bara ville komma över v 12, hihi å nu kommer våra bebisar...helt otroligt å såå mys :)
    e sugen på en fralla, men palla ställa sig å fixa en nu...nä jag får hålla mig till tåls å ta det med en kopp te till frukost:)

Sov gott alla söta här inne:)

Kraam

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-06 07:11:01 följande:
    haha, inte riktigt redo än då verkar det som :D
    jag är superredo! Fit for fight =)

-------------------------------------------------- -----------------------------------------

igårkväll mådde jag jättedålig, kände mig helt konstig i hela kroppen, yr, illamående och hjärtklappningar...oskönt. men efter ett par timmar så somnade jag iallafall tillslut. vaknade kl.5........ jippi liksom

jag längtar så tills hon kikar ut. vi är sååååååå himlans nyfikna på vem det är som gömt sig inne i min mage hela denna tiden.

igår köpte vi 2 pyjamasar till henne. tusan vad svårt det var att hitta 2 roliga lång ärmade/byxade pyjamasar som inte var så pojkiga. hittade 2 pack typ unisex pyjamasar med igelkottar på hos Kappahl så dem fick det bli.
    Det är ju rättså kallt om nätterna nu ju
    Pregga skrev 2010-08-05 21:48:36 följande:
    haha jaa ska du föda idag så lägg på en rem :) sov så gott gumman, kraam
    mjo, det gick ju inte så bra. maken hade fel, ingen bebis inatt ;) hoppas du sovit gott, det har jag, iallafall dem få timmarna jag fick/kunde sova ;) kram
    hihi jo jag e faktiskt redo att han kommer nu, även om jag tycker det e supermys å vara gravid så e jag redo att föda honom, å så som jag känner i mitt bäcken idag så...hmmmfår se vad som händer :)
    han kommer när han e redo . Det där med yr,illamående mm har jag åxå kännt vid ett par tillfällen å tom vaknat av att jag fått upp en kräka i halsen, URK.  hihi gumman jag har förstått att du känner dig ivrig att föda nu, men hon kommer snart ska du se, har man väntat i många månader så gör ju inte ett par dagar så mkt.
    Tror vi alla längtar lika mkt nu, jag själv försöker hålla huvudet kallt så det inte ska bli jobbigt...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-06 07:23:07 följande:

pregga sa:

"har åxå som du haft ilningar å med en av dom så kändes det som om ngt brast på insidan?"

kändes det som något brast på insidan? har jag aldrig upplevt så jag vet inte... bara muspruttar i samband med slemmisbitar
    låter mysigt va? :S

haha muspruttar, mja det gjorde jag inte...har dock hänt ngn gng vid sex...vilket var BRA längesen. jo jag satt ute med grannar så kom ett sånt där hugg som ilade till å så kändes det som om ngt brast...jätte konstigt, har jag aldrig vart med om innan....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-06 10:11:02 följande:
    Men när man är gravid får man vara "gnällig"!!!! Gnäll hur mycket du vill,bara att passa på =) Du kan "gnälla" i min inbox....Hjärta
    Hihi tack , va söt du e ju kraaamHjärta
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-06 12:32:00 följande:
    Hur e d me er idag? Pallade inte komma in igårkväll. Jag va så trött att huvudet bara skrek efter kudden hahahaha. Nu sitter jag här å väntar på att BM ska komma  å mäta å väga Devin.  Ska bli spännande å se hur mycket han har gått upp å växt till sig på dessa 2 veckorna.

Kram på er å hoppas några fler bebbar snart vill titta ut
    hey gumman :)

Du var saknad här inne inatt, haha åh va mys....man längtar ju inte mindre nu asså, haha men jag försöker hålla huvudet kallt så man inte går å bara tänker på bf....så jag tänker ist-äh, han kommer när han e redo. jag kan inte påverka det iallafall :) men klart så längtar man...kram
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2010-08-06 12:58:52 följande:
    Ja det är p.g.a av min förlossningsrädsla och för att förra barnet var så stort 4,3kg, skönt att du kan promenera men det får jag nog bara glömma jag har försökt nu två dagar och det går bara inte får jätteont men snart har jag min bebis här och då är alla smärtor glömda
    Ska du bli igångsatt på mån??
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10