Inlägg från: the jeryds |Visa alla inlägg
  • the jeryds

Vi fortsätter, Bf aug 10

sweetlily, det låter som för mig, är med ensam hemma hela dagarna, börjar bli riktigt tråkigt ser fram emot lite vår så även jag kan halta ut lite försiktigt =) Ikväll blir det tacos hos vänner i närheten då jag har systers bil medans hon är i thailand! Sen är det turnering för min stora imorn så det blir till att hoppa upp här innan 0600 trots helg!!! Mindre kul, men vad gör man inte för de små?

• the jeryds

hej allesammans, hoppas ni mår bra, själv har jag haft en vaken natt igen . segt. jävla hormoner :P snart vecka 19 här. mysigt =)

Jag är överaktiv på datorn jag vet... NOT. Sorry för dett damer. bara så fullthemma, jag hinner inte riktigt med. :(

Hoppas att alla ni mysiga här mår okej iaf.
    Pussar o kramar från mage till magar.

• the jeryds

godmorgon allesammans :) Vad hemskt med mardrömmar!! :-8 Själv har jag haft magont sen går kväll, fortsatt mer eller mindre hela natten, nu är det relativt lugnt fått i mig lite skål med flingor...

Hoppasdet släpper.

• the jeryds

nej det är inte molvärk, känns mer som att den gör uppror. funkar än så länge att gå på toa faktiskt. KÄner mig spänd och lite rörig i magen typ. Knepigt, hoppas det släpper o lugnar ner sig lite. Tror jag har en liten vaken här. magen låg helt snett nyss.

• the jeryds

Jag funkar ju än så länge på toa så det tror jag inte att det var, känner ju inte liten så jätte mycket. långt ifrån regelbundet. Det kommer väl igång :) Skönt att veta att liten mår bra pregga :) Jag Verkar ju bli mamma till en blyg en :9 den är inte alls lekfull, svarar sällan på puttar, håller sig mest för sig själv och är lugn :) En Ferdinánd.

• the jeryds

haha min har aldrig varit framme. som sagt verkar ju bli mamma till en blyg. har inte vart på något besök på mvc eller rul o så än heller, så jag vet inget om hur den ligger eller moderkakan eller så =) Men det blir det ändring på denna månad!

• the jeryds

ja man får ju göra det =) Inte mkt till val, har ju haft min angelsound om jag vart jätte orolig, men det är ju ganska normalt att man inte känner så mkt just nu mellan dessa veckor. så jaghar inte stirrat mig blind på saker o ting utan mer sett det som normalt, ska ju på rul på månd. Kan ändå inte förhindra det som sker. dessutom så tycker jag att det e lite dubbel budskap från mvc o familjeliv o dylikt, när man bojkottar angelsound som ger enormt mycket mindre strålning än ultraljud. Så jag är glad att jag haft den de få gånger jag lyssnat, och på så sätt kunnat hålla mig :) Men inte ens i den hör jag så mkt. växer ju inte avsevärt heller. så min kanske ligger i ryggen o vilar sig??

hahaha

• the jeryds
    ULE skrev 2010-03-11 09:18:08 följande:
    KL 11 är mitt RUL, o sambon är iväg på utb så min mamma hänger med :) Hoppas vi får veta vem som bor där inne, så jag kan överaska honom tills i kväll.. med en body i rosa eller blått :D
    lycka till!!
  • the jeryds

Hej tjejer, har inte vart så jätte aktiv.
    Var på rulet idag, allt gick bra, bebis var precis som jag har föreställt den. Mycket gosig. Nussade med sina händer vid örat och sög på tummen, totalt oberörd av yttre stimulans när vi försökte väcka den- Var vaken i början och rörde sig fint :) Känner puttar tydligt idag, nästan som att den visste att vi skulle ses och tuffade sig =) KUL att det äntligen blir så tydligt. häftigt att se den röra sig på skärmen samtidigt som man kände rörelserna. Blev flyttad till 15 augusti. Fortfarande vecka 19. =) 5 mån kvar idag.

• the jeryds

tack allesammans, Mycket roligt att få se den. precis som jag har föreställt mig h*n. Konstigt när det känns som att man känner någon man aldrig har mött.... Imorn är de dags för hjärtultraljud, samt för kevin att gå på återkoll. Så än är det inte över, men en milstolpe över

Puss till er.

• the jeryds

Pregga, Måste bara säga att dessa jävlarna blåste mig med, dom tog mig i all hast på torget och sa att göteborgs energi erbjöd alla sina kunder i bergsjn gratis el. Jag ifrågasatte många många ggr, och menade på att det var konsitgt, men dem menade promt på att detta var en kampanj. o att jag inte alls bytte el-bolag vilket jag strök under att jag INTE ville. Nej absolut inte sa dem. vi sammarbetar med göteborg energi, det enda du får är gratis el en månad. Okej tänkte jag , stressad o gla. skrev på. O nu kom avstämnigs faktura från göteborgs el. och en straff avgift eftersom jag har brytit avtalet med dem som jag hade. så en faktura på 1700 dimpa ner. Jag ringde förbannas till MIN el och dem gömmer sig bakom att dem har min namnteckning och därav är jag fast att vara deras kund i 1 år. GALET! dem tog inte på sih någon skuld alls över att ha blåst in mig i deras företag som kund, utan menade på att jag har skyldighet att veta vad jag skriver på oavsett. sant iofs, men det är fan tragiskt att man får stå och total-ljuga om vad det är för avtal. Hur gör en blind då??!! skit bolag!!!!! Kanjag med vända mig någon stans?

• the jeryds

pregga, Ja fy jag vet. Jag pratade med chefen på bolaget o skrek som en galning. ÄR DET PÅ DETTA VIS DU VILL HA KUNDER??!!!!! Tydligen. Han vägrade betala varken min straff avgift från förra bolaget eller riva mitt avtal, så jag är tydligen fast med idioterna för att mina två veckor hade passerat. Jag bytte ju aldrig bolag sa dem. Så vem tänker på två veckor då?! SKit bolag!!!!!!!!!! Å här sitter jag fast ett år! :(

• the jeryds

hej allihop. hoppas ni mår bra! :) Går in i vecka 22 idag elnligt rul. och då är lilla truls numera ett barn och inget foster mer Härligt.

är det någon här inne som vet hur man får in en bild direlkt i en tråd och inte en länk?

kramar om magarna.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10