• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

Varje resa börjar med ett steg....
    varje vänskap börjar med ett hej....

Denna låten vill jag ge till en spiciell tjej...Carohl....Tusen tack för allt
    igår va det min tur att gråta å vara hysterisk, har letat efter en låt som passar för just det..
    å här e den,
    Till Carohl-en fantastiskt go tjej....

">

• t0va
    elinnnnn skrev 2010-02-23 20:29:56 följande:
    jag också. jag tog upp det med BM när jag träffade henne idag och hon sa att det är normalt, att jag skulle resa mig upp väldigt sakta och om jag blev riktigt yr lägga mig med benen högt så hjärnan får syre/blod. Jag äter som jag ska och har normalt blodtryck så det beror inte på det. Det är bara så nu när man är gravid, det sa min BM. Jag var yr i början också sen försvann det i en månad kanske men är nu tillbaka. Jag är i vecka 17...
    Kan det inte hänga ihop med att man får lite större blod/vätskemängd i kroppen så man kan uppleva lite blodtrycksfall trots att man egentligen har ett bra blodtryck. Har för mig att jag läst något sånt. 
    Min blodtryck var också bra, lite högre än vanligt men inte för högt. 
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-23 20:33:47 följande:
    Varje resa börjar med ett steg....varje vänskap börjar med ett hej....Denna låten vill jag ge till en spiciell tjej...Carohl....Tusen tack för alltigår va det min tur att gråta å vara hysterisk, har letat efter en låt som passar för just det..å här e den,Till Carohl-en fantastiskt go tjej....
    ">

" target="_blank">

Men vad du är underbar gumman! Jag älskar den där låten {#lang_emotions_smile}
    Du ställer alltid upp för mig och jag kommer alltid att ställa upp för dig!! {#lang_emotions_heart}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-23 20:45:57 följande:
    Men vad du är underbar gumman! Jag älskar den där låten Du ställer alltid upp för mig och jag kommer alltid att ställa upp för dig!!
    Naaw söta latinska ros {#lang_emotions_flower} Kommer alltid att finnas här för dig med....{#lang_emotions_heart}

Datan kokar måste stänga av en stund...puss
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-23 20:53:26 följande:
    Naaw söta latinska ros  Kommer alltid att finnas här för dig med....Datan kokar måste stänga av en stund...puss
    Hahaha är datorn förbannad? {#lang_emotions_tongue_out}

Nä men gör så, skitjobbigt när de blir så varma då börjar den gå segt med....
  • carohl

Tjejer nu ska jag som vanligt kika på film med min sambo...

Kram på er!

• bizzziie
    carohl skrev 2010-02-23 20:21:48 följande:
    Kul att se dig gumman
    Taaack

---
    Idag har jag varit på möte med chefen (på mitt extrajobb hos kommunsjuksköterskorna) och fått garanterat jobb i sommar trots att jag endast kan jobba halva sommaren.. har hört ryktesvägen att det inte gillades men när jag frågade rent ut var det inga problem alls! Hon var bara glad för min skull.. Hon sa bara att det är en risk från hennes sida eftersom jag kan gå hem med havandeskapsförgiftning eller nåt, men då svarade jag att det är lika stor risk att någon av dom andra icke-gravida vikarierna bryter benen eller nåt. Det höll hon med om.

Köpte det första till Liten i helgen på vår resa.. två par babystrumpor, hihi..

Hoppas ni alla mår bra!
    Jag går på min praktik imorn och kommer vara väldigt frånvarande ett tag framöver, men jag kommer läsa igenom det ni skriver och kommentera i den mån jag kan, jag lovar!

KRAM på er (och GRATTIS till er som sett och hört era små nu nyligen!! Så underbart!!)
    ♥♥ Sötnöt: 060627 ♥♥ Liten, BF:100807 ♥♥
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-23 21:05:13 följande:
    Tjejer nu ska jag som vanligt kika på film med min sambo...Kram på er!
    haha satte på den nu, jaa varm va den, å seg som tusan ju.....hahahahahaah
    kraam
  • Ns mamma
    elinnnnn skrev 2010-02-23 14:15:16 följande:
    Hoppas det gick bra!Jag har också varit hos BM idag och vägt, kollat blodtryck osv och även lyssnat på hjärtljud. Mysigt fast man hinner knappt höra innan hon tar bort maskinen haha. Men jag är bara glad så länge hjärtat slår :)Vi ska göra ultraljud nästa vecka, då har jag gått 17 hela veckor + att jag nu fått remiss till något dem här kallar "trippel test" kanske motsvarande nupp eller kubb eller vad det nu heter hahah. Så det ska vi också göra antagligen nästa vecka.
    Hej,
    Mysigt att lyssna på hjärtat, om än en snabbis :)
    Jag har också gjort trippeltest, i min kommun gör de det i stället för kub/nupp. Det var bara ett blodprov jag fick ta. Är det så det kommer att vara för dig också?
  • Bubbis10

har inte kännt min lille alls idag, å jag brukar känna den varje dag....*orolig*

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10