Inlägg från: Fröken Catrin |Visa alla inlägg
  • Fröken Catrin

Jag har lyckats känna att det är en fot uppe vid mina revben, men det är också för att BM berättat hur busfröet ligger. :)

BF 14/8-10 <3 -- frokencatrin.blogg.se - min vardag, för den som vill läsa. :)
  • Fröken Catrin
    carohl skrev 2010-07-15 22:06:07 följande:
    Jag skrev tidigare att jag skulle länka till ett kort videoklipp jag har på lillan som lever om som sjutton, hihi...
    Ni kan gå in här om ni vill se:

carropetit.blogg.se
    Gud vad mysigt. :)
    Måste försöka filma när vårat busfrö sätter igång :D
  • Fröken Catrin
    carohl skrev 2010-07-15 22:19:32 följande:
    Gör det! Det kan ju absolut vara roligt att ha kvar sen... Glad Då kan man visa de små liven att titta vad du levde om i mammas mage Hjärta

Usch vilken molvärk jag har... peppar peppar hon måste vara inne minst tre veckor till om jag får säga mitt Glad
    Ja det skulle vara så kul om det ville sig så väl att jag får det på film Glad

Då är vi två som har ont. :/ Eller ont är fel ord, det värker men är mest obehagligt. Vill nog att mitt busfrö stannar 2-3 veckor till jag med faktiskt. :) Får se hur mycket man har och säga till om det. Glad
  • Fröken Catrin
    carohl skrev 2010-07-15 22:30:01 följande:
    Vilken vecka är du i? När har du bf?
    V 36 (35+4) :)
    Är beräknat till den 14:e augusti :)
  • Fröken Catrin
    knyzzel skrev 2010-07-15 22:32:06 följande:
    carohl skrev 2010-07-15 22:19:32 följande:
    Gör det! Det kan ju absolut vara roligt att ha kvar sen... Glad Då kan man visa de små liven att titta vad du levde om i mammas mage Hjärta

Usch vilken molvärk jag har... peppar peppar hon måste vara inne minst tre veckor till om jag får säga mitt Glad
    Jag har världens gulligaste BM. Sist jag var där så hade dottern maginfluensa så sambon stannade hemma med henne, men jag fick spela in prinsens hjärtljud på mob. så att hela familjen kunde höra honom.... D e jätte mysigt! Har försökt film, men d blev inte så bra. Han har nog scenskräck hahahaha för han blev helt stilla medans kameran va igång
    Gud vad snällt :) Det är det finaste jag hört någonsin tror jag :)
    Om våran lill* är det minsta likt sin pappa så borde jag kunna få en rätt så bra film :D
    Jag å andra sidan är ingen linslus. ;P
  • Fröken Catrin
    carohl skrev 2010-07-15 22:35:48 följande:
    Ok då är du 9 dagar längre gånget än mig Glad
    knyzzel skrev 2010-07-15 22:32:06 följande:
    Jag har världens gulligaste BM. Sist jag var där så hade dottern maginfluensa så sambon stannade hemma med henne, men jag fick spela in prinsens hjärtljud på mob. så att hela familjen kunde höra honom.... D e jätte mysigt! Har försökt film, men d blev inte så bra. Han har nog scenskräck hahahaha för han blev helt stilla medans kameran va igång
    Ja men min är helvild men då jag ska filma så går det inte men nu så hade jag tur haha

Knyzzel! Nu är det ju ingen tid kvar för dig, snart har du din bebbe här...
    Ja, det är kul när man hittat en tråd med blivande mammor som är ungefär snarlika :)
    Och väldigt trevliga dessutom :D
  • Fröken Catrin
    carohl skrev 2010-07-15 22:37:48 följande:
    Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, jag har fasiken ont idag. Jag hoppas som sagt att hon vill vara kvar därinne. Hon har ju "varit på väg en gång redan"...

Ses imorgon!

Kramen, sov så gott
    Hoppas du får en bra natt, trots det onda! Och hoppas tjejen stannar en stund till :)
    Godnatt på dig.
    Kramkram
  • Fröken Catrin
    Malinski79 skrev 2010-07-15 22:41:28 följande:
    Javisst är det trevligt!!!!

Nu har min lilla prinsessa hicka KÄnns helt galet när magen bara börja hoppa ju,,
    carohl skrev 2010-07-15 22:37:48 följande:
    Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, jag har fasiken ont idag. Jag hoppas som sagt att hon vill vara kvar därinne. Hon har ju "varit på väg en gång redan"...

Ses imorgon!

Kramen, sov så gott
    Ja det är det verkligen :D

Haha, jag kan tänka mig att det känns. Har dock inte fått känna på det där än, men det kanske hinns med :)
    Har ju trots allt ett par veckor kvar. :)
  • Fröken Catrin

God eftermiddag på er tjejer :)
    Hoppas ni har haft en bra natt och morgon! :)

Jag fick sova iaf ett par timmar, lite mitt eget fel eftersom jag tyckte att det hade varit ovanligt lugnt därinne så jag "knuffade" lite tills jag fick reaktion. Och sen var det fullt ös från ungefär halv 2, fram till halv 3 inatt. :) Vaknade tidigt gjorde man också, nedrans värme.

Får se hur aktiv jag är under dagen/kvällen. Har lite att pyssla med. Och ikväll ska jag på ett home styling-party, får se hur ruinerad jag blir efter det. :)

Ha en superbra dag allihop!
    Själv drar jag in i en så kall dusch jag klarar av. :)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10