Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-04-14 11:44:18 följande:
    Sweetlilly: Jag köpte en till sak som kanske man inte måste köpa men jag har köpt det iaf. Det är näsdroppar i form av koksalt som är bra att ha hemma och det är långt utgångsdatum på de så man kan ha de länge.Alvedon stolpiller är också bra. Detta är smådetaljer men bra sådanna.Såg en sak på din lista som jag tycker saknas men alla skaffar inte det. Det är en nässug/näsfrida.
    ok,  ja listan är inte komplett, utan detta är sånt jag ska titta på i Ullared just..
    Så det där ska jag titta på! Tack för tipsen!
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-14 11:46:57 följande:
    Det kommer säkert en del när bäbisen är ute. Det är så olika det där. Jag har ju massa syrror som säger att de inte ska ha fler nu så de vill gärna bli av med sina saker och jag tar gärna emot. Så slipper jag trängas i affären eller ta en massa beslut om vad som ska köpas. Glömde, vi ska köpa babylarm med. Dels är vi ute mycket i trädgården och om ungen sover inne då eller om den sover i trädgården och vi är inne. Känns som ett måste för oss. Det har de nog på Gekås med.
    ah, ja dte ska jag också titta på! bra du sa det, hade inte skrivit upp det!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-14 11:52:26 följande:
    Ingen orsak, jag tycker annars att din lista var skitbra! Visst är det mycket grejer man ska ha? Jag tror att jag är ganska klar med allt det där men jag tror garanterat att det kommer att komma fler grejer som man ska ha. Eller jag har lite grejer till sängen som är kvar att köpa som madrass och lite annat. Men det är inte klokt vad grejer det ska skaffas
    nu var den ju inte hel komplett menkanske var den till nån hjälp! och JA det är ju massor av grejer..nu behöver man ju inte ha ALLT men jag hatar som sagt att springa i affärer och tycker det är skönt om allt finns hemma..
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 11:58:58 följande:
    haha jag kan bli din personliga Shopper?! hahaha
    hehe ja då kanske jag får experthjälp då
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:02:16 följande:
    Du har gjort en jättebra lista å fått med i stort sett allt. Mkt bra gjort då detta e första gng för dig
    jo det är ju det och man är ju lite novis och känner sig dum som ska handla så mycket..men samtidigt så vet jag ju att jag dels har svårt att ta mig iväg hur som helst och inte heller gillar att åka runt och leta grejer så jag vill ha allt  hemma.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:04:54 följande:
    haha lätt gumman, bara å säja till, jag hjälper dig gärna å shoppa loss :) hahahaåå så mys, min lille prins har vaknat nu..hihi
    Jag  fick en spark till i natt när jag hade gått upp och kissat. kanske tyckte Pyret att jag störde nattsömnen haha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:07:52 följande:
    men jag tycker du har vart jätteduktig med din lista, å visst e det mkt MEN du kommer få användning för det. Sen med tanke på att du e sjuk å har dina dagar då man kanske har mer ont å har svårare å ta sig ut mm, ja men då e det ju toppen å ha fixat det innan :)
    jo det är ju så.. sen vet jag ju inte hur jag kommer må framöver, jag är  ju sämre nu pga graviditeten, så det är lite svårt att tänka sig hur kroppen vill sen..

Just nu är jag bara SÅ LESS på FK som ännu inte beslutat om min sjukskrivning som började i NOVEMBER. Så jag har inte fått nån inkomst sen dess. Jävla idioter.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-14 12:21:29 följande:
     Jo men jag förstår dig där fullt ut, klart att din kropp måste vara trött..stackare...men jisses, vad dom bråkar med dig, varför det?? asså dom e ju inte kloka!!! Grr
    Ja jag vet inte, de vet väl inte om jag är tillräckligt sjuk. De vill veta vad det är för arbetsuppgifter mer KONKRET jag inte kan uttföra.. jösses jag är assistent, vad fan KAN jag göra när jag knappt kan gå eller lyfta nåt??
  • SweetLilly

hejhej 1hemma igen från Ullared! torts det fina vädret, mitt i månaden och tidigt på f.m så var det packat med folk, jösses!

men nu har vi gjort lite fynd! kan rabbla lite prylar/priser iaf!

Babyskydd; 389:-
    Påslakanset 99:-
    Skötväska 199:-
    MAM nappflaska anti-colik 44.95:-
    Kudde 12.95:-
    haklapp 9.95:-
    dra-på-lakan 39.95:-
    bodysar 34.95:-
    Sparkoverall 59.95:-
    Sovpåse 89.95:-
    Plastad frotte 19.95:-
    Lammfiltspläd 79.95:-