Vi fortsätter, Bf aug 10
Pregga:
Ja ha du menar så 
Har precis formaterat om datorn så skriva för mig är skit segt. Kan skriva en bokstav i taget. Om den ens vill fastna. Får be svågern fixa detta.
Vad vill du veta om mig? Fråga på
Pregga:
Ja ha du menar så 
Har precis formaterat om datorn så skriva för mig är skit segt. Kan skriva en bokstav i taget. Om den ens vill fastna. Får be svågern fixa detta.
Vad vill du veta om mig? Fråga på
Då så.
Jag är en 2 barns mamma som heter Susanne. Gift med Fredrik sen 10/10-09. Varit ihop 11 år till ht. Bröllopsresan gick till Karibien.
Mina barn heter Isabelle som blir 5 år i dec & Filippa som precis fyllt 2 år.
Vi bor i en villa på 200kvm & har runt 2000 kvm trädgård. Ägare till 2 hundar, en golden retriver hane på 5,5 år & en jämthund på ca 18 v.
Bor lite utanför Halmstad.
Är förtillfället arbetssökande men har gått en yrkesutbildning för fordon, med andra ord jag kan köra lastbil upp till 25,25 meter.
Mina intressen är dock mina barn, hundar, älsklingen, fixa lite i trädgården.
Glömde: Jag är 28 år & maken är 29 år. Träffades i gymnasiet.
carohl: Denna gång så vet jag inte vad det är. Maken ville inte veta. Tack för att du tycker om namnen.
Ja karibien var toppen, längtar tillbaka.
Har fb. susanne johansson heter jag el [email protected]
Vad kan jag mer berätta om mig, jag är en slarv pelle när det gäller att hålla i ordning på saker i huset samt städning. Men jag försöker bättra mig.
Morrn töser.
Ska in till stan nu på morgonen, går på jobb choaching några dagar i veckan. Så 8,30-12.
Men det gör inget för idag kl 13 ska jag till bm å lyssna på hjärtljud & mäta magen. Få moderskaps intyget som ska till fk, säkert stick i fingret oxå.
Bägge förlossningar har gått ganska snabbt.
Första tösen:
Vattnet gick kl 18, värkar kl 00. Inskriven kl 03 född kl 06,29 hade 14 min kystvärkar
Andra tösen:
Värkar kl 17,40 inskriven kl 21,03 född 23,14 hade 9 min krystvärkar
www.babybox.se
har jag för mig att en heter