elinnnnn skrev 2010-03-21 08:59:34 följande:
åh fy vad jobbigt! jag förstår att du inte köpte några till henne. Mina solglasögon köpte jag för typ 50 kronor på lindex eller nåt sånt, fast det känns ju också i ögonen. Jag använder ju glasögon när jag läser, tittar på tv/datorn så jag tror att solglasögonen förvärrar min syn. Jag ska investera i ett par bättre sen om jag hittar några snygga. Kram till dig, hoppas ni har en bättre dag idag! <3
Nej bestämd och envis är jag och värre under graviditeten!
Solglasögon får hon i sommar hahahahaha.
Tack kärlek
Pregga skrev 2010-03-21 09:03:35 följande:
hehe jaa visst älskar man de små redan....helt fantastiskt, jag stod i duchen igår kväll, klappade på magen å började prata med liten, å jag sa vad jag kände, det va underbart....jag längtar så efter dig mitt hjärta, å oavsett situationen med din far så är du skapad av den renaste kärlek...som mitt x sa-en kärleksbebis...å det e den =) jag har sovit ok, men va tvungen att gå upp tidigt då en väninna till mig skulle hämta min dotter å ha henne hela dan då mi´n tös skulle leka med hennes barn barn. sen hade hennes man gått å köpt en så otroligt söt, ganska så stor trä ängel, i form av ett barn typ...med klänning å gloria på...får nog nästan lägga in bild på den för den va så ovanlig å jättefin. den va till bebisen sa dom =) till lunch idag så blir det köttsoppa =) mums...
Vad mysigt gumman
Angående min dotters bravader :
Ja du som småbarns förällder är man väll med om det ena och det andra!
Tror att detta är en bagatell i mamma världen?
Men som gravid är man extra känslig och ville bara gråta igår =(