• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-08 16:51:26 följande:
    Du får nog vara beredd att vara med om det där nån mera gång d¨jag vart med om det flera ggr men denna gång vet du iaf att det går över...
    mjo man blir la inte lika överrasskad nästa gng.....
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-08 16:57:49 följande:
    Vi var till babyproffsen tidigare idag och min karl köpte en kudde till spjälsängen. Vad många det finns att välja på! Hur ska man veta vad som är bäst och inte?Han köpte "sängkudde exklusiv" från rätt start. Det fanns en standard också men när det fanns en exklusiv så var det lite givet för oss... haha... Sen fanns det andra märken också men när vi har köpt en rättstartkudde till vagnen också så körde vi på samma märke.Nu har vi endast täcke och madrass kvar, det vill jag vänta med så att inte bäddsuget finns där för länge. Inte för att jag är skrockfull för det är jag inte men jag vill inte ha en dammig säng.Två veckor innan som max innan bebisen är beräknad komma ska jag bädda, helst en vecka innan....
    haha jag har ju typ allt till sängen nu, å japp gumman, suget att bädda finns där...haha men det får bli som du säjer max 2 v innan..beräknad nedkomst..hihihi
  • Malinski79

Hej hopp tjejer!!!

Hoppas det är lika bra med alla andra som det är med mig Har verkligen haft en toppen dag..startade morgonen med mysfrukost med sambo + dotter..Sen åkte sambon å jobba å jag å prinsessan åkte å klippte henne,sen blev vi bjudna på lunch av svärisarna *de bästa*

Sen hem så Ella fik sova,för att sen åka iväg å fika med en underbar vän {#lang_emotions_heart}

Nu är vi hemma en snabbis igen,sen ska Ella lämnas hos mormor å jag å två goa vänner ska gå ut på restaurang å äta thai mat {#lang_emotions_flower} Har varit full rulle hela dagen,men det gör inget alls när det bara är myyyyys

• carohl
    Malinski79 skrev 2010-05-08 17:09:05 följande:
    Hej hopp tjejer!!!Hoppas det är lika bra med alla andra som det är med mig Har verkligen haft en toppen dag..startade morgonen med mysfrukost med sambo + dotter..Sen åkte sambon å jobba å jag å prinsessan åkte å klippte henne,sen blev vi bjudna på lunch av svärisarna *de bästa* Sen hem så Ella fik sova,för att sen åka iväg å fika med en underbar vän Nu är vi hemma en snabbis igen,sen ska Ella lämnas hos mormor å jag å två goa vänner ska gå ut på restaurang å äta thai mat  Har varit full rulle hela dagen,men det gör inget alls när det bara är myyyyys
    Härligt det låter gumman! {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10

Flickor

att jag skrattat hysteriskt i 1 tm, å sen senare i 30 min till....det kan inte påverka graviditeten??
    Fick ju lite träningsvärk....{#lang_emotions_smile}

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-08 19:42:59 följande:
    Flickoratt jag skrattat hysteriskt i 1 tm, å sen senare i 30 min till....det kan inte påverka graviditeten??Fick ju lite träningsvärk....
    det ger nog bara glada hormoner till lillskrutten
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-05-08 20:07:16 följande:
    hej tjejer :)Hur är det med er?KIkar in en vända innan jag ska bege mej mot jobbet o dras med fulla människor (bartender) :)
    Wow jobbar du som bartender nu när du är gravid? Haha att du orkar det med alla hormoner i kroppen, fulla människor som är dryga utan hormoner i kroppen ändå {#lang_emotions_wink}

Lycka till på jobbet! {#lang_emotions_smile}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel

Hej hej sorry jag har varit från varande, men jobbar ganska mycket nu så jag får upp min mammapeng. Skola å dottern ovan på det tar ut sin trötthet vil jag lova, men om d är någon tröst så brukar jag tittat in å kolla vad ni har pratat om under dagarn, men d e sällan att jag hinner skriva innan ni har loggat ut för dagen. I morron ska jag försöka få mitt busfrö i säng tidigare så att jag kanske hinnaer snacka lite med er oxå innan sängen kallar. Sov gott

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-08 19:54:46 följande:
    det ger nog bara glada hormoner till lillskrutten
    haha jo antagligen....haha men kul hade jag :)
    lillabambi skrev 2010-05-08 20:07:16 följande:
    hej tjejer :)Hur är det med er?KIkar in en vända innan jag ska bege mej mot jobbet o dras med fulla människor (bartender) :)
    hey mna babe =)
    oj, bartender..lyfetr på ögonbrynen...funderar lite å tänker WOW vilken brud :) haha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10