Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Åh så kläcker min mamma i luren, jaa tänk om du får gå över tiden i 14 dar, hahaha

ÖH skulle det vara kul?! GRRRR

Funderar på att vila lite å fundera på min hihi mysiga dröm jag hade inatt, hahaha

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-08 14:29:55 följande:
    Hej hej igen!

Nu har vi farit runt runt..Först Jula, MediaMarkt, Babyland i Barkarby..Sambon köpte ny dataskärm, jag (vi) köpte ståbräda till dottern Men det fanns ingen studsmatta så vidare till Häggvik för där skulle de ha 9 st studsmattor kvar åkte dit, DEN fanns men inget skyddsnät Hon blev sååå ledsen..För vi vägrar låta henne hoppa utan nät..Så vi beslutade oss för att vänta tills nästa vår istället!

Men jäklar va de tryckte på..Va på toa på Jula och sen va jag tvungen att gå in på Mc Donald´s för att kissa igen!!

Galet va det kan trycka på nu! Blir inte många såna här utflykter till nu innan bebisen kommer inte, jag måste ju för f*n ha en toalett i varje hörn

det va värst vilka seeeeega augustibebisar ni har (räknar inte in mig själv eftersom jag har bf 1/9 enligt ul)
    haha jaa detta kissandet, de sista nätterna så har jag varit uppe minst 10 gng om natten å kissat...
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-08 15:01:15 följande:
    Pregga- Gör det ont när du går också? Jag har skit ont i ena sidan av"mutt" benet, kanske det som är bäckenet.... Kan knappt gå och när jag böjer mig ner så hugger det till i "muttan".... så sjukt ont,fattar inte varför.... Då håller jag tummarna för att din bebis kommer innan =)
    japp, fast mer i ljumskarna..sen i muttbenet..det hugger till...jaa det var på ena sidan förut när jag skrek..
    jo jag hoppas han kommer innan, typ nu..hahaha aså jag kan gå ut tiden men vill inte gå över.
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-08 15:04:50 följande:

Måste bara säga 20 dagar kvar till BF!!!! Inne i v 38 nu =)

ÅÅhh spännande :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-08 15:08:22 följande:
    Okej... Nä det är klart. Men jag tror inte du kommer gå över... Vet inte varför men jag tror din bebis kommer om ca 1 vecka... Håller tummarna för att ingen ska gå över tiden =)
    Näe jag tror inte heller jag kommer gå över...hoppas vi alla slipper det :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-08 15:52:47 följande:
    Todeloooo!!!!

Då kikar köttbullesvullot in igen
    Hade ju hoppats på en liten babybooom här inne nu bland er andra som är vid målet men tydligen inte
    Lider med er stackare!

Hade själv sd/förvärkar hela dagen igår,inatt och lite på morgonen men knapt känt något alls nu.

Ska nu dricka lite mer Hallonbladste nu sen göra god kryddstark mat *Mums*.

Vet ni något gott recept??? Kanske nått med kött???
    Lagade stark thaigryta med kyckling, det var mumma :) åh nu e lilleman helt vild , haha å fick hicka på kuppen :)
    ska ta en duch å sen en promenix...känner tryck neråt, ¨så jag får se när jag går ut en sväng..
  • Bubbis10

Hellu girls=)

Idag så har det kännts vid flera tillfällen som om mitt ben i muttan ska klyvas å det har gjort ONT så in i fasen asså..jag ger det 2 dagar nu så kommer han nog...känns bara så..men vi får se.
    tetta, haha jo jag såg ju din status på Fb, å ska du behöva förklara det så  det ngn som helt saknar humor.

• Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-08 19:04:52 följande:
    Okej tack för svaret!
    slemmis kan uppfattas som en lite rikligare flytning åxå å därför tänker man inte alltid på det :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-08 19:11:26 följande:
    Jag har oxå såååå jäkla ont på högersidan i muttan..Eller i "muttanbenet" haha, eller hur f*n jag ska förklara det Så fort jag reser mig upp så "hugger" det hugget

Sa det till sambon idag att jag HOPPAS verkligen inte jag behöver ha sååå ont där nere alltför länge, iaf inte gå över tiden, för då kan jag ju ha 1 mån kvar..Men det varken tror eller hoppas jag på!

Blir förvånad om jag går över med tanke på hur långt ner den ligger redan, men man ska aldrig säga aldrig!
    jo men exakt så, jag har HÖG smärtgräns men detta gör fasiken ont asså...vet att jag har länt någonstans att det är när barnet trycker/pressar på med huvudet å det i sin tur gör att man utsöndrar ett hormon, minns ej vad det heter som mjukar upp livmodertappen, så fortsätter det såhär så har vi nog våra små mkt snart...ska ta en promenix sen, haha
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-08 19:17:25 följande:
    fler som har nå känningar?
    Mja förutom att muttnbenet håller på att klyvas på mitten så nej, hahahaha mja mkt,mkt trött å sugen på ngt att äta hela tiden..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10