elinnnnn skrev 2010-03-16 11:39:31 följande:
åååh vad spännande! Hur kunde du glömma bort det? Fast jag förstår egentligen, ibland glömmer jag att laga middag hihihihi Pregga: Jag läste att du undrat över mig, well here I am ;) Jag skrev faktiskt igår, eller var det i förrgår? Men det har ju inte varit någon inne knappt så man har väntat på att någon ska skriva men inget hänt och då har jag lämnat tråden. Bara 11 dagar kvar för dig till RUL nu va? Så spännande, hoppas det går bra! Jag såg att du köpt vagn, vilket kap! Skönt att ha det avklarat :) ------------------------------ Jag tycker att man kan börja handla när man själv vill. Vi handlade en del kläder redan i månad 2-3 nu har vi inte handlat på ett tag. Men nästa månad ska vi köpa säng, madrass osv och i maj ska vi köpa vagn och bilskydd (det sägs att dem rear ut dem sakerna första veckan i maj, därför som vi väntar :)) Vi har redan hittat våran vagn+babyskydd som just nu kostar ca 2000sek men vi vet att iallafall förra rean så sålde dem ut dem för halva priset, men vi köpte inte då för vi tyckte det kändes lite tidigt att köpa vagn/babyskydd redan i månad 3. Sen hade man inte riktigt fattat då att vi skulle ha barn. Det är ju lite oroligt där innan vecka 12-13. ---------------------------------- Malten: När jag varit gravid förut och gått på RUL i Helsingborg som ju också tillhör region skåne så har inte jag varit på tillväxt ul eller liknande runt v.32 utan det har bara varit ett enda ultraljud runt v.18. Fast det kanske har ändrats det är ju ändå några år sen jag var gravid sist :)
HAHAHAHAH ingen aning hur jag kunde glömma detta??? mycket med barn hushåll mm hhahahaa
Fick det inspelat på dvd och jätte fina bilder...