• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:48:18 följande:
    ja rök lukten asså, inte knyzzel...hahaahhaah har beställt ett välkomstpaket fr go boken iallafall :) samt baby boxen :) såg dock att man va tvungen att ha skrivare vilket jag inte har så jag mailade dom, får la se vad dom säjer....
    Men jag luktar lite bränt ibland när jag tänker till ORDENTLIGT... e ju blondin på RIKTIGT hahahahahaha
  • carohl
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    Men jag luktar lite bränt ibland när jag tänker till ORDENTLIGT... e ju blondin på RIKTIGT hahahahahaha
    Hahahahaha jag garvar ihjäl, snacka om självdistans! Vad rolig du är, jag älskar när folk kan driva om sig själva...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:46:27 följande:
    haha ok, mja det va ju inte billigt heller asså....kikade lite, ska med köpa men inte där dock....
    Nix, inte billigt men känner att jag prioritera den eftersom den kommer att bevara viktiga minnen. Men jag tror att i go`bokens välkomstpaket så får du en första året bok. Fick vi i alla fall, men gav den till vänner som fick en dotter i februari.
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    meh, varför ledsen gumman då? hahaah va bra ;) mjo det e kul faktiskt....kliar i fingrarna att beställa mer...blir gaaalen....hahahhahaha
    Wehoo jag har också ett paket att hämta ut, det kom häromdan men jag har bara inte haft tid/ork att hämta ut det. Det är flaskvärmaren och gardiner till lillan så det ska bli roligt att hämta ut imorgon {#lang_emotions_laughing}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    hahahaha du e skitrolig asså...
    å som carohl säjer så sprider du ljus å glädje runt dig....
    vad det gäller att gråta så brukar jag inte göra det, fram tills jag blev gravid...då snackar vi niagrafallen här emellanåt, fråga carohl.....hahahahah stackarn har fått trösta mig i luren, gu va jobbig jag säkert e....haha hua..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-17 23:58:27 följande:
    Nix, inte billigt men känner att jag prioritera den eftersom den kommer att bevara viktiga minnen. Men jag tror att i go`bokens välkomstpaket så får du en första året bok. Fick vi i alla fall, men gav den till vänner som fick en dotter i februari.
    jo men det e klart man ska göra som man vill men en så dyr bok skulle inte min ekonomi tillåta just nu iallafall, så det får bli en fin ifrån bokhandeln..hihihi jaså? får man det? hade jag inte en aning om....
    carohl skrev 2010-04-17 23:58:55 följande:
    Wehoo jag har också ett paket att hämta ut, det kom häromdan men jag har bara inte haft tid/ork att hämta ut det. Det är flaskvärmaren och gardiner till lillan så det ska bli roligt att hämta ut imorgon
    ååhh va roligt gumman, paket e såå kul...hahahhahaha
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-18 00:00:04 följande:
    hahahaha du e skitrolig asså...å som carohl säjer så sprider du ljus å glädje runt dig....vad det gäller att gråta så brukar jag inte göra det, fram tills jag blev gravid...då snackar vi niagrafallen här emellanåt, fråga carohl.....hahahahah stackarn har fått trösta mig i luren, gu va jobbig jag säkert e....haha hua..
    Jag brukar inte heller grina annars men som sagt när man är grav så gör man det tydligen men som jag sa tror jag att det är en kombination av hormoner och trötthet.
    Och nä gumman jag finns för dig som du finns för mig.
    KRAAAAM
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-17 23:55:09 följande:
    hahaah va bra ;) mjo det e kul faktiskt....kliar i fingrarna att beställa mer...blir gaaalen....hahahhahaha
    Jag har ingen anning.... Jobbar som ett svin, skolan tar på krafterna å när man kommer hem så vill man bara kramas med dottern, men hon har någon anti-krama-period å pappa är bäst!

Å fast att man jobbar så tycker jag inte att där blir några pengar över till att STOR-SHOPPA för... SÅ JÄVLA TRADIGT
    carohl skrev 2010-04-17 23:54:24 följande:
    Usch man hatr såna dagar ibland. Jag har haft två såna dagar under graviditeten då jag har gått in på toa en kvart och gråtit lite... Ibland är det så iaf då man är gravid iaf har jag märkt, inte annars. Jag tror att det handlar om att man är egentligen så utmattad och full av hormoner helt enkelt. Men gumman när du skriver här sprider du alltid ljus omkring dig
  • Bubbis10

har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-18 00:03:23 följande:
    har inte bölat på ett par dar eller nåt, men jag ha haft lite blandade känslor idag gällande mitt x å hur framtiden kommer se ut...å det känns ju såklart lite ovisst.....
    Ja, hur blev d ska han flytta eller du drömde bara? Hängde inte riktigt med, typ.

Men kan du inte gå in på go`bokens hemsida å kika i paketet då?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10