ssssssss8 skrev 2010-08-09 14:06:45 följande:
Usch jag var till läkaren idag på undersökning för att se om jag var mogen nog att bli igångsatt.
Första reaktionen var när jag blev uppropad:
Doften av gammal herrparfym blandad med tobak URK!
Han gjorde både inre och yttre undersökning när jag ligger där pumpar han upp stolen i taket och utan ett ljud stoppar han upp två fingrar i muttan och vrider runt som värsta gräddvispning UTAN glidmedel, det gjorde så ont så jag nästan skrek!
Sen låg jag där en evighet när han höll ul:et på min mage vilket gjorde fruktansvärt ont eftersom han tryckte så hårt, jag har säkert blå mage imorgon+ att en rysk kollega står bredvid, kände mig verkligen som ett utställnings objekt!
Efter att jag legat där och hört ryska en lång stund och inte ens fått se våran bebis på skärmen blir ha äntligen klar!!!
Då lutar han sig fram tittar mig i ögonen och säger:Ditt förra barn var stort, detta är litet knappt 3 kg vi väntar med igångsättning och ser om det startat av sig själv inom en vecka.
Du kommer att föda som när äpplet faller från ett träd HAHA!
(Var det verkligen meningen jag skulle skratta?)
När jag gick på wc efteråt så började jag gråta floder kände mig våldtagen, äcklad, utlämnad helt avskyvärt!
Jag ville bara försvinna och aldrig återkomma.
Glad är jag att det inte blev igångsättning jag hade aldrig pallat en hel dag denna pucko till läkare.
Sååå full av förväntningar åkte jag in på morgonen och kom därfrån med dessa känslor!
Ja och tappen var ännu 2,5 cm och inte alls mogen så nu väntar jag lite till men nu känns det helt okej jag åker aldrig in om han är där då fy ändå!
Men fy va frúktansvärt, aså helt ärligt jag hade nog anmält honom. Vilken kränkning..förstår att du e både ledsen å besviken, å kränkt. aså vilket as....kanske inte e ngn tröst men min tapp e ca 3,5 cm lång....å jag e öppen 1 cm ca ändå..lilla gumman, kramar om