-
hehe ja vad skulle de ta sig till utan ossden kära leken skrev 2010-04-21 09:24:50 följande:Min kära maken började nästa gråta för nån vecka sen. Han lagar alltid all mat i veckorna och så hjälps vi åt på helgen men då är det oftast jag som planerar vad vi ska göra och så blir det lite extra och lite nya recept. Men han blev så ledsen för vi hade inte lagat nåt roligt eller nytt på så länge nu. "När ska du bli ditt gamla du igen" snyftade han fram. Må tro jag smälte och tog tag i saken.
-
nej så är det! Han är min guldklimp =Pden kära leken skrev 2010-04-21 10:20:52 följande:Ja säg det. Inte för att jag skulle klara mig utan honom heller nu. Är helt beroende av honom på gott och ont. Det var väldigt lugnt här inne idag! -
typiskt nu ringde de och sköt på tiden en halvtimma.. jag som var så inställd på att åka kl 13.. menmen, det är ju bara 30 min, men nu kändes det som de flyttade tiden flera dagar, haha!
Nej nu ska jag nog ta mig nåt att äta!!
-
Nu är jag hemma igen!
Det blev bara ett samtal, så denna läkaren kunde göra en remiss till narkosläkarna, så de kan bestämma och se vilken bedövning jag kan få, och sen ta beslut om KS.
Men så fick jag göra ett ultraljud! Bara sådär oväntat
Allt såg fint ut, den lille var lite rund om magen sa läkaren, välgödd sa han, haha.
Så nu har jag fått tid till tillväxt-UL och ska invänta papper från nakosen då..
Men denna läkaren sa att det lutar nog starkt åt ett KS med tanke på min abesvär. Och eftersom jag endå är så tagen av detta så kan det tänkas bli upp till 3v innan BF..!
-
ja alltså jag visste ju inte vad jag skulle vänta mig, men blev väl lite orolig att jag inte får nåt KS nu, men det lät som att dte lutade dit iaf.. Läkaren var supergullig så det kändes tryggt!den kära leken skrev 2010-04-21 15:40:43 följande:Åhh vad mys med nytt UL. Jag vill med! Haha. Men det var ett bra möte då iaf?
så nu blir det ul i v30 och sen i v35! -
lite varierande, lite kyligt med ett par regnstänk, men solen har trängt sig fram lite när och då..den kära leken skrev 2010-04-21 15:47:13 följande:Vad roligt att få se den lilla kotten. Hoppas du får som du vill. Nu ska jag snart åka hem. Skönt. Här skiner solen. Hur är vädret i gbg? -
ja det såg så ut! sen skulle det bli varmare till helgen och sen till veckan!den kära leken skrev 2010-04-21 15:58:18 följande:Ja kyligt är det här också. Hoppas det blir fint till helgen iaf!
Åh imorogn ska vi åka och köpa ny säng,ska bli så skönt! Vi har jättegamla madrasser som man ligger som ett U i, haha -
Idag på ultraljudet så sa läkaren att "man kan se ibland vad det är för kön, men alla vill ju inte veta.." Så jag sa att vi inte ville veta så då nickade han. Så där var det nära att jag fick veta, men icke!
-
ja det var oväntat! Och nu vet jag ju att jag får 2 till! skojigt!Ns mamma skrev 2010-04-21 20:18:21 följande:SweetLilly: Härligt med ett ultraljud bara sådär :) Och vilken tur så att de såg att lill*n växer till sig och håller koll på det..Är själv lite orolig att jag skall få ett stort barn, sonen vägde ju 4160g (visserligen föddes han på bf+12) och eftersom jag väntar en till pojk och andra barnet ofta verkar bli större så...
Han sa ju även det att KS kan kanske bli upp till 3v före BF, så man får väl se.. det beror ju på hur bra lilla Pyret växer,vill ju inte ha ut lillen förren den är stor nog..
Ja risken finns väl för dig, men man vet ju aldrig! Har en väninna som hade väldigt olika storlekar på sina pojkar! -
ja pga av kroppen, tror inte den pallar en vanlig förlossning..Malten skrev 2010-04-21 20:49:39 följande:Sweetlilly- Roligt att du fick gör UL bara sådär och se att allt stod bra till! Det låter ju bra att du lutar åt KS, för det var det du ville om jag förstod dig rätt?