• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-22 20:24:39 följande:
    nja var mer för någon vecka sen men nu är det bara lite då och då... känner varje dag men inte hela tiden som innan....Men nu vet jag inte vad de är frågan om har som stickningar i magen... skum känsla gör nästan ont
    haha va?? stickningar?? jo samma här då ju, han e mer rörlig vissa dagar..men så e det ju med alla kanske..jag puttade lite nu å fick en liten putt tillbax, haha kändes som en irriteraf sådan...men jag känner ju varje dag. vet att min Bm sa detta innan, att det skulle bli såhär....men man hann ju bli lite bortskämmd...:)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-22 20:27:59 följande:
    haha va?? stickningar?? jo samma här då ju, han e mer rörlig vissa dagar..men så e det ju med alla kanske..jag puttade lite nu å fick en liten putt tillbax, haha kändes som en irriteraf sådan...men jag känner ju varje dag. vet att min Bm sa detta innan, att det skulle bli såhär....men man hann ju bli lite bortskämmd...:)
    Jo fick en sträckning i magen idag och nu sen jag satte mej här för en timme sen så har jag fått stickningar i magen{#lang_emotions_undecided}
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-22 20:35:20 följande:
    Jo fick en sträckning i magen idag och nu sen jag satte mej här för en timme sen så har jag fått stickningar i magen
    men uch....va jobbigt..{#lang_emotions_undecided}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-22 20:38:25 följande:
    men uch....va jobbigt..
    ja man blir ju lite nojjig när man känner nått man inte känt innan :S
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-05-22 20:41:43 följande:
    ja man blir ju lite nojjig när man känner nått man inte känt innan :S
    jo helt klart, man e ju van vid dessa hårda puffar till mer knöande..typ...
  • elinnnnn

åh panik! hjälp mig!
    jag måste ju köpa en vagn att ha här i sverige, drygt en månad bara. nu har jag hittat 2 billiga vagnar.

en liggvagn modell äldre.
    positivt: endast liggvagn dvs mindre
    negativt: modell äldre

kombi/duovagn med hårdlift nyare modell
    positivt: justerbart handtag
    negativt: stor vagn

Vad hade ni valt??? OM jag skulle ha använt vagnen längre hade jag helt klart valt kombivagn då det också är en sittvagn. Men det är egentligen liggvagn jag vill ha :S

BF 100809
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-05-22 20:49:56 följande:
    åh panik! hjälp mig! jag måste ju köpa en vagn att ha här i sverige, drygt en månad bara. nu har jag hittat 2 billiga vagnar.en liggvagn modell äldre.positivt: endast liggvagn dvs mindrenegativt: modell äldrekombi/duovagn med hårdlift nyare modellpositivt: justerbart handtagnegativt: stor vagnVad hade ni valt??? OM jag skulle ha använt vagnen längre hade jag helt klart valt kombivagn då det också är en sittvagn. Men det är egentligen liggvagn jag vill ha :S
    jisses, läste första meningen å trodde det var panikartat!! som du skrämde mig...
    haha din busa, men ta liggvagnen då :)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-05-22 21:02:45 följande:
    jisses, läste första meningen å trodde det var panikartat!! som du skrämde mig...haha din busa, men ta liggvagnen då :)
    hahaha nä inte så panikartat så du behöver bli rädd ;) stackare :)

jo men det är ju så att det är svårt att välja mellan utseende och funktion typ
    kombivagnen är snyggare dock större
    liggvagnen är mindre dock fulare

skit jobbigt val !!! hahaha
    BF 100809
  • Bubbis10

hahaha min dotter öppnade kylen nu å utbrister-åå vem e det som äter upp all mat?? vi handlade massor igår.

hm.....{#lang_emotions_embarassed}

• elinnnnn
    Pregga skrev 2010-05-22 21:06:37 följande:
    hahaha min dotter öppnade kylen nu å utbrister-åå vem e det som äter upp all mat?? vi handlade massor igår.hm.....
    hahahhaahaha
    ja men det är väl hennes lillebror ;)
    jag skyller allt sånt på bebis nu hahaha jag vräker i mig allt jag kommer över, typ
    är vrålhungrig och sugen på allt möjligt mest hela tiden :S
    BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10