Vi fortsätter, Bf aug 10
då vilade boobsen direkt på magen å det gör dom inte nu..
efter att ha läst alla tio sidorna ni skrivit efter att jag kollade in sist så finns det inte så mycket tid kvar till att kommentera haha
men hoppas ni alla mår bra
nu ska jag gå och kolla på film tror jag, och lillan trycker på som vanligt.
maken min har förut sagt att jag ska föda den 5e, dvs idag. men det hinner jag nog inte med ;)
sov gott alla fina!
kramar
Snart så e det sovdags även för denna nattuggla, hihi regnet öser ner å det small rejält i luften för en stund sedan...hm, en sådan kväll/natt/dag vill jag föda...att det regnar, åskar å bullrar å själv är man inne i värmen å tryggheten :) lilleman e vaken, hm...ska han åxå bli en nattuggla tro..haha
mkt tankar som far runt i huvudet nu, man är i v 39....wow....det känns inte så längesen som vi bara ville komma över v 12, hihi å nu kommer våra bebisar...helt otroligt å såå mys :)
e sugen på en fralla, men palla ställa sig å fixa en nu...nä jag får hålla mig till tåls å ta det med en kopp te till frukost:)
Sov gott alla söta här inne:)
Kraam
pregga sa:
"har åxå som du haft ilningar å med en av dom så kändes det som om ngt brast på insidan?"
kändes det som något brast på insidan? har jag aldrig upplevt så jag vet inte... bara muspruttar i samband med slemmisbitar
låter mysigt va? :S