• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-14 09:38:07 följande:
    Godmorgon gumman!jaa här skiner solen må du tro:) så underbart, jag försökte somna om när lillan gått till skolan, men det va ju bara att tvärglömma...haha lilleman började protestera..haha nu ringde tel å en kvittrande röst i tel...heeej gumman...haha hm, undrar vem ?! haha hahaha eller hur :) vadå över ambitiös :) Godmorgon gumman!Oj, va spännande med vagnen...haha ni får övningsköra hemma nu =) blir ju så sjukt mkt mer verkligt...hihi hahaha jaa min lilla vek sig av skratt imorse när jag läste detta ...=)
    Haha jaaa jag är en personlig väckare åt massor! Hihi...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • mammailund85

Funderar på detta med HP förresten. Jag ska jobba på kollo i sommar för intellektuellt funktionshindrade. Hade tänkt jobba till 15 juli, men kanske skulle ta och söka HP och bara jobba första veckorna (fram till midsommar). Vet inte alls om det är svårt att få. nån annan som tänkt söka?

• carohl
    Malten skrev 2010-04-14 09:48:27 följande:
    Funderar på detta med HP förresten. Jag ska jobba på kollo i sommar för intellektuellt funktionshindrade. Hade tänkt jobba till 15 juli, men kanske skulle ta och söka HP och bara jobba första veckorna (fram till midsommar). Vet inte alls om det är svårt att få. nån annan som tänkt söka?
    Jag ska söka och kommer nog att få det beviljat då en tjej på mitt jobb redan fått det. Jag jobbar som pers.ass. Du måste ha ditt moderskapsintyg som man får av sin bm och det får man efter rul:et. Om du inte har fått det så ring din bm {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-04-14 09:45:57 följande:
    Jag tänkte först på din lilleman när jag läste detta. Såg framför mig en bebis som ligger och skrattar i magen :)
    hahaha aa men han gör nog det, haha min Bm såg ju mitt Rul kort å utbrister-men han ler ju !!!! hahahaha
    carohl skrev 2010-04-14 09:47:32 följande:
    Haha jaaa jag är en personlig väckare åt massor! Hihi...
    hahaha jag vaknar gärna till din ljuva stämma :)
    Malten skrev 2010-04-14 09:48:27 följande:
    Jag tycker nog du kan söka, kan ju inte få mer än ett nej...kan vara skönt å få njuta av din grav å solen i lugn å ro det sista {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Jag har kommit på en till grej att skaffa innan vi får lillan, vi måste skaffa en riktigt bra filmkamera {#lang_emotions_smile}

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-14 09:53:59 följande:
    Jag har kommit på en till grej att skaffa innan vi får lillan, vi måste skaffa en riktigt bra filmkamera
    haha superbra ide gums ju {#lang_emotions_wink}
  • Lysmasken
    Malten skrev 2010-04-14 09:43:39 följande:
    Nej den gäller från att barnet föds, står tydligt på vårt kvitto och jag frågade särskilt om det
    Tyvärr inte. Har jobbat på babyproffsen innan.
    Så fort vagnen rullar ut från affären så står ju inköpsdatum på kvittot. Jag hade väntat med att hämta ut vagnen.

Det är ju ändå 3-4 månader kvar innan bebisen tittar ut
  • Lysmasken
    carohl skrev 2010-04-14 09:46:31 följande:
    Vad skönt! Garantin gäller i två år va? Skitbra att det börjar gälla när bebben föds!
    Garanti är bara 1 år men om du upp täcker fel på vagnen tex den börjar rosta på ställen fast du vet att du har kanske haft vagnen väl skyddad typ inomhus. Konsument garantin är 2 år
  • Bubbis10

Nu har jag glömt rakhyveln ett par dar, kan snart kalla mig för miss bush :)
    hahahahahahaha

• carohl
    Lysmasken skrev 2010-04-14 10:01:31 följande:
    Garanti är bara 1 år men om du upp täcker fel på vagnen tex den börjar rosta på ställen fast du vet att du har kanske haft vagnen väl skyddad typ inomhus. Konsument garantin är 2 år
    Ja men två år är det ju enligt lag... och konsument lagen är alltid den som har sista ordet.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10