sofie och laura skrev 2010-05-04 00:25:45 följande:
Av allt detta behov som han har både kontrollerande och fysiskt, är inte rätt. Varken mot dig din dotter eller prins i magen!Antagligen har han någon störning som inte du rår för och det bästa är att han skall få arbeta upp den till det normala!Min syster har 2 barn tillsammans med en man vars har psykiska problem och vågar inte lämmna honom, hon har bott här 2 dagar och jag är livrädd för min systers livs situation. Hon är dessutom gravid igen men skall göra en abort vilket jag förstår då han använder barnen som hot och press då de är gifta så vågar hon inget annat för att han inte skall sticka med barnen.Så pregga ta ditt förnuft och låt inte denna man gå på dina sista veckor som gravid, Vi skall njuta nu. Och ha ensam vårdnad på barnet men han får träffa barnet när du har tid och på dina tider.
det låter inget vidare som din väninna går igenom, å¨att mitt x har en störning, NO SHIT!! haha mm, sa åt han att jag inte vill vara med å leka chareder om en sk fam som inte existerar å att jag hellre är helt ensam än att vara ensam i 2 samheten. ingen närhet osv,iskall e han...så nej då e jag hellre själv.kram
carohl skrev 2010-05-04 06:38:34 följande:
Som jag messade dig igår gumman så tror jag att du klarar dig bättre utan honom, då slipper du eventuella bråk som ni har. Du förtjänar att få njuta som alla andra av sin graviditet, precis som Sofie och Laura skriver.Kanske att det blir ensamt men i långa loppet så är det bättre.Kramen!
jo jag vet, sa åt han det med att jag vill njta av min graviditet.mja lite ensamt blöev det ...MEN jag blir ju mer avslappnad å slipper undra vad han e ute efter. kram
SweetLilly skrev 2010-05-04 09:25:13 följande:
usch lilla vän, även om han nu skulle VILJA ta hand om dig så visade ju han nu att han inte ändrats spec mycket. Om han nu begått brott IGEN så vardet ju inte alls nåt som fick honom att öppna ögonene sist. nej Pregga, om jag vore dig skulle jag hålla mig låångt borta från den mannen...Du är stark som du säger, kämpa för att få bort en sån dålig förebild för din son!
jo asså han visar att bryr sig rent praktiskt, MEN det har jag vänner till, å mina vänner ger även kärlek. Nu väntas ju rättegång å han har blivit tillförordnad advokat, å jag har lagt det livet bakom mig....tro det eller ej men jag har med vart en buse...MEN jag har vuxit som människa å skulle aldrig gå tillbax igen. det var nu för ca 1 v sen som han kom hem å hade just blivit släppt fr häktet....så det e det brottet jag nämner, MEN jag anser att det e ren idioti när han vet att vi ska ha barn mm, å framförallt när han inte lärt sig ett skit av detta utan kör på ändå??!!! GRRR
jo jag e stark, å jag blev förvånad igår över min egen styrka, å mina barn e mitt allt. Å dom ska ha det bästa, även om det blir med mig ensam.
Kram