• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

nåt jag känt senaste dagarna är att jag ibalnd får som mensvärk i nedre delen av magen, men det är inte i samband med nån sammandragning vad jag märkt, det håller i sig ett tag, men sen förvinner det.. vad kan det vara? Bara vanliga ligamentkänningar?

Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-21 09:35:17 följande:
    nåt jag känt senaste dagarna är att jag ibalnd får som mensvärk i nedre delen av magen, men det är inte i samband med nån sammandragning vad jag märkt, det håller i sig ett tag, men sen förvinner det.. vad kan det vara? Bara vanliga ligamentkänningar?
    Det tror jag e vanlig växvärk, molvärk. Du vet att din livmoder växer ju på nu å dras uppåt lite om jag inte minns fel, har åxå kännt av det, tror Carohl med har nämnt det.

Hm, min dotter rusar raskt in i tonåren, jag lyssnar på lite goa låtar som jag gillade som liten, typ samantha fox, bara ren nostalgi-ungen blir skitsur å säjer att det e snusk å går in i sitt rum å smäller igen dörren, sen när man frågar -vad e det frågan om, då börjar hon stor tjuta ...jag fattar nada, hon är inte en lipsill utan rätt så jäkla tuff...då svarar hon -jag vet inte mamma, jag förstår det inte själv bara att det känns jobbigt...

min lilla stumpa....man känner sig helt maktlös ju...men det e väl så när man e på väg att bryta sig loss å bli en egen individ...
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-21 09:46:33 följande:
    Det tror jag e vanlig växvärk, molvärk. Du vet att din livmoder växer ju på nu å dras uppåt lite om jag inte minns fel, har åxå kännt av det, tror Carohl med har nämnt det.Hm, min dotter rusar raskt in i tonåren, jag lyssnar på lite goa låtar som jag gillade som liten, typ samantha fox, bara ren nostalgi-ungen blir skitsur å säjer att det e snusk å går in i sitt rum å smäller igen dörren, sen när man frågar -vad e det frågan om, då börjar hon stor tjuta ...jag fattar nada, hon är inte en lipsill utan rätt så jäkla tuff...då svarar hon -jag vet inte mamma, jag förstår det inte själv bara att det känns jobbigt...min lilla stumpa....man känner sig helt maktlös ju...men det e väl så när man e på väg att bryta sig loss å bli en egen individ...
    hehe lite lustigt är det, med tanke på att samantha fox är ju rena rama dagisnivån på snusk i jämförelse med dagens musik/artister haha.
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-21 09:51:40 följande:
    hehe lite lustigt är det, med tanke på att samantha fox är ju rena rama dagisnivån på snusk i jämförelse med dagens musik/artister haha.
    haha jaa jag vet, hon e ju oskuld i samband med dagens musiker, men hon sjunger ju touch med...å min dotter lär sig eng nu, å blev rasande på snusket jag lyssnade på...hahahahahaha
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-05-21 09:53:48 följande:
    haha jaa jag vet, hon e ju oskuld i samband med dagens musiker, men hon sjunger ju touch med...å min dotter lär sig eng nu, å blev rasande på snusket jag lyssnade på...hahahahahaha
    ja när man börjar lära sig vad de sjunger så öppnar sig en ny värld, hehe
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-05-21 09:59:51 följande:
    ja när man börjar lära sig vad de sjunger så öppnar sig en ny värld, hehe
    mjo tydligen, haha
  • tetta

Nu har man varit och mätt och måttet var det samma som förra gången. Skönt.
    Hb värdet hade höjts till 124. Käkat järntabletter som en galning. Lyssnade på bebisen och den sparkade så det ekade i rummet.

Fick reda på att KSS har besöksförbud för syskon på BB. På grund av svininlfuensan och RS-viruset. Bara pappor får komma in. Blev besviken. De stora barnen vill ju träffa bebisen..
    Jag tänker inte stanna länge där. Minst 6 timmar sen får man gå hem.

• Bubbis10

ngn annan som fått lite utslag över magen? kan det vara den nyliga värmen ?

• Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-05-21 18:56:37 följande:
    ngn annan som fått lite utslag över magen? kan det vara den nyliga värmen ?
    Vet inte om det är utslag jag fått men små små prickar har jag fått. Inget som kliar dock.
    Fru till min älskade fru och mamma till en prinsessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10