• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Ni pratar mat!
    Jag ska laga en mexikansk köttfärs gratäng Ett recept jag hittade på nätet.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu ska jag sätta igång och laga mat! {#lang_emotions_laughing}

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-03 18:20:38 följande:
    Ni pratar mat!Jag ska laga en mexikansk köttfärs gratäng Ett recept jag hittade på nätet.
    det lät åxå göttans ju ;)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-03 18:20:24 följande:
    Jo jag ska bara avvakta å se vad som händer, mysigt å grilla ju :)här blir det kyckling i gräddsås å ris :) Jo om vi kan vara vänner så e det ju bara bra, men som sagt jag känner att jag måste vara på min vakt då han gjort en helvändning.Så lite gumman jo jag vet gumman, men ngt annat än vänskap e uteslutet. kraam
    Ja du vet och känner bäst själv. Han verkar ju inte vara Mr right guy så du gör helt rätt :)
    {#lang_emotions_flower} Skickar över en blomma till dig!
  • Mandy86

Vad har ni för erfarenhet av barnvagn?

Vi är ute efter en duovagn

Har kollat på nätet och i butik men inte blivit något klokare..blir ut igen på måndag för att provköra och fölla ihop och testa ännu mera..

så, tips?

• carohl
    Mandy86 skrev 2010-05-03 20:15:14 följande:
    Vad har ni för erfarenhet av barnvagn?Vi är ute efter en duovagnHar kollat på nätet och i butik men inte blivit något klokare..blir ut igen på måndag för att provköra och fölla ihop och testa ännu mera..så, tips?
    Jag har inte köpt en duo. Jag köpte en emmaljunga med mjuklift vilket gör att man kan ha bebisen från första start. Mjukliften har en hårdplatta i bak som gör att du kan lyfta ur den ur vagnen när bebben ligger i den och sover tex. Sen när man inte vill ha den med hårdaplattan längre tar man bort den och gör om den till en åkpåse. Det är den idylliska vagnen för mig iaf =)
    Vi köpte en emmaljunga city cross med en quadrolift.
  • carohl

Förresten så kan jag säga att maten jag gjorde var busenkel och jättegod trots paprikan (jag avskyr paprika) så jag tänkte dela med mig länken om det är någon mera som vill testa receptet:

http://hemmetsjournal.se/Mat/recept/?RecipeID=1958

• carohl

Nu ska vi kika på film... Hoppas jag inte somnar då jag är extremt trött nu.

Ha en trevlig kväll tjejer!

• mammailund85
    lillabambi skrev 2010-05-03 16:39:23 följande:
    Läste att du ska ut o flyga vart ska du då?
    till paris några dagar med älsklingen :)
  • mammailund85
    Mandy86 skrev 2010-05-03 20:15:14 följande:
    Vad har ni för erfarenhet av barnvagn? Vi är ute efter en duovagn Har kollat på nätet och i butik men inte blivit något klokare..blir ut igen på måndag för att provköra och fölla ihop och testa ännu mera.. så, tips?
    Vi har köpt en Brio Go som är en duo, men har ju ingen erfarenhet än. Min mans bror har haft en sån och de var väldigt nöjda och vi får låna deras liggdel, därav vårt val.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10