Jag är här igen
Har hållt på och fixat i båda barnens rum, så nu är Ellas rum istort sett klart och spjälsängen står på plats men dock inte färdigbäddad..Tycker det känns lite väl tidigt än är ju bara i v. 33+5 än...
Vad det Karin86 som undrade vilka som visste vilket kön vi väntar?? Vi väntar iaf en prinsessa till

Vi har en Ella som fyller 3 i september och vi tror att detta kommer bli en Tuva,men det återstår att se

Hellu babe :)
allt bra här, bara sjukt trött å lilleman hickar :)
Grattis till V 37 :) mm, jag vet inte vad jag ska tro asså...har pratat med dom nu å jag har visst ngt som heter tcäckblödning?! Å proppen har nog gått, men inga värkar just nu-gött :)
hoppas det blir bättre med rygg å höfter snart...hua va jobbigt..kram
Förstår att du är trött. Det tar nog på krafterna att ha ont. Lär väl få känna på det framöver jag också :)
Tack :) Nu känns det inte som att det är länge kvar. :) Man börjar närma sig målet liksom :)
Okej, men vad är det för något? Har aldrig hört talas om det.
Härligt att det är bra med dig annars :) Prinsen kanske kan vänta en stund till iallafall ;)
Ja, nu är det lite bättre med värken. Men det blir nog ännu bättre efter en natts vila.
Och jag hör redan hur sängen ropar på mig, så det dröjer nog inte tills jag sover. Men ska nog försöka läsa lite i en bok innan :)
Tack elinnnnn :)
Och stort grattis till Sofie&laura, och välkommen till världen Alvin :)
Nej godnatt på er sötisar :)