Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-18 16:39:28 följande:
    Du milde tid va jag fiser illa asså.....
    haha jo jag är som en gasballong också, så fort jag reser mig ur sängen på morgnen så bara pyyyser det ur, hahaha
    Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 16:55:23 följande:
    hahahahahaha *asg* samma här å dom STINKER ILLA!tur att man e ensam, har aldrig fisit framför mitt x å nu kan jag släppa lös dom :)
    jag och maken är inte så kinkiga så det är bara att blåsa på
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 17:04:44 följande:
    hahahahahaha va??? fiser du framför han??hahahahahah döör av skratt, du e ju för rolig
    ja varför inte? jag har inte fattat dte där att vi kvinnor ska vara så jäkla fina inför karlarna, de anstränger sig ju sällan..
    Man har ju vanlig hyfs, man sitter ju inte vid matbordet och rapar och fiser,eller bland folk,  men varför skulle vi kvinnor hymla och gömma våra behov..?
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-05-18 17:23:54 följande:
    hahaha härlig inställning! ja men som du säger har inte männen hyfs så varför ska kvinnor ha det?fast hemma hos oss så är det turligt nog likadant, varken jag eller maken fiser/rapar ... ja förutom på toaletten då alltså...på toaletten är det fritt fram :D
    jo bara man inte känner sig obekväm får man ju göra som man vill. Men för mig är att inte våga fisa inför den man lever med, det är ju som att säga att man inte behöver äta, eller aldrig går på toaletten. Det är ju naturligt, och varför är det så illa att råka släppa väder? Just för kvinnor? Det är lite gammaldags tycker jag, att kvinnor inte får göra nåt alls som visar att de är lite mänsklige de också
  • SweetLilly
    lillabambi skrev 2010-05-18 17:29:12 följande:
    hehe ni är roliga ni här inne :DÄven fast jag skulle "få" fisa framför karln så skulle jag nog inte göra de.... vet inte riktigt varför... haha för mej är de fortfarande pinsamt :P
    haha jo första gången jag råkade fisa inför min man blev man ju lite generad och fnissade lite, men för varje gång det hände släppte det pinsamma mer och mer

Om min man skulle tycka det var äckligt, ja då skulle jag be honom sluta fisa också, lika ska vara lika
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-05-18 18:45:36 följande:
    sweetlilly: ja precis, jag tycker det är jobbigt och äckligt att behöva lukta på fislukt därför är det skönt att maken min inte fiser, förutom på toaletten. att rapa rakt ut tycker jag är oförskämt, annat är det om det kommer så du vet typ i halsen och man håller munnen stängd, sånt kan man inte alltid kontrollera faktiskt.jag skulle inte vilja leva med en man som håller på och fiser och/eller rapar sådär.fast vissa bryr sig kanske mer, som jag, och andra mindre :)
    nej bara rapa rätt ut är inte speciellt fräscht det håller jag med om. Men om man råkar rapa och håller för munnen så ser jag inget konstigt i det. Just rapa är ju svårt att kontrollera

Sen släpper ju inte vi väder mitt framför varandra och tävlar utan kommer dte så kommer det, finns liksom inget konstigt med det alls här hemma.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-18 19:15:37 följande:
    hahahaha samma här, blir parisare i en mans sällskap om jag inte rusar in på toa å släpper lös åskan, hahahahhaha men nej aldrig i en mans sällskap..tycker bara det e okvinnligt å pinsamt, sen så e vi alla olika å det respekteras...haha
    just detta jag inte greppar, varför är det okvinnligt med behov?
    Är män omanliga om de tex gråter då?

Bara för att man "vågar" släppa väder betyder ju inte dte att man gör det i tid och otid
  • SweetLilly

jag köpte mango idag som det skall göras smoothie på ..så gottigt

Hoppas ni alla har en fin kväll, här ska fikas iaf

• SweetLilly

God morgon!

ser att ni snackat råmjölk...
    Jag märkte igår när jag skulle sova att det var lite blankt på ena bröstet, och det var vätska! Bara genomskinligt och väldigt lite, bara så man såg att det var lite fuktigt i vårtan. Men det var ju nåt iaf! Får väl hålla lite kollpå det så man inte läcker i tid och otid

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-05-19 09:12:04 följande:
    .Angående fisar så kan jag inte heller förstå hur man kan hålla sig framför den man delar sitt liv med. Här fiser vi framför varandra. :) Blir lika förvånad varje gång jag hör om ett förhållande där man inte fiser i varandras närhet.
    {#lang_emotions_cool} hey sister hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10