Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

GUUUUD vad jag saknat er!!
    Skriver inte ofta men missat nästan 2 dagar med er!!!!

Jag har vart på bio med kidsen prinsessan o grodan aaas bra =) skönt att det blir en barn salong där man inte skriker shhhhyyyyyy

hur mååår ni puss

• sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-13 22:57:51 följande:
    Mysigt det lät  Jag skulle också ha sett den med min flicka men vi gick på en annan istället som faktiskt inte var ett dugg bra... suck... Jag mår bra men är supertrött nu då jag jobbade ett dygnspass och gick av imorse, måste sova strax för imorgon jobbar jag igen fast bara ett kortpass då, tack och lov! Hur är det själv? Kramen
    och myyysigt var det!!!
    Godmorgon!!
    här e det bra dock trött!!!!
    extrem svullen i ansiktet efter att man sovit dåligt!!!

vad duktig du e som jobbar, när har du rul????
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-15 10:39:33 följande:
    Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, haha asså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå. å ja jag blev lite smått irriterad! men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :) wiiii Köpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick. haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :) Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....
    riktigt fynd ju!!

Bannad sen torsdags herregud ju!!!
    Aja ibland finns det vissa saker som man bara gapar åt!
  • sofie och laura

glömde bort att jag hade mitt extra Ul idag hahahahha kl 11
    så då tjejjer kom jag ev in på besked vilket kön hahahahhaha kanske ?????

Vad snurrig jag e, har nog med huvudvärken att göra?

Ätit 3 kaviar mackor och myser med min minsta lilla älskling vi höres under dagen puss på er

• sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-03-16 11:39:31 följande:
    åååh vad spännande! Hur kunde du glömma bort det? Fast jag förstår egentligen, ibland glömmer jag att laga middag hihihihi Pregga: Jag läste att du undrat över mig, well here I am ;) Jag skrev faktiskt igår, eller var det i förrgår? Men det har ju inte varit någon inne knappt så man har väntat på att någon ska skriva men inget hänt och då har jag lämnat tråden. Bara 11 dagar kvar för dig till RUL nu va? Så spännande, hoppas det går bra! Jag såg att du köpt vagn, vilket kap! Skönt att ha det avklarat :) ------------------------------ Jag tycker att man kan börja handla när man själv vill. Vi handlade en del kläder redan i månad 2-3 nu har vi inte handlat på ett tag. Men nästa månad ska vi köpa säng, madrass osv och i maj ska vi köpa vagn och bilskydd (det sägs att dem rear ut dem sakerna första veckan i maj, därför som vi väntar :)) Vi har redan hittat våran vagn+babyskydd som just nu kostar ca 2000sek men vi vet att iallafall förra rean så sålde dem ut dem för halva priset, men vi köpte inte då för vi tyckte det kändes lite tidigt att köpa vagn/babyskydd redan i månad 3. Sen hade man inte riktigt fattat då att vi skulle ha barn. Det är ju lite oroligt där innan vecka 12-13. ---------------------------------- Malten: När jag varit gravid förut och gått på RUL i Helsingborg som ju också tillhör region skåne så har inte jag varit på tillväxt ul eller liknande runt v.32 utan det har bara varit ett enda ultraljud runt v.18. Fast det kanske har ändrats det är ju ändå några år sen jag var gravid sist :)
    HAHAHAHAH ingen aning hur jag kunde glömma detta??? mycket med barn hushåll mm hhahahaa

Fick det inspelat på dvd och jätte fina bilder...
  • sofie och laura

Föresten någon som vill veta vad som gömmer sig i min mage ????
    Några nyfikna kanske?

Pregga- sorry pullan att mitt inlägg vart sent men jag har kollat på min bebis dvd film hela dagen älskar den lilla redan....

Nu kommer det kära systrar Ni ska bli FL-Mostrar till en pojke hihihihihihiihih
    naaaaw mammas prins!

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-03-17 07:35:26 följande:
    hehe där ser du :)
    Fick inte med hela hahahahaa
    Ja kallar mina homies för pullan ibland hahahaha gjort sen jag var typ 14 hahahaha
    Näe skämt åt sidor ja en liten pojke gömmer sig imagen!
    Fick det inspelat på en dvd skiva otroligt gulligt att sitta och titta på =)
  • sofie och laura

Ja ni tjejjer igår var det ingen rolig dag efter mitt sista inlägg.

Leo fick åka inambulans pga slutade andas jag har aldrig känt mig så maktlös i hela mitt jävla liv.
    Vi kom till akuten i ilfart och där fick han mediciner inhaleringar och intuberingar.... sen så fick han en glass och blev hemskickad... LÄSER NI EN GLASS OCH HEMSKICKAD!

JAG SOM KÄNNER MITT LILLA barn gick med på detta BORDE VETA BÄTTRE 
    och vad hände ..
    Jo vi kom in halv elva på kvällen blev skickade hem halv 2 på natten.
    Leo somnar halv 4 och vaknar återigen för att knippa efter andan!
    Jag ringer 112 och fick prata med en sjuksköterska... efter 7 min undrar jag vart är ambulansen då säger F*tt kärringen jag har inte skickat ut en ambulans pga det låter inte så allvarligt ...
    Jag skriker ut - Han är blek och gråblå daskig runt munnen jag behöver hjälp!
    Samma ambulans män kom och vi åkte in återigen då får han anfall återigen framför dem och då frågar dem
    -Shit är det så här han ser ut KÖÖÖR

DEN FÖRSTA LÄKAREN SOM SKICKADE HEM OSS BAD OM URSÄKT på ett fint doktor språk!
    Leo fick all tänkbar hjälp som han behöver vid dessa anfall och nu är vi hemma igen med nya mediciner och god telefon kontakt!
    Jag har dock inte sovit inatt och kan ff inte sova!
    Så himla rädd!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10