Inlägg från: Ns mamma |Visa alla inlägg
  • Ns mamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-04-01 11:18:38 följande:
    Ja jag åker bort ieftermiddag och blir borta också hela helgen!GLAD PÅSK!
    den kära leken skrev 2010-04-01 11:17:23 följande:
    Nähä allihopa, nu tar jag påsklov och beger mig mot mina barndomstrakter. Vi ses efter påsk. GLAD PÅSK ALLA!
    Glad påsk på er också! Och alla andra mammor och bebbar i tråden :)
  • Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-02 21:21:53 följande:
    näe nu fick jag pratat med en sköterska som sa-ÅK UPP DIRKET! ngt stressande, så jag har fixat skjuts upp nu för att kolla om det är uvi. lika bra å få det gjort, fick lite ont i ena sidan när jag kissade samt attd et luktar wierd, kan ju vero på ngt jag ätit med....nu e min (adoptivpappa) i vuxna år på väg att hämta upp mig så får vi se vad dom säjer.....suck...
    Skönt att du får kollat upp det nu med en gång då, och hoppas att det inte är ngt!
  • Ns mamma

Jag har känt av när min lillprins har haft hicka nu några gånger.. Var precis likadant när jag väntade stora killen, han hade hicka för jämnan :)

• Ns mamma
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    Hej Carohl, Läste precis allt här..
    Hoppas verkligen att allt går bra och att de snarast hittar vad som är fel!!
    Kram till dig!
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-04-06 12:57:09 följande:
    Är det ingen som köpt eller tänker köpa babylarm som har nåt tips på vad man ska tänka på?
    Menar du andningslarm eller sån där baby watcher?
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-04-06 13:04:39 följande:
    Baby watcher. Sån man hör om babyn vaknar om man inte är direkt i närheten.
    Vi ska definitivt ha det, hade det till sonen och det var super! Tyvärr har han lekt med den så det blir till att införskaffa ny. Nu finns det ju dessutom såna där man även kan se babyn. Det man ska tänka på är väl i a f att den har bra räckvidd, och i vårt fall att man ska kunna ha ena enheten inomhus och andra utomhus utan att det blir störningar..
  • Ns mamma
    Malinski79 skrev 2010-04-07 18:35:50 följande:
    hej tjejer!!!Idag har jag varit på min "riskbedömning" eftersom det hitta en "vit fläck" (mjuk markör eller ekogent fokus i hjärtat) på UL...Läkaren mätte allt och på de han kunde se så fanns inga tendenser till D´s å risken va att om jag skulle på 255 barn (med exakt lika mått som dne i magen) så skulle jag få 1 med D´s..Så risken känns väldigt liten,så jag har bestämt mig för att bara njuuuta av resten av graviditetn nu!!!!Det som va ännu mer positivit är att han såg att det va en liten FLICKA i magen  är såååå glad,för att få en prinsessa till...Vi får ju veta helt säkert den 11 maj eftersom vi ska på könsUL då,men jag litar på denna läkaren oxå!!!
    Grattis till flickan och att allt såg bra ut!!
  • Ns mamma

Idag träffade jag en kirurg ang. mitt ljumskbråck och de vill inte operera under graviditeten pga riskerna det medför för barnet. Så det är bara att stå ut, blev iaf sjukskriven 1 månad till att börja med, nu gäller det bara att hålla tummarna för att inte försäkringskassan ska trilskas utan att man får sina pengar..

• Ns mamma
    SweetLilly skrev 2010-04-07 19:43:08 följande:
    ja FK är inte roliga, jag har ju varit sjukskriven sen november, men ännu inte sett några pengar..
    oj då, det var länge.. Jag kommer gå i taket om det dröjer så länge innan jag får mina..
  • Ns mamma
    carohl skrev 2010-04-07 20:20:47 följande:
    Hej!Tack jag mår bra, jag har inte blödit nå idag så jag är glad
    Hej,
    Skönt att du slutat blöda, men obehagligt att inte veta vad det beror på.
    Mår du bra i övrigt?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10