Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Åh nu har prinsen vaknat ill liv, kommer springa mellan datan å spisen nu, hahaha den moderna mamman :)

• Bubbis10

aså att man kissar ofta nu det fattar jag-MEN kissar ni åxå var 20de min????

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 20:37:39 följande:
    Hur startade din förlossning då?
    Min startade med att vattnet gick så detta med en massa förvärkar gör mig väldigt förvirrad och jag känner mig så vilsen!
    Perssonlund skrev 2010-08-11 20:35:25 följande:
    ÅÅÅ då borde min förlossning gå av bara farten Skrattande
    Stackare... Håller tummarna på att han kommer då Flört
    Hehe, då hoppas vi på det....Jag hoppas desamma!
    Japp hoppas hoppas Tungan ute
    Samma här, mitt vatten gick med lillan å inte en värk innan dess....så detta känns ju ngt förvirrande...
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 20:40:29 följande:
    Hmm....kanske inte "så ofta" men var 30.e kanske hihi
    Nu lite varning...Nr 2 har jag gjort 7 gånger idag Förvånad De inte va jag gör på en vecka annars haha....
    Pregga skrev 2010-08-11 20:38:37 följande:
    Samma här, mitt vatten gick med lillan å inte en värk innan dess....så detta känns ju ngt förvirrande...
    Ja eller hur...helt förvirrande ju!
    ok, men jo..var 30de kanske stämmer bättre, haha
    SHIT 7 gng? du milde tid, men dom säjer ju det att kroppen tömmer magen å tarmen när det närmar sig bf :)

jo aså då jag aldrig upplevt dessa värkar så känns det förvirrande...
  • Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-11 20:42:16 följande:

Vägde mig nyss, har ju gått upp 4 kg på en vecka nu, och sist jag var hos BM så hade jag gått över min egen viktkurva! Har ju hela tiden legat över normalkurvan. Börjar tänka nu att det säkert blir en stor bebis när hon väl ska komma ut.. Har gått upp 30kg nu i allt.

Ska man säga till om man går upp mycket i vikt på övertid?

har du gått upp 30 kg???????????
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 20:50:59 följande:
    Haha...ah 7 gånger e helt galet. Skumt att röven inte ömmar Skäms
    *ASG* jaaaa märkligt, hahahaaha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-11 20:53:32 följande:
    om du gått upp 4 kg på en vecka tycker jag verkligen du ska säga det till din barnmorska så hon får kolla blodtryck, urin osv.
    man ska ju gå upp typ ½ kg per vecka bara och 1 kg anses väl vara mycket....
    Instämmer så du inte åkt på havandeskapsförgiftning eller diabetes?! Kolla det för säkerhets skull....
    Jag har gått upp 20 kg å e jätte stor å tung....men jag hoppas på att få behålla en del efteråt, fast jag tror inte det blir så...
  • Bubbis10

ang vikt så rasade jag de 15 kg jag gått upp med lillan på ca 1 vecka, så jag hoppas jag får behålla lite nu iallafall...

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 21:06:35 följande:
    Nu är det "livet på bb"
    jaaaa det va därför det blev så tyst, hahaha tackar :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10