• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-16 21:46:50 följande:
    hej :)haha aa gör det .....e du hård i magen?
    Jag är sådär hård i magen men tar inget för det. Ät katrinplommon! Och bebisen kan ej tryckas ut...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel

Vi har beställt babyboxen (babybox.se) Den är full med massa varoprovor å den är GRATIS, Sen har vi ju libero som man oxå får massa varaoprovor så som blöjor, tvättservetter mm. Sen så får man babybag grattis inne på dem flesta BB annars så kan man beställa den. Goboken har ett som man betalar frakten på, men där måste man gå ur sen om man inte vill ha mer. Det är ju en bokklubb, men dem andra 3 har jag varit mycket nöjd med. Inte massa mail å absolut inga telefonsamtal eller brev å annan reklam. Dem ÄR gratis.

• lillabambi

hej tjejer:)
    allt bra me er ikväll?
    jag har som en väldig mensvärk i nedredelen av magen skit skumt... inte en aning varför jag fått de:(

• knyzzel

Nä å, men va kul att vi e inne samtidigt. haft en trevlig kväll? Här har vi haft folk (min svägerska men fam.) Åt en god kycklingstuvning å jordgubbar med grädde till efterrätt. Super gott å ännu godare med trevligt sällskap{#lang_emotions_tongue_out}

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-04-16 21:55:22 följande:
    Jag är sådär hård i magen men tar inget för det. Ät katrinplommon! Och bebisen kan ej tryckas ut...
    hahahaah ok, mja då får jag la göra så då...börjar känna av det, lite öm över magen nu...e la full av skit, hahahaahah
    knyzzel skrev 2010-04-16 22:01:03 följande:
    Vi har beställt babyboxen (babybox.se) Den är full med massa varoprovor å den är GRATIS, Sen har vi ju libero som man oxå får massa varaoprovor så som blöjor, tvättservetter mm. Sen så får man babybag grattis inne på dem flesta BB annars så kan man beställa den. Goboken har ett som man betalar frakten på, men där måste man gå ur sen om man inte vill ha mer. Det är ju en bokklubb, men dem andra 3 har jag varit mycket nöjd med. Inte massa mail å absolut inga telefonsamtal eller brev å annan reklam. Dem ÄR gratis.
    e du säker på att man får en gratis baby bag på BB ?
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:13:14 följande:
    hej tjejer:) allt bra me er ikväll? jag har som en väldig mensvärk i nedredelen av magen skit skumt... inte en aning varför jag fått de:(
    Usch vad jobbigt. Mitt ben har lossnat helt i fogarna å lever nu mera ett eget liv hahahaha... Molvärk/mensvärken kan var foglossningar som ter sig så.
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-04-16 22:13:14 följande:
    hej tjejer:)allt bra me er ikväll?jag har som en väldig mensvärk i nedredelen av magen skit skumt... inte en aning varför jag fått de:(
    Låter som det jag får ibland , typ nedanför blygbenet?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-16 22:14:56 följande:
    e du säker på att man får en gratis baby bag på BB ?
    Ja, d fick vi sist för 2 år sedan med lillan. Gå in på deras hemsida babybag.se tror jag d va... å delar dem inte ut den så kan du höra av dej till dem så skickar dem den till dej.
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-04-16 22:15:39 följande:
    Låter som det jag får ibland , typ nedanför blygbenet?
    ja exakt :P

tack för presenten söta du :)
  • knyzzel

Fan vad jag e sliten i kväll. Helt slut körd å då sov jag ändå till halv 8, men jag har ju inte vilat middag alls. Första gången jag sitter ner för att ta d lugnt. Tog inte en ut min lunch i dag. D va så jävla stressigt på jobbet med leveranser å monteringar, jobbade hela 5 timmar non-stopp. fan va jag e trött ska börja jobba igen kvart i nio i morgon så d blir nog en tidig sorti för mig i kväll

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10