Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sitter här med mitt te och längtar tills jag är i era veckor och kan förvänta mig att allt skall sätta fart.

Strax dags iväg på jobb och leverera mat till äldreboenden.

• Nallepuhmamma

Vibrationer känne rjag med och har fått det förklarat att det känns så när bebben kissar

Kolla min jävla formade mage...Den ser ju lustig ut.
    Är det rumpan som putar ut så högst upp tro?
    Kan hon tänkas liggas med rumpan upp och huvudet ner nu?
  • Nallepuhmamma
    PNC skrev 2010-08-01 18:17:16 följande:
    Åh så fin mage du har Nallepuhmamma! Riktigt häftig form. Jag tror absolut att det kan vara rumpan som putar ut.
    Ja fasen jag vette tusan men tycker formen ser väldigt egendomlig ut nu.
    Mannens farsa bara asgarvade när han såg magen idag pga dess form- Fan vad sur jag blev.
  • Nallepuhmamma

Fasen vad rädd jag är för imorgon då man ska till kk för att kolla såret där nere
    Så rädd för VAD det kan tänkas vara.
    har ju itne äns fått svar från blodprovet som togs sist.
    Och dessutom känns det inte så roligt att slänga upp muttan och sära på benen för en fritt främmande gubbe som ska vara där nere och gräva imorgon

Fy jag kommer inte kunna sova inatt.
    Inte undra på att jag har mått skit sista dagarna med panikångest

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-01 18:47:04 följande:
    haha ang din mage så e det nog en liten rump däruppe som puttar ut :)
    Ang imon så förstår jag att det inte känns ngt vidare, men det e bra att du kollar upp det....kanske behöver AB.
    Ja jo jag vet men rädd det kanske är syfilis eller något annat läskigt
  • Nallepuhmamma

Tankarna flyger ju runt i skallen om allt hemskt nu juh

Och VAD skulle hända om fl skulle starta INNAN dom fått alla provsvar???

Ja det kan säkert vara rumpan men man kanske iaf inte kan räkna med att huvudet ligger neråt eller?

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-01 18:55:59 följande:
    jo jag förstår det....men fy va hemskt.
    ja det e nog bra att du får veta innan fl dock....jag tror det e rumpan..:)
    Vet inte vart det kommit ifrån.
    Hade nått likande slags blåsa som såg sprucken ut som detta likande fast på inre blygdläppen då jag väntade sonen men då togs test för herpes och det var inte det. det försvann iaf.
    Detta har bara kommit då jag varigt gravid så det är så skumt.

Jo rumpan uppe men när rumpan "syns" där uppe menas det dså att bebben ligger med huvudet neråt då?
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-01 18:54:38 följande:
    men varifrån skulle du ha fått det? kan ju bara vara din man?
    elinnnnn skrev 2010-08-01 18:49:27 följande:
    tjingeling alla tjejer!

idag har man varit i stan och gått rundor och nästan kissat på sig eftersom typ alla affärer var stängda hahaha

här är det lugnt i magen, ingen bebis på gång.
    hon håller igång mest på kvällarna och sparkar som ett helt fotbollslag ;)

imorgon är det dags för BM-besök tjohoo, spännande :)

nallepuhmamma: fin magbild =) tror också det är rumpan som sticker ut där uppe, jag har rättså ofta likadan form

ang vibrationer, har jag känt det ett par gånger bara.... fast jag har ingen aning om att det skulle vara bebisen som kissar.... rätt häftigt isåfall ;)
    Jadu bra fråga. BM tar ju alltid HIV, Syfilis tester då man är på inskrivning och dom var ju negativa så det har ju tatt tester då man skrevs in.

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-01 19:08:54 följande:
    ok, men det kan ju inte bara komma fr ingenstans? kan det vara kondylom? det kan ligga vilandes i många år....men det e ju mer som vårtor...mja bebben behöver inte ligga med huvudet nedåt men kan mkt väl vara så..å det tror jag ju.
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-01 19:01:25 följande:
    Jadu bra fråga. BM tar ju alltid HIV, Syfilis tester då man är på inskrivning och dom var ju negativa så det har ju tatt tester då man skrevs in.
    jo det gjorde dom ju på mig med...hm....märkligt..har du ont då?
    Ingen aning. Nej har inte ont ett dugg.

Fy fasen får se om läkaren imorgon har fått svar på blodprovet iaf...Imorgon skulle dom bara ta bort en bit ifrån såret för att kolla det.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-08-01 20:11:06 följande:
    ok, va skönt att du inte har ont iallafall...låter dock inget vidare trevligt...har din man ngt på snorren då? haha
    Nej han har inget ting på dolmen iaf
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10