• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-22 10:30:51 följande:
    Vi får hoppas att det bara är tillfälligt. Jag kommer dock inte upprepa hennes färdsätt till förlossningen då vi har 2 mil.
    ja tack så mkt.....haha nej det hade inte jag heller :)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-22 10:35:32 följande:
    ok, jagh tycker att det typ låser sig, å gör skitont ibland....men det e typ bara natte tid när jag ska vända mig om, eller sätta mig upp...
    ok, nej när det låser sig på mig så är det ischias, den är inte att leka med.
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-22 10:38:37 följande:
    ok, nej när det låser sig på mig så är det ischias, den är inte att leka med.
    ok, ska till mvc nu å lämna urinprov nu, hihih tänk att man e i v 24 redan...woohooooo
    ska fråga om detta samtidigt..kram sålänge
  • den kära leken

Jag tycker väldigt synd om er som har ont. Kan inte själv föreställa mig hur det skulle vara. Är sällan sjuk och har nästan aldrig ont.

• SweetLilly

ny magbild idag! Nu tror jag att jag hamnat i en sån "stilltje" med magen,den ser inte ut att ha växt mycket alls sen sist..

• den kära leken

Vad svårt det är att se. Den ser dock väldigt stor ut. Och väldigt fin!

SweetLilly skrev 2010-04-22 11:37:27 följande:
    ny magbild idag! Nu tror jag att jag hamnat i en sån "stilltje" med magen,den ser inte ut att ha växt mycket alls sen sist..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-22 11:39:28 följande:
    Vad svårt det är att se. Den ser dock väldigt stor ut. Och väldigt fin!
    ja den är stor.. =P Men läkaren sa ju också att jag hade lite mycket fostervatten, så det kanske är det!
    Men skönt att den stannat av lite endå, så kanske ni andra kommer ikapp, haha
  • Lysmasken

Vaken nu, fy fasiken vad gott det var att sova i lugn å ro utan man har barnen hemma.

Var bara snabbt uppe på övervåningen å plockade bort i hallen då hantverkare kommer efter middag & ska kakla golvet där uppe på lilla toan. Så snart kan man använda den med. Har inte funkat på 1 år, så det blir på tiden.

Sista dagen inne i stan imorrn med coacherna {#lang_emotions_laughing}
    Ska då beställa handfat med skåp samt spegelskåp till. Får inte vara mer än 45-50 cm har jag för mig.
    Sätta mig ner med maken ikväll å beställa ett hörnbadkar som blåser bubblor, men dock inte värmer upp vattnet för det kostar skjortan.

Även köpa 2 nya ytterdörrar samt en tvättho till tvättstugan, så i helgen får vi fullt upp.
    Maken ska tapetserar samt måla toan & jag ska tvätta färdigt diverse små saker i tvättstugan så man kan måla där oxå.

Hehe skulle behöva barnvakt hela helgen så man får något gjort.

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • den kära leken

Haha, ja jag sover fortfarande på magen ibland :)

SweetLilly skrev 2010-04-22 11:47:38 följande:
    ja den är stor.. =P Men läkaren sa ju också att jag hade lite mycket fostervatten, så det kanske är det! Men skönt att den stannat av lite endå, så kanske ni andra kommer ikapp, haha
  • den kära leken

Lysmasken: Det tar ju alltid längre tid än man tror. Alltid. Trodde vi skulle vara klara med vårt badrum till jul men först nu börjar det likna nåt. Väggarna färdigkaklade så då är det bara golvet kvar! Ja och sen inredning.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10