• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-05-06 21:02:06 följande:
    nä nu ska jag logga ut och stänga ner. bädda ner mig i sängen och kolla på tv. jag kommer nog somna snart, är så extremt trött idag..Hoppas ni alla haft en fin torsdag! Kram på er och era magar :)
    natti natti!
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-06 20:30:23 följande:
    måste fråga er, brukar nån mer än jag få ont på en sida av magen? Jag har som ett ställe ca 1dm från naveln och ut, som ofta ömmar och svider på nåt vis.. väldigt mystiskt. Iom min sjukdom är det svårt att veta vad som är vad, kan ju bara vara lite nerver i min mage som spökar.. men tänkte jag skulle fråga om ni också har så..
    Jag får som mensvärk på vänstra äggstock...

Sofie & Laura: Tack och grattis själv! {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-05-06 21:13:44 följande:
    Jag får som mensvärk på vänstra äggstock...Sofie & Laura: Tack och grattis själv!
    ok, nej så känns det inte riktigt.. som det är nu gör det ont i hela sidan och bränner i huden.. men det är nog min roliga sjukdom som bråkar.
    Jag blir ju bortdomnad och stel i hela buken på kvällarna, helskumt är det.
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-05-06 21:16:41 följande:
    ok, nej så känns det inte riktigt.. som det är nu gör det ont i hela sidan och bränner i huden.. men det är nog min roliga sjukdom som bråkar.Jag blir ju bortdomnad och stel i hela buken på kvällarna, helskumt är det.
    {#lang_emotions_frown} Hoppas det går över...

Aja nu ska vi kika på film! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    carohl skrev 2010-05-06 21:19:48 följande:
     Hoppas det går över...Aja nu ska vi kika på film!
    Nä det blev ingen film ¨då vi redan hade sett den redan tydligen...
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-06 20:43:41 följande:
    ja jag har haft detta ömmande till och från, men nu har detr suttit i ett tag, några timmar. Jag masserade området lite men då vaknade nog Pyret haha, nu sparkas h*n tillbaka hehe
    haha h*n tröttnade nogh på massagen å HEY YOU; WHAT THE FU** jag sover här!!!! hahahahahahaahaha
    min lille e sjövild här nu. fick höra ngt idag spom jag har hört innan å det e att bebis känner allt som jag känner, om jag e arg, gråter,skrattar osv....å att han känner då samma sak?! Vilket gjorde att jag fiock asdåligt samvete för att jag låter mina hormoner å känslor styra å bölar ibland nu för minsta lilla.....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-06 21:16:41 följande:
    ok, nej så känns det inte riktigt.. som det är nu gör det ont i hela sidan och bränner i huden.. men det är nog min roliga sjukdom som bråkar.Jag blir ju bortdomnad och stel i hela buken på kvällarna, helskumt är det.
    hm, låter som det jag frågade om för ett tag sen...hade det så i 2 dar sen försvann det....

Sofie & Laura

tack så mkt gumman, å grattis till din egen nya vecka...hihi hoppas nu att det går lika fort till nästa :)
  • sofie och laura

Tack pregga Tack carohl TACK ALLESAMMANS!

Men fy vad illa jag mår detta är inte klokt vaknar upp och vill bara spy för i H!!!
    USCHAMEJJAN.

Annars idiot sömnproblem har man

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-05-07 00:53:45 följande:
    Tack pregga Tack carohl TACK ALLESAMMANS!Men fy vad illa jag mår detta är inte klokt vaknar upp och vill bara spy för i H!!!USCHAMEJJAN.Annars idiot sömnproblem har man
    så lite, men hua det låter inget vidare alls ju.....vad det gäller sömnen så drömmer jag nu en del om att jag shoppar loss rejält....hahahahaah

Knyzzel gumman, tack för presenten, vaknade nyss å det va det första jag såg, hihii din omtanke gjorde min dag {#lang_emotions_heart}

Idag ska jag till sjukgymnasten för gravida mammor, kommer en del dit så får man prova ut gravidbälte som man får ha sålänge det behövs.

Jag har 2 st brev i inboxen som jag inte hunnit svara på, ni vet vilka ni är å jag lovar å svara snarast....kram
  • puchelina88

God Morgon!
    I dag är det 100 dagar kvar tills mini kommer ut,nu kan man ÄNTLIGEN börja räkna ner;)
    Åååå längtar tills den kommer ut så man får se vem dom har varit där inne;)

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10