Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

¨åh jag blir så chockad för varje dag numera det händer nått nytt varje dag.... idag har Mille börjat "prata" riktigt bebis bubbel o det är helt galet underbart att höra, innan så har dewt bara varit lite grann men nu är det verkligen prata prata prata :) 

Men en tråkig grej är att han troligtvis har fått förkylningsastma som min äldre son oxå hade men som växte bort, vi får se om de ger sig i luftrören eller om vi måste in med han igen och inhalera! i så fall ska vi få hem medicin så han kan inhalera hemma istället ! 

• lillabambi

hej tjejer :) 
    Nu är jag tillbaka efter att jag och lilleman har legat med influensa över 40 graders feber i fem dagar och en otrolig hosta usch och fy, men nu börjar både mille och jag bli som " vanligt" igen skönt!

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2011-03-17 08:28:54 följande:
    min tjej har haft en bra period då hon sovit 5 timmar utan att vakna en enda gång men dem 2 senaste nätterna har hon vaknat typ en gång i timmen :S hon vaknar inte helt utan ligger mest och gnäller i sömnen!?

men å andra sidan så har hon nyss kommit på ett nytt läte... MAMAMAMAMAMAMAMAMMMMMMAAMMMMMA
    haha hon förstår ju inte vad hon säger, men det känns ju i mitt hjärta :D
    hehe skoj och se att det är fler som har det lätet MAMMAMMAMMAMMMAAAAA
    springer runt i gå stolen på dagarna och ropar detta och skrattar sedan nästan så han kiknar! ;) 
  • lillabambi
    puchelina88 skrev 2011-03-23 08:30:42 följande:

Hej tjejer!

hoppas allt är bra med er?

va på bvc i måndags Viktor väger 8980 ok är 70,5 cm lång.

börjar bli stor kille nu!!

åh skoj att höra att han växer och blir stor :)
    Våran lille väger 8055 och är 73 lång så här dras det iväg på längden kan jag lova :)

• lillabambi
    Bubbis10 skrev 2011-03-29 21:26:55 följande:
    så det var DU som skrev om mig anonymt i den andra tråden! Dra åt helvete din idiot!!!
    Vad händer här?????????
  • lillabambi
    kallesfru skrev 2011-03-29 22:23:24 följande:
    Vad menar du? Kalla inte mig för en idiot. Är det sandlåda här.
    Jag får väl tycka vad jag vill, precis som du.

Låg nivå att kalla folk för idiote
    Ja idiot har man ingen rätt att kalla någon utan grunder, kan du berätta vad som händer här?
  • lillabambi
    kallesfru skrev 2011-03-29 22:41:11 följande:
    Ja lillabambi jag vet faktiskt inte utan vi får se vad den som skrivit det har för svar. Det är inte så att vissa äger rätten att bestämma här inne vem och vad folk ska få skriva. det är fritt för alla. det kan inte vara så att om det inte passar en viss person, så ska den personen anse sig att ha rätt att kalla folk för fula ord. Det är lågt.

ha en bra kväll här inna allihopa. Såg att några av er planerar för semester på andra trådar. Det ser jag också fram emot.
    Nej du har helt rätt! 
  • lillabambi

Jag tänker inte lägga mig i det som försigår, bråk hit och bråk dit var väl inte riktigt så det var tänkt! 
    Jag skrev igår här till "kallesfru" att jag tyckte det var helt rätt (se kommentar längre upp)  MEN menade så klart att det var helt rätt eftersom att jag vet ingen bakgrund eller någonting och tycker inte man kallar någon idiot utan anledning men finns det anledning säger jag ingenting! 

• lillabambi
    ssssssss8 skrev 2011-03-30 13:20:32 följande:
    Så är det, bäst att inte lägga näsan i blöt, så brukar jag också tänka och inte är det bråk från min sida men jag tror det är lite krångel också i en annan tråd som blivit insyltad här.
    Det började med att Kitty skrev att hon är gravid och ja..... du kan ju läsa själv
    Löjligt är det nog men......
    Jo jag såg att hon är det....
    Kallesfru är det någon ny jag missat eller är det namnbyte? 
  • lillabambi
    ssssssss8 skrev 2011-03-30 20:55:07 följande:
    Ingen aning...
    nej hon finns iallafall inte längre på fl KONSTIGT nog :/
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10