Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-31 14:59:08 följande:
    ja jag tycker skit synd om henne, om hon e rädd för honom?? hahaha nej nej, MEN hon e livrädd att hennes mamma ska gå ut å slå ihjäl honom. hon brukar säja, mamma det hände en sak i skolan idag...men säj inget till fröken, annars så berättar jag inte.hm...
    haha jaa jag fick ju åxå använda mig av en spegel nu till muttan, men man fick ju ändå böja sig å ha sig...å japp lilleman protesterade, men nu var det illa tvunget asså...urk.
    så lite å tusen tack själv Hjärta
    Ja haha man är ju vig som ett kassaskåp just nu
     Men brukar själv känna efteråt att man glömt några långa jäkla hårstrån som står och söker sändnign typ där nere haha
    Då får man snällt dra fram spegeln och leka lieman igen

Jag hatar ogräs där och desutom ibland så ska det växa mot hål 2 med...Brrrr äckligt värre....

Hur lång tid ska det ta innan man ska bli av med sin jäkla hemorojd? Har ju smörjt kräket i 2 jäkla veckor snart 1-2 ggr per dag men den ler så stort och glatt iaf där bak Skrikandes
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-07-31 15:15:25 följande:
    haha jaa typ, pratade med 2 väninnor nu å dom sa attd et inte var ngn fara för bebis att man böjer sig,bara att det blir lite trångt för honom så han kanske protesterade, vilket han gjorde. haha jaa jag avskyr ju kroppshår, men nu var det ett bra tag sen asså....haha vidrigt..hemmisen hånar dig gumman, hahahahahaha

haha ja håna va nog det mildast ordet hihi. Den är så retlig. Så det ltar åt att jag får knipa bort den hos någon som gör det. Är det gyn man vänder sig till då? Vad kostar det? Ja brr jag känne rmig äcklig med massa hår och förlossningen lär ju garanterat börja då man inte orkat eler kunnat raka sig här o där så man ser ut som en pälsboll
  • Nallepuhmamma

Nu är jag arg här.

Har varigt hos svärföräldrarna med barnen.

Tösen var sjövild och hoppade och studsade och evde rövare osv och vi bad henne lugna ner sig osv varpå hans jävla föräldrar säjer "Nej det behöver hon inte för här bor vi och bestämmer"...JA!! MEN vi är föräldrar och hon ska INTE tex slå på blommorna, dra iväg med mattor osv.

SEN så skulle jag iväg en sväng på toa (Göra nr 2) och DOM ska kika till lilleman.

Tror ni kräken gör det?

När jag kommer ut står pojken (1 år) med 2 sylvassa jaktknivar i vardera hand.

Jag skriker av ren rädsla varpå puckonen säjer " Det är väl ingen fara,sluta skrik för det är ju du som gör så han råkar ut för någon skada annars".

Jag hade kunnat sparka in kulorna och röven på de bägge två.

Sa bara sen "Nehe nu ska vi åka hem" och tog ungarna in i bilen.

Jävla folk. Spyr och är förbannad.

Nog för man kan bli argare som gravid men hur hade ni reagerat?

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-07-31 17:34:01 följande:
    var på mc-donalds med lillan för att mysa till det lite med henne, å det ligger mkt nära oss där vi bor....vad händer? jag får värkar å dom kändes kan jag säja....å blev tätare å tätare, så natta packade ihop sin mat i all hast å sa-mamma nu går vi hem, med stora uppspärrade ögon....
    jag kunde inte säja emot till slut utan det blev att gå hem...jisses, fick en våt flytning med...men jag tror han luras.
    Nej nu ska vi inte vara negativa i tänkandet utan tänka på att det ÄR på G strax
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-07-31 19:00:38 följande:
    ja du gumman, med mitt temprament så vad tror du? haha jag hade blivit rasande, men det förklarar ju en del varför din man är som han e med. jagbhade sagt helt lungt men med en bestämd, å ngt syrlig ton-jättebra att ni anser att MINA barn kan bete sig hur dom vill här, det gör jag INTE å jag e deras mamma så vill ni träffa dom så gör vi det hos oss i fortsättningen där MINA regler gäller för MINA barn utan ngt tjaffs eller missförstånd om den saken.
    sen hade jag sagt, tack å hej...å gått som du gjorde.
    Ja alltså jag fick verkligen bita mig i läppen för att inte kläcka ur mig nått åt dom.
    Hade det varigt som när man var ung hade man fasen fått ett raseriutbrott.
    Nu när man har fått barn försöker man ju behärska sig men hur fasen lätt är det?

