Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag lade upp lite bilder i min blogg förresten på lite saker vi köpte igår, om nån vill se,,

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-16 12:34:58 följande:
    Riktigt fina saker! Vad roligt att se vad andra köpt!
    Ja jag är väldigt nöjd med inköpen faktiskt! Nu är det bara ikea kvar där blir det;

Spjälsäng
    Täcke
    Kudde
    spälskydd
    Nåt till Påslakanset
    Sänghimmel
    Stol
    sen blir det säkert nåt smått mer
  • SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-04-16 12:43:16 följande:
    Jäkla envisa halsbränna man har dagligen
    ja jag är också väldigt känslig, igår fick jag det direkt efter middagen..

Ja nej nu måste jag äta lite lunch!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-16 13:59:25 följande:
    Vilka fina saker du har köpt!
    ja de har mycket fint där! Just med kläderna som ligger i hyllor och kostar från typ 19:90 och upp till 89:90, man kan ju handla hur mycket som helst!!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-16 14:13:14 följande:
    Wow!! Hihi vet du vad? Jag messade en gammal arbetskamrat igår som brukar åka dit att om hon ska dit nå så följer jag gärna med. Hon ringde genast upp mig och sa att hon och hennes mamma har tänkt att resa dit inom några veckor och att jag gärna får följa med om jag vill, så jag ska nog få se det med egna ögon weeehooo!!  Jagtror nog att Ullared kan passa mig bra då shopping är mitt hemliga yrke hehe...
    ja va kul!! Ja de har mycket bra där på barn/babyavdelningen! Nu håller de på att bygga om en del så det kan vara lite svårt att hitta,men man får fråga sig fram!
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-16 14:44:48 följande:
    ja verkligen hahaha...Nu ska jag logga ut en stund för att göra lite nytta här hemma.Kram och hej!
    hej svejs! Jag ska nog göra detsamma!
  • SweetLilly
    Malten skrev 2010-04-16 16:35:02 följande:
    Hej!  Fina saker du handlat sweetlilly och kul att kika lite i din blogg! Carohl vilka fina bilder :) Jag och min man blev lite inspirerade av lyxfällan och kollade upp vad vi gör av mig på olika saker senaste månaderna och det var inga upplyftande siffror. Nu får det verkligen bli skärpning då jag inte kommer få in så mkt pengar närmaste månaderna. Sen blir det veckahandling i helgen istället för att småhandla dagligen som vi gör annars. 
    ja lyxfällan är ett bra program det får en att dels känna att man lever rätt bra nedå, men även att se över sitt egegt leverne ibland..
    Vi är rätt bra på att veckohandla, men visst, det handlas lite väl mycket på veckorna endå.
    Som tur är så varken snusar eller röker vi så den kostaden slipper man ju iaf!

Nu har jag kycklingklubbor i ugnen, och mannen är på väg hem från jobbet. Han är och handlar färska räkor och aioli, såååå gooott!
  • SweetLilly

Morrn på er!

Jag undrar en sak, idag när jag vaknade var jag hård i brösten spec runt vårtgårdarna, så de stog rätt ut haha. Med som sagt, de är hårda just där ute, har ni haft så?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10