Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-05-29 19:33:01 följande:
    i malmö kostar det 1000 kr står det på hemsidan. betalade du extra och fick det på dvd också? skänt med 400kr i avdrag hihi fast synd å andra sidan att ni inte fick så bra bilderjag ska göra mitt på tisdag :)pregga: nä jag tog inte alls illa upp:) tråkigt om folk tror att jag inte vill acceptera att få en flicka :) det är själva BM som utfört ultraljudet jag har svårt att känna förtroende för, det hade känts likadant om hon sagt att jag väntade en pojk. som sagt har jag redan 2 pojkar och 1 flicka så det spelar ingen roll...
    Finns kanske flera sorters 3D/4D kontroller isåfall =)

Vi fick både 2D, 3D och 4D i samma undersökning.
    Stannar du i Sverige tills du skall föda nu eller?

Och bor du i närheten av Malmö?
  • Mandy86

God morgon!

Här strålar solen redan! 20 grader är det och har sol på balkongen fram till kl 18 nu Cool

Sista arbetsdagen imorgon, sköööönt! Står upp mest hela dagarna och på sistone har benen och fötterna svullnat allt mera =/

Idag ska vi också börja på föräldrakurs hos BM, får se om det är något intressant!

Nu kommer hyresvärden, läcker in vatten ifrån grannens badrum ned i vårt! Vill INTE ha mögel eller fuktskador när bebisen kommer..

Ha en supermysig dag alla!

BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-06-03 09:48:20 följande:
    Fy va jobbigt med vattenläcka, hua..hoppas dom fixar det snarast. här skiner solen med, jätteskönt ju :) kan bara älska sommaren..
    ja, dem kommer med fuktmätare iallafall så får vi se =)

på tiden att sommaren kom! verkligen!
    BF 100809
  • Mandy86

Nu blir det fika med sambons syster som väntar barn i juli och som flyttat till grannhuset - perfekt!!

BF 100809
  • Mandy86

jag bad ju om ursäkt när jag skrev länken och nu lämnar jag denna gruppen

BF 100809
  • Mandy86

mmm har varit lite mycket på sistone bara så jag överreagerade väl..sorry!
      har ju rätt bra i denna tråden och kul att prata med er :)

BF 100809
  • Mandy86
    Pregga skrev 2010-06-05 21:31:10 följande:
    Något jag upplever mer av nu de sista 2 dagarna är att det "hugger" till i underlivet, känns som ett knivhugg rakt upp i muttan-asont!! jag bara vrålade till....hade exakt likadant med lillan men då kom det tidigare än nu...ngn mer som känner av detta?
    Kände detta för första gången igårkväll!
    Precis som knivhugg eller nålar!

tidigare på dagen igår kände jag samma stickningar
    längst ned under magen, har dock bara kännt detta typ 5 ggr i allt
    BF 100809
  • Mandy86

ja alltid lika skönt när andra också känner av samma symptom!

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10