Inlägg från: Angel20 |Visa alla inlägg
  • Angel20

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-11 09:51:54 följande:
    haha ok, dig har man inte sett på länge nu?? hoppas allt e bra..måste rusa...kram haha jaa det gör mkt med en hel dag ju =)kram
    allt e bara bra.. har haft en hel del att göra, och dissat datorn =0) men nu e jag tillbaka för en stund... hoppas allt e bra me dig me preggan! kramar
  • Angel20

nu ni mina vänner... snusklubbor och mjukglass e ett måste!! jag blir heelt galen om jag inte har tillgång till d... igår fick jag värdens sug efter mjukglass, men gubben hade tagit bilen så jag kom inte iväg,.. som tur e hade jag snusklubbor hemma så jag tröstade mig me en klubba i badet! hahaha... knas!

• Angel20
    Pregga skrev 2010-03-11 13:09:03 följande:
    well hellu =) jotack allt e toppen här..hehe fick just ledigt fram tills min förlossning blir =) nu ska jag vara hemma å äta, sova å fiiiiisa! hahahahahaa hahahaa såå den lille njuter av att du fick ont med, hahaha jaa skadeglädje e den sanna glädjen! Japp surkärringar kan hålla sig hemma! uch..Varför sätta igång det så tidigt?
    guh va skönt d låter... själv sitter jag å planerar mer studier fram tills d e dax så man iaf får studiemedel.. ingen idé att börja jobba när man e klar me utbildningen!
    har du d me allt annat då? e d lugnt?
  • Angel20

den enda rand som syns till på min mage e raggarsträngen... sikken jädra hårväxt jag fått!! d e bara brylkrämen å jeansvästen som fattas annars kan jag kalla mig riktig raggare!!

• Angel20
    puchelina88 skrev 2010-03-19 07:58:25 följande:
    Hmm någon som har köpt säng en??vi ska in till ikea i helgen och sambon villle att vi skulle köpa säng hmm är de inte förtidigt??
    gomorron! =0)
    vi har köpt säng, men lite för att jag hitta en jätte fin begagnad på blocket... vi ska börja köpa resten nu efter RUL, tycker inte d e  för tidigt... vi tänker lite mer så att skulle d över all förmodan inte gå vägen den här gången, så kommer d göra d förr eller senare och sakerna kommer till använding...
  • Angel20

hej tjejor... va på RUL igår, å d va helt fantastiskt! allt såg fint och normalt ut.. d ser även ut som att vi ska få en liten tös!!! tjohoo jag e så lycklig, mindre lycklig är min sambo... hehe, han vill så gärna ha en pojk så nu får jag som jag vill och vi lär försöka få en till bebis senare.. hihi ;o) ska väl poängtera att han blev inte besviken att d va en tös i sig, utan för att han egentligen bara ville ha ett barn egentligen och jag har proppsat på två =0) lyckan e stor!

• Angel20
    carohl skrev 2010-03-24 11:14:35 följande:
    Wow grattis!! Underbart att få se lilla
    tackar!! ja d e en härlig känsla {#lang_emotions_smile}
    elinnnnn skrev 2010-03-24 11:19:06 följande:
    angel20: grattis till lyckat RUL och till flickan :) blev ditt BF flyttat?
    tack tack.. ja jag blev tillbakaflyttad 4 dar.. så nytt bf den 23 augusti {#lang_emotions_heart}
  • Angel20
    Pregga skrev 2010-03-24 11:33:43 följande:
    *host host* jag sa med grattis :(  *hmhhhhmmmm* hahaha

förlåt gumman.. jag missade d, du skrev nog efter att jag börjat svara {#lang_emotions_wink} tack så jätte mycke.. ja nu slappnar vi av ordentlig här hemma å bara njuter, underbart!!

nu väntar jag febrilt på reslutaten på era RUL i morron!!

jag kan juh kanske tillägga att härhar dom sagt till vissa att dom inte talar om nått kön.. men d va inga problem när vi fråga, behövde inte tjata direkt! {#lang_emotions_laughing}

• Angel20
    Pregga skrev 2010-03-24 11:41:21 följande:
    haha så lite gumman, mja jag hoppas ju på att få veta, mendom har visst som policy att inte göra det, å då får jag vänta fint tills v 26 =) en liten tös då? ååå va kul, hihi åter igen Grattis=)

jo men d va va dom hade sagt till våra gamla grannar me och att om man ska ta reda på d får man åka in till gbg å göra d privat.. men när jag fråga bm om hon kunde se va vår lilla tös va för nått så kollade hon utan tvekan.. tog ett tag, eftersom  tösen inte ville visa sig å la handen för =0) men d va inga problem..

ja jag e superlycklig, d finns juh så söta små klännigar... åååh jag vill bara köpa!! hahaha

elinnnnn skrev 2010-03-24 11:41:31 följande:
    angel: 4 dagar, helt okej ju. jag minns när jag väntade mitt första barn och gjorde RUL och blev flyttad 10 dagar!! dessutom gick jag 13 dagar över tiden :(
    nej men fy, 10 dar e jag jättelångt, tycker bara fyra dar är en evighet... denna väntan e olidlig!! jag hoppas verkligen att vi slipper gå över tiden..
  • Angel20
    carohl skrev 2010-03-25 09:57:50 följande:
    Elinnnn, Sofie och Laura: Tack och grattis själv Sofie Laura!Jag vet vad Pregga ska få  Haha men hon berätta själv! Åh vad mysigt!
    åååh va kul att hon fick veta!!

nu väntar vi nyfiket!! =0)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10