• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 15:17:15 följande:
    Jag är verkligen inte säker på att det är trollet jag känner. Men nog är det nåt som händer där nere. Men det är väldigt oregelbundet. Kan inte säga att jag känner varje dag men det är nog oftare och oftare. Har gått 16 fulla veckor på onsdag.
    jag brukar känna liten varje dag..sen kommer det ngn dag då det e stilla, men dom små sover ju mkt =)
  • den kära leken

Precis som mamman gör just nu ;)

Pregga skrev 2010-03-01 15:26:35 följande:
    jag brukar känna liten varje dag..sen kommer det ngn dag då det e stilla, men dom små sover ju mkt =)
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 15:27:39 följande:
    Precis som mamman gör just nu ;)
    haha känner mig pikad ;) asg....
  • den kära leken

Om jag bara hade kunnat sova. Kan ju iof lägga mig under skrivbordet och sova men jag tror inte det blir jättepopulärt. Gud vad gött det hade varit att bara få sova när man är trött, hela tiden ;)

Hur går det med tvätten?

Pregga skrev 2010-03-01 15:29:37 följande:
    haha känner mig pikad ;) asg....
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 15:33:09 följande:
    Om jag bara hade kunnat sova. Kan ju iof lägga mig under skrivbordet och sova men jag tror inte det blir jättepopulärt. Gud vad gött det hade varit att bara få sova när man är trött, hela tiden ;) Hur går det med tvätten?
    haha jo det e rätt gött å kunna sova en stund