-
hej! det var ett tag sen, hur är det med dig?Angel20 skrev 2010-05-25 13:21:20 följande:lysingsbadet låter juh som ett jätte bra alternativ. d e fint där! =0) (jag e från västervik) hihi.. västervik gör juh att d e nära till allt d ni vill göra! -
vi bygger veranda nu så det kommer vara tak på den, så jag tror jag skippar parasoll. Tänkte just när man vill ha dem sovandes ute..carohl skrev 2010-05-25 13:31:37 följande:Hej!Vet ni vad jag kom på att man kanske borde köpa? Ett parasol till vagnen då våra bebbar kommer då det är nog väldigt varmt... Hade jag inte alls tänkt på.
Jag kommer inte gå på stan/stranden eller likande heller så för min del behövs det nog inte.. -
ja absolut, vet man med sig att man är ute mycket så kan det nog vara bra att ha!carohl skrev 2010-05-25 13:37:06 följande:Jag har också tak på min framsida men då jag kommer att vara ute och röra mig med vagnen så måste jag nog skaffa mig ett... aja tur att jag kom på det iaf så hinner jag skaffa innan min lilla prinsessa är ute. -
på mig fungerar vanlig samarin bra faktiskt, än så länge iafcarohl skrev 2010-05-25 13:38:32 följande:Jag ska till apoteket nu då jag har tröttnat på denna halsbränna som jag har haft i flera veckor VARJE DAG. Jag ska köpa mig nån tuggtablett som gravida kan ta. Nu får det vara nog, jag kan inte slappna av, inte sova, inte gö nå utan att det bränns i halsen... hm...
fast det kan man ju inte ta flera ggr/dag, men ung varannan kväll blir dte nog.
-
njao jag hade 28 i v26. men min BM sa att det inte är nån fara, tycker de det så får du en extrakoll så att bebisen inte är jättestor, men det brukar den tydligen inte vara, bara att man har en stor livmoder, och det kan tydligen växa ikapp också eftersom.Medusan skrev 2010-05-25 14:19:42 följande:Hej tjejer, har precis varit hos barnmorska och mätt magen och låg högt och är lite nojig nu. Någon annan här som legat högt. Jag har 28-29 cm och är i vecka 25+6. Vore skönt att höra att det finns fler med högt mått -
Va skönt pregga att det inte var nån fara! men jag tror detta kan vara rätt vanligt nu, slemhinnorna är väldigt sköra nu och det kannog blir små blödningar från underlivet.
-
uscha, vi ska avliva ena katten imorgon och jag mår så dåligt, mår illa och har jätteont i magen. Pyret lever runt som en propeller där inne i magen, kanske känner den att mamma är orolig? Har ju hört att stresshormone kan påverka.
Blä, morgondagen kommer bli tung..
-
jag hade 3 katter när jag flyttade ihop med min man, och han hade 2. en av mina gick bra ihop med dem, men inte de andra två som är döva. Den ena döva katten är jätteilsk på andra djur ( han har jagat av rådjur från tomten..) Så de har bott tillsammans i tvättstugan i garaget senaste tiden i väntan på lösning, men det kommer aldrig nån. Han är även rädd och hispig och skriker hela dagarna, troligen för att han är döv.. men hans bror är lugn och han har jag hittat ett nytt hem till nu.carohl skrev 2010-05-25 18:52:19 följande:Vad jobbigt Varför ska ni avliva honom?
Men han klarar sig inte själv och det vore tortyr att låta honom vara instängd själv där nere.'Så jag tror han får det bäst om han får somna in... -
God morgon på er!
Jag ar sovit rätt bra i natt faktiskt! Känbdes skönt, nu när dagen kommer bli lite jobbig...
Men jag får försöka se framåt och på lilla Pyret som kommer snart! Om jag nu får mitt snitt när vi pratade om läkaren och jag är dte bara 8 veckor kvar! Shit, man blir ju nervös! 8 v, hur ska man hinna allt man har tänkt, ojojoj..
-