Pregga, Måste bara säga att dessa jävlarna blåste mig med, dom tog mig i all hast på torget och sa att göteborgs energi erbjöd alla sina kunder i bergsjn gratis el. Jag ifrågasatte många många ggr, och menade på att det var konsitgt, men dem menade promt på att detta var en kampanj. o att jag inte alls bytte el-bolag vilket jag strök under att jag INTE ville. Nej absolut inte sa dem. vi sammarbetar med göteborg energi, det enda du får är gratis el en månad. Okej tänkte jag , stressad o gla. skrev på. O nu kom avstämnigs faktura från göteborgs el. och en straff avgift eftersom jag har brytit avtalet med dem som jag hade. så en faktura på 1700 dimpa ner. Jag ringde förbannas till MIN el och dem gömmer sig bakom att dem har min namnteckning och därav är jag fast att vara deras kund i 1 år. GALET! dem tog inte på sih någon skuld alls över att ha blåst in mig i deras företag som kund, utan menade på att jag har skyldighet att veta vad jag skriver på oavsett. sant iofs, men det är fan tragiskt att man får stå och total-ljuga om vad det är för avtal. Hur gör en blind då??!! skit bolag!!!!! Kanjag med vända mig någon stans?