Nej ska vi till dom igen så ska jag fan ha garanti på att alla jaktgrejer är undanstoppade. Tänk omd et legat nått annat där med?
    Kniv är ju livsfarliga och dessutom har ju mannens pappa massa vapen (Han är jägare och även sån där person som har skyddsvakt eller vad det heter då man skall skjuta svårt skadade djur tex i trafiken).

Hade det hänt han något med knivarna så hade jag fasen åkt dit själv för jag hade ju antagligen flippat ut totalt mot dom.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-07-31 16:09:02 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m53354465.html

Att jag inte dog av skratt, detta e vad MÄN tänker om sina gravida tjejer...bered er på ett gott skratt, era gravidmonster! hahahahaha
    Hahahahaha tack sötnos för att du länkade denna.
    Du gav mig verkligen ett underbart lördagsgarv så det krampar i magen
  • Nallepuhmamma
    Perssonlund skrev 2010-07-31 19:17:44 följande:
    Pregga och Nallepuhmamma Kan inte sluta skratta åt erat samtal med könshår XD... Lät så himla roligt,men det är inte lika roligt när det ska bort XD... Det är tur att speglar finns. Rakade mig här om dagen och det tog tiiiiiiiid. Tror att BM har varit med om värsta buskarna, men man vill ju inte tillhöra dom. Sen att man kanske inte är helt ny rakad är ju en annan sak. Bara busken är borta XD
    Haha uja dom har säkert sett massor men fasen jag ska försöka få bort det idag...Men brukar alltid glömma något som man sen känner kittla mellan de bägge två hålen typ

Och jag som varigt så mycket hos folk som glott mig där nere nu (Pga såret där nere) så vill jag fasen inte ha massa hår som står och flinar åt dom när man ligger på britsen. Det räcker med den äckliga hemorojden som vinkar glatt åt alla
  • Nallepuhmamma
    carohl skrev 2010-07-31 19:45:16 följande:

Hej tjejer!

Hur har ni det på kvällskvisten?? Haha nu ska ni få se vad magen har sjunkit kraftigt!!
    Vilken stor skillnad om man ser denna bilden mot din press bild.
    Nä'r magen sjunker så är det då att bebisen "glider" längre ner i bäcknet då?
  • Nallepuhmamma
    carohl skrev 2010-07-31 19:45:16 följande:

Hej tjejer!

Hur har ni det på kvällskvisten?? Haha nu ska ni få se vad magen har sjunkit kraftigt!!
    Föresten ser du har något djur d'r i buren? Vilket?
    Har ni fler?

Är det du elelr din kille som byter rent hos dom?

Är själv rädd för att göra det.
  • Nallepuhmamma
    Catsa skrev 2010-08-01 10:16:29 följande:
    Hejsan tjejer.
    Hoppas allt är bra med er :)
    Här sitter jag med ordentlig mensvärk i både rygg och höfter, slemproppen är tydligen påväg enligt vad dom trodde på förlossningen när jag ringde för 1 timme sen. Skulle höra av mig om ett par-3 timmar för att checka av.

Börjar bli lite nervös nu, vill att det ska komma igång, men ändå så vill jag att det väntar en stund.

Hur ser det ut för er andra? På G?

Kram på er :)
    Gud vad spännande för dig

Jag byter gärna med dig hihi.
    Vill också vara så nära mål jag med
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10