• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Lysmasken

Morrn

Tidigt imorse så åkte älsklingen iväg till tyskland med sin bror för att handla. Så har man 2 hundar och 2 barn som ska göras iordning och jag orkar inte riktigt gå ut med alla en lång runda. Så jag fjäskade lite för svärmor igår om hon hade lust att ta hundarna som idag. Å var så snäll att hon sa att det kan dom. Så nu är 2 hundar plus deras hund samt min äldsta dotter ute och går.

Jag och lillskruttan har vikt lite tvätt. Snart ner till tvättstugan och hänga upp en maskin samt sätta igång en ny.
    Borde kanske fortsätta där uppe på över våningen å städa.

I em så har jag bjudit in mig och ungarna hos svågerns fru på fika, då våra makar är iväg. Ska först inom blomsterlandet för att handla lite nya blommor

Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • lillabambi

hej tjejerna...
    Har gått ini ny vecka nu, igår för att vara exakt. Vecka 26. Herregud vad veckorna går snabbt. Ska till barnmorskan på tisdag och få mäta sfmåttet för första gången denna graviditet! KUl och gemföra lite med första sonen :)
    Annars mår jag helt okej lite illamående o kräkningar ibland annars kanon :)
    Hur mår ni tjejer?

• tetta
    lillabambi skrev 2010-05-13 10:08:02 följande:
    hej tjejerna... Har gått ini ny vecka nu, igår för att vara exakt. Vecka 26. Herregud vad veckorna går snabbt. Ska till barnmorskan på tisdag och få mäta sfmåttet för första gången denna graviditet! KUl och gemföra lite med första sonen :) Annars mår jag helt okej lite illamående o kräkningar ibland annars kanon :) Hur mår ni tjejer?
    Grattis till den nya veckan!

Jag älskar torsdagar! Ny vecka...v.27
  • SweetLilly

Tjoho =P Nu har vi vart och köpt vagnen! Vilken lustig känsla, tänk att Pyret ska ligga i den sen? Och jag har aldrig ens kört en vagn så när jag rullade den fram å tillbaka här på uppfarten kändes det helskumt haha.

Hoppas ni har en bra dag, här är det så grått och kallt.

Lilla pyret väntas 100806
  • Mandy86

Hej tjejer!

Fan vad jag känner mig seg och slö idag..håller på att tvätta lite bara...

Lillan sparkar nästan ingenting om dagarna längre, senaste dagarna har det minskat rejält..

Vi har också köpt vagn, blev en Emmaljunga Nitro City, tror den kommer passa utmärkt i stan

Kram på er

• carohl

Idag går man in i v 26, åh vad glad jag blir att tiden går snabbt förbi :). Malten: grattis på din dag! Och er andra som också byter vecka grattis till er med, jag vet att vi är några stycken som gillar torsdagar lite extra :)

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • SweetLilly

Förutom vagn har vi idag även fått köpt golv till sovrummet Snart snart är vi nog klara, har haft kläderna i kartong sen juli förra året...

Ska äta lite nöttorsk och sötpotatis strax, ska bli såå goott. Har även ätit god glass idag hehe.

Helt otroligt vad jag varit ute och gått i dag i jämförelse med vad jag brukar. Tror envisheten är större än smärtan just nu

Lilla pyret väntas 100806
  • Familjen Mu

Vecka 27
    idag, tjohooo och endast 98 dagar kvar till BF...

Gud vad tiden går fort!

Grattis till alla som  nått ny vecka! {#lang_emotions_flower}

Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100819
  • augustibarn10
    Familjen Mu skrev 2010-05-13 17:34:27 följande:
    Vecka 27 idag, tjohooo och endast 98 dagar kvar till BF... Gud vad tiden går fort! Grattis till alla som  nått ny vecka!
    Går du inte in i vecka 27 imon? Jag har också bf den 19 augusti, men jag byter vecka på fredagar...
  • knyzzel
    augustibarn10 skrev 2010-05-13 18:48:29 följande:
    Går du inte in i vecka 27 imon? Jag har också bf den 19 augusti, men jag byter vecka på fredagar...
    å va kul med fler som e inne. Hur e d?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10