Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

här har det varit strömavbrott och världens åskväder i ett par timmar! Katterna gömde sig under sängen haha.

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-20 22:17:17 följande:
    hahah sicka fegisar :)
    ja de gillar inte alls när det åskar.

Nej nu måste dte bli natt här, sov gött tjejer!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-20 22:27:30 följande:
    haha jag kan tycka att det e mysigt när man sitter inne i värmen å regnet piskar emot rutan å det smäller...hihinatti natt sov så gött..
    ja jo det är mysigt när det mullrar, men inte så skoj om det slår ner, vet dem som både fått eldsvådor och trasiga tvapparater, så det är inte kul då..

Själv så har jag vart med om att det lagit ner, kanske inte direkt i huset men nånstans brevid för rutorna i huset höll på att gå, det small så det rang i öronen efteråt, fy fan, då blev jag rädd... då var jag som katterna och ville ligga under sängen haha
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-05-21 06:51:11 följande:
    Hej tjejer!Måste ju höra hur det är med er???Hoppas allt e bra med er och de små kulorna =)
    Här är det helt ok faktiskt, har mått lite bättre i kroppen. Men jag har en stooor kula Hur är det själv??
  • SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-05-21 07:35:16 följande:
    Här e det bra dock konstant trött Igår hade man typ som värk/sd halva dagen men antar det kan vara vanligt?
    jo tröttheten är lite jobbig, men jag är ju hemma så för mig går det bra..
    Jag har också SD, men de gör inte ont på mig, om de gör ont kanske du skulle kolla upp det?
  • SweetLilly

imorrn går jag in i v30, helt galet! Snart har vi våra bebisar tjejer!

• SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-05-21 08:25:46 följande:
    Njae ont o ont gör det inte direkt utan mera obehagligt.Får se nästa vecka hur mitt järnvärde är hmm tror det är lite lågt fortfarande.Käkar ni nått tillskott typ niferex eller annan järnform?Ja små magar hehe ja eller va det stora?
    jag tar lite kalk/magnesium bara. Har så pass högt blodvärde så jag behöver inget annat.
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-21 09:08:00 följande:
    Ngn mer som upplever att magen e mkt längre ner på morrnen? jag tog upp detta med en Bm på spicialförlossningen när jag var där å hon sa att det beror på att bebben lägger sig med ryggraden utåt å har ett annat läge...för lite senare under dagen så är min mage exakt under brösten.
    joo, när du säger dte så är det nog så här mer! Magen lite mindre och längre ner på morgonen och sen större och högre på kvällen..
  • SweetLilly

nåt jag känt senaste dagarna är att jag ibalnd får som mensvärk i nedre delen av magen, men det är inte i samband med nån sammandragning vad jag märkt, det håller i sig ett tag, men sen förvinner det.. vad kan det vara? Bara vanliga ligamentkänningar?

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-21 09:46:33 följande:
    Det tror jag e vanlig växvärk, molvärk. Du vet att din livmoder växer ju på nu å dras uppåt lite om jag inte minns fel, har åxå kännt av det, tror Carohl med har nämnt det.Hm, min dotter rusar raskt in i tonåren, jag lyssnar på lite goa låtar som jag gillade som liten, typ samantha fox, bara ren nostalgi-ungen blir skitsur å säjer att det e snusk å går in i sitt rum å smäller igen dörren, sen när man frågar -vad e det frågan om, då börjar hon stor tjuta ...jag fattar nada, hon är inte en lipsill utan rätt så jäkla tuff...då svarar hon -jag vet inte mamma, jag förstår det inte själv bara att det känns jobbigt...min lilla stumpa....man känner sig helt maktlös ju...men det e väl så när man e på väg att bryta sig loss å bli en egen individ...
    hehe lite lustigt är det, med tanke på att samantha fox är ju rena rama dagisnivån på snusk i jämförelse med dagens musik/artister haha.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10