Inlägg från: Lysmasken |Visa alla inlägg
  • Lysmasken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga:
    Ja ha du menar så {#lang_emotions_smile}

Har precis formaterat om datorn så skriva för mig är skit segt. Kan skriva en bokstav i taget. Om den ens vill fastna. Får be svågern fixa detta.

Vad vill du veta om mig? Fråga på

• Lysmasken

Då så.

Jag är en 2 barns mamma som heter Susanne. Gift med Fredrik sen 10/10-09. Varit ihop 11 år till ht. Bröllopsresan gick till Karibien.

Mina barn heter Isabelle som blir 5 år i dec & Filippa som precis fyllt 2 år.
    Vi bor i en villa på 200kvm & har runt 2000 kvm trädgård. Ägare till 2 hundar, en golden retriver hane på 5,5 år & en jämthund på ca 18 v.

Bor lite utanför Halmstad.
    Är förtillfället arbetssökande men har gått en yrkesutbildning för fordon, med andra ord jag kan köra lastbil upp till 25,25 meter.

Mina intressen är dock mina barn, hundar, älsklingen, fixa lite i trädgården.

• Lysmasken

carohl: Denna gång så vet jag inte vad det är. Maken ville inte veta. Tack för att du tycker om namnen.

Ja karibien var toppen, längtar tillbaka.

Har fb. susanne johansson heter jag el [email protected]

Vad kan jag mer berätta om mig, jag är en slarv pelle när det gäller att hålla i ordning på saker i huset samt städning. Men jag försöker bättra mig.

• Lysmasken
    Malten skrev 2010-04-14 14:32:15 följande:
    Håller inte med dig ändå, möjligt att det är så på babyproffsen men där jag köpte (barnaffär g-knapp) står det uttryckligen på avtalet "Garanti från födsel". Så jag litar på mitt avtal. 
    Behöver inte hålla med mig {#lang_emotions_wink}
  • Lysmasken
    elinnnnn skrev 2010-04-14 17:36:03 följande:
    ops :D datorn hängde upp sig hahahha
    Tror du {#lang_emotions_dreamer}
  • Lysmasken

Morrn töser.

Ska in till stan nu på morgonen, går på jobb choaching några dagar i veckan. Så 8,30-12.
    Men det gör inget för idag kl 13 ska jag till bm å lyssna på hjärtljud & mäta magen. Få moderskaps intyget som ska till fk, säkert stick i fingret oxå.

• Lysmasken
    den kära leken skrev 2010-04-15 07:56:37 följande:
    Vi ska på en infokväll hos FK. Jag försöker läsa på deras hemsida men blir bara mer och mer förvirrad. Har massa frågor redo som jag hoppas de kan besvara när vi ska dit. Hoppas coachningen är bra och inte bara en massa blaj.
    Har gått på coaching sen okt-09 å inte har dom hjälp ett skit. Vi är 90 personer på 4 coach.
    Pregga skrev 2010-04-15 07:53:07 följande:
    hihi godmorgon,nu sussar du nog göttans...en annan e klarvaken emot sin vilja typ..haha godmorgon :)ååhh va mys å få gå å lyssna på liten,det e lika spännande varje gng tycker jag..haha vill åter igen säja att det e kul att du delade med dig av ditt liv så man kan få en liten bild av vem du är,å karibien....kan det bli mer romantiskt..haha Idag går man in i ny V då jaaa.....hihi å välkommnar V 23 wiiiiiiii
    Mkt mysigt att få lyssna. Första gången jag lyssnade hos bm men har ett angelsound hemma som jag kan lyssna när jag vill.
    Nästa gång jag ska till bm är 19/5 sen ul igen den 21/6
  • Lysmasken

Bägge förlossningar har gått ganska snabbt.

Första tösen:
    Vattnet gick kl 18, värkar kl 00. Inskriven kl 03 född kl 06,29 hade 14 min kystvärkar

Andra tösen:

Värkar kl 17,40 inskriven kl 21,03 född 23,14 hade 9 min krystvärkar

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10