Pregga skrev 2010-07-21 18:29:46 följande:
hihi tack så mkt

jo asså jag vill inte klämma ut en 5 kg bjässe som en väninna fick göra, fy sjutton asså...att hon överlevde..hahaha han vägde 4900 ngt tror jag hon sa. Jo han kom ju upp till sjukan i helgen när jag stannade kvar över natten å vi pratade, tror han NU börjar inse allvaret å att det kommer en bebis snart. Så jag kommer inte neka han att vara med om hans största händelse i sitt liv, men jag fick mig åxå ett gott skratt inombords när han sa att han kanske mår dåligt å måste gå ut, haha jag som alltid sett han sååå macho,hård å kall..vet du, det kändes faktiskt bra att han är orolig, för då bryr han sig om vår son.
mamma å jag pratade ut å jag sa exakt vad jag kännde å tyckte, hon blev jätteledsen å jag sa till henne-fixa situationen med natalie. så det ska hon göra sa hon :) så det blir att hon är med om han...tuppar av, hahahaha jag kan se det framför mig, asg...
många bamsekramar till dig med hjärtat....ps glöm ej kanal 5 ikv kl 21.00 så vi kan grina ikapp igen, hahahahaha
knyzzel skrev 2010-07-21 18:14:36 följande:
Tack. gumman. Själv så har jag förstökt att låta bli att tänka. Hade en plan i morse att göra hemmet super-rent å hålla igång så att jag slipper oroa mig hahahaha å slipper tänka. såd va ju skönt att någon här gjorde d åt mig hahahaha
så lite vännen, gu som jag tänkt på dig idag, haha berättade för mina vänner om er tjejer här på tråden för längesen å att man kommit å bli fäst vid er, å att nu e första bebis föddd å imon kommer nästa...guuu så spännande, å du GLÖM inte bild så fort du kan å orkar! hahaha vi alla här inne blir ju tråd mostrar :)ÅÅÅ du milde, va SPÄNNANDE ju........blir alldeles till mig i trasorna här, hahaha ja jag skrev TRASORNA å INTE trosorna, jisses.....du tror alltid det värsta om mig...hahahahhaha
Ja, jo spännande på ca 65834754042347834905045734 volt. Jag e super nervös. Hällde nästan kanel på köttfärsåsen idag när jag lagade mat. Bara tanken får mig att rysa, spagetti med kanelfärs-usch
Klart att jag tror. Vi känner varandra nu ju... hahahaha Klart att jag inte glömmer d! Kommer säkert hem på klördag igen så då har jag massa fina foto på honom som jag kommer att lägga upp direkt till er.