Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

; nu har jag svarat!

Du det är ingen fara med dig, jag lovar jag gör illa mig så ofta så jag både vet och förstår hur sånt där känns och det är ingen fara

Åh igår tog vi hem mat från thairestaurangen, nån kycklingwok med maaaassor av ingefära i så himla gott, och åt just upp resterna Mumsisch..

jag tänkte förresten på det här med förkylningar, har ni andra i tråden varit ofta förkyld nu under graviditeten..? Det sägs ju att man blir lättare sjuk då..
    Själv är jag super frisk i det avseendet, men jag har ju överdrivet immunförsvar också i.o.m sjukdomen så dtet kanske är det.

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

nu ska vi grilla och dricka öl Har köpt på mig ett gäng alkoholfria som jag ska njuuta av i solen {#lang_emotions_sunny}
    Sen ikväll blir det ost&kex. Lyx-lördag

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-24 16:28:00 följande:
    lyxigt värre hehe. Jag ska följa med min make till tandläkaren. stackarn har så ont, dessutom har han tandläkar skräck ..... samma byggnad som tandläkaren finns i finns också privat klinik som sägs utföra 3d/4d ultraljud! Tror ni jag ska höra mig för om jag kan få komma dit snart eller? Hahaha spännande :D
    oj det lät ju inte lika kul :-S Men hoppas du kan få en tid där då! kul!
  • SweetLilly

hej på er, lika stillsamt som vanligt här

Jag ska få en snabbvisit av min mamma idag, hon ska ju vara med när kommunen kommer hit  och ska titta på det här med badrum. Så hon kommer ikväll och åker imorgon, det är lite trist.

Hoppas ni har en fin söndag!

• SweetLilly

hej på er!
    Ser att många har mycket på gång =P

Nu  har kommunen vart här, det gick väldigt fort och lätt, de förstog såå bra och det var inga problem i att se behovet. men nu ska mitt fall jämföras med andra tidigare beviljade fall och sen ska det läsas paragrafer.. *SUCK* Så d et är ju inte alls säkert att vi får hjälp.. menmen bara att vänta.

• SweetLilly

Tack för alla tummar! {#lang_emotions_flower}

Usch idag nu på e-m fick jag sån depressionvåg..eller nåt. Blev så jäkla nere och känner mig gråtfärdig.. men vet inte varför alls..hm..kan det vara grav.hormoner tro..? Tar en kopp te nu och sen ska jag vila mig lite, det kanske går över snart.

• SweetLilly

tack för era peppningar, det känns bättre redan

Pregga: man har ju jättemycket muskler och ligament i buken och det är säkert nåt sånt som sträckt sig eller blivit överansträngt, nu när du flängt på stan! Jag får ofta såna brännande känslor runt i magen!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-26 17:15:05 följande:
    Får du?? jag kände det varken med lillan eller nu innan i graviditeten, men du vet vad jag menar va?En annan fråga tjejer, då vi kan prata om det mesta känns det som, avföring,osv...hahahaHur ställer ni er till abort?behöver inte gå in i ngn diskution om det, bara nyfiken. sitter med i en tråd där det diskuteras....
    Ja alltså jag känner av en tex muskel riktigt mycket de stränar lite och "bränner" eller svider i den.  men tror bara dte är lite överansträngning eller att den stretchats lite mycket senaste tiden

Abortfrågan ja.. ja jag har ju gjort 2.. Första gången var jag 18 och åt p-piller men de tog tydligen inte.. och jag ville verkligen inte ha barn då.. nr var när jag var 21 år, djup deprimerad med anti-depressiva tabletter pch var i ett destruktivt förhållande och glömt ta pillren... men även där ansåg jag göra det blivande barnet en tjänst och inte fortsätta. Alla får göra sina val i livet och så länge man verkligen tänker efter på sitt beslut tror jag inte dte kan bli fel.
    Men man hör ju hemska historier om de som typ skiter i skydd för "de kan endå göra en abort". Sånt är sjukt!!
  • SweetLilly

morrn morrn på er tjejer!

Pregga;jag tycker du gör bäst i att lämna ditt ex utanför. Inget barn mår bra av att ha en frörälder som inte ställer upp helhjärtat utan bara slarvar runt.
    Min mamma lämnade min far pga han bara festade och lekte, han var aldrig hemma.
    Jag tog upp kontakten igen när jag var 20 år, men jag kan ärligt säga att jag hade ju mått lika bra utan att ta kontakt, han är ju lika än idag. Folk ändrar sig inte lika lätt som man vill tro.

Nu de senaste dagarna har mitt Pyre varit helt vild i magen! Magen bara hoppar, haha. La tvdosan på magen igår och den studsade nästan av! Ska försöka filma det, såg så himla skoj ut.

• SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-04-27 11:29:04 följande:
    Godmiddag gumman! Haha, hoppas du lyckas filma det. jag såg ett filmklipp på nåns blogg, hur hela hennes mage rörde sig såg jättehäftigt ut fast samtidigt lite läskigt hahaha
    haha, ja det känns lite som att man har en liten alien där inne Känns så overkligt att man faktiskt har en levande människa i magen!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10