• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-05-20 19:33:23 följande:
    hejsan tjejer hoppas ni mår bra! jag och sambon va ute på en promenad nyss skönt att röra på sig;) snart ska jag börja packa in i husvagnen i morrn ska vi åka med den ska bli skönt!
    åh det låter ju riktigt trevligt :)
    jag har dock liite svårt å röra på mig just nu..börjar känna mig tung, å fötterna svullnar....kanske dags för stöd strumpor...
  • carohl

Hej hej!

Nu är man hemma igen efter en kväll med Michelles klass och grillning och brännbolls spel, det var mycket trevligt!
    Jag fick vara domare, föräldrarna vann men det var jämt...
    Det var som sagt mycket trevligt och gott hahaha och vi drack Portello MUMS va gott det är!
    Nu blir det att bara umgås med min karl vilket var jättelänge sen nu känns det som.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 20:43:46 följande:
    Hej hej!Nu är man hemma igen efter en kväll med Michelles klass och grillning och brännbolls spel, det var mycket trevligt!Jag fick vara domare, föräldrarna vann men det var jämt...Det var som sagt mycket trevligt och gott hahaha och vi drack Portello MUMS va gott det är!Nu blir det att bara umgås med min karl vilket var jättelänge sen nu känns det som.
    jag ÄLSKAR portello...gottegris carro....haha
    det e en kille som kontaktade mig via en annan tråd här på Fl, å han har nu skrivit intensivt i 2 dagar..nu skrev han att han tror att Sd kommer komma med i riksdagen
    å att det skulle vara bra..öh say what??!!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-05-20 20:55:10 följande:
    jag ÄLSKAR portello...gottegris carro....hahadet e en kille som kontaktade mig via en annan tråd här på Fl, å han har nu skrivit intensivt i 2 dagar..nu skrev han att han tror att Sd kommer komma med i riksdagenå att det skulle vara bra..öh say what??!!
    Haha jag diskuterar inte politik med folk... Man har helt enkelt olika åsikter. Under vårat tak tex alltså jag och min sambo kommer aldrig nånsin att rösta lika.... vi tycker inte lika för fem öre, men men jag älskar honom för det {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-05-20 21:30:27 följande:
    Haha jag diskuterar inte politik med folk... Man har helt enkelt olika åsikter. Under vårat tak tex alltså jag och min sambo kommer aldrig nånsin att rösta lika.... vi tycker inte lika för fem öre, men men jag älskar honom för det
    mja jag ska nog inte heller göra det,

nu har jag umgåtts med madde idag, å nu när jag ringer så säjer hon att-jag e nog sjuk!!!!!!!!!!!!!
    men va fint då, har ont i halsen men inga vita prickar.
    vi var ju mestadels ute i det fina vädret idag, men ska jag oroa mig för å bli smittad med ngt nu?!

SKIT ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-05-20 21:33:32 följande:
    mja jag ska nog inte heller göra det,nu har jag umgåtts med madde idag, å nu när jag ringer så säjer hon att-jag e nog sjuk!!!!!!!!!!!!!men va fint då, har ont i halsen men inga vita prickar.vi var ju mestadels ute i det fina vädret idag, men ska jag oroa mig för å bli smittad med ngt nu?!SKIT ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!
    en stund var vi ju inne typ 1 timme...
  • SweetLilly

här har det varit strömavbrott och världens åskväder i ett par timmar! Katterna gömde sig under sängen haha.

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-20 22:08:31 följande:
    här har det varit strömavbrott och världens åskväder i ett par timmar! Katterna gömde sig under sängen haha.
    hahah sicka fegisar :)
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-20 22:17:17 följande:
    hahah sicka fegisar :)
    ja de gillar inte alls när det åskar.

Nej nu måste dte bli natt här, sov gött tjejer!
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-20 22:19:58 följande:
    ja de gillar inte alls när det åskar.Nej nu måste dte bli natt här, sov gött tjejer!
    haha jag kan tycka att det e mysigt när man sitter inne i värmen å regnet piskar emot rutan å det smäller...hihi
    natti natt sov så gött..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10