Pregga skrev 2010-04-14 11:10:18 följande:
Sweetlilysamt kära leken.jag håller inte riktigt med er, då jag läst om att det ligger i kvinnans natur att finna den starka mannen med bra genetik. å det handlar inte bara om dofter utan om utseende! Å kallas jag då ytlig, ja men då e jag väl det =)jag skulle aldrig attraheras av en man som var skäggig, hårig osv. Vilket i sin tur bara e bra för er egenteligen, då får ni ju ha er man för er själva, för jag skulle inte titta åt han om han va hårig. Men som jag sa-vi är alla olika, å tur e väl det, tänk om alla skulle vilja ha min eller din man, hua jobbigt läge.jag älskar shopping å parfymer, det e skitkul å vara mån om sitt yttre enl mig :)Men nu släpper jag detta ämne då det verkar röra upp känslor :)
Ja genetiken är ju viktig som jag skrev men långt tillbaka så ville vi kvinnor ha långa, grova män som kunde jaga och skydda oss
Det här med att vi vill att de ska lukta calvinKlein och vara hårlösa det är en miljö och samhällsfråga. Greppar du?
Ja vi släpper det där, vi är alla så olika och alltid kommer man ihop sigom nåt..
Jag ska ju till Ullared imorgon, ska jag skriva ut min handlingslista..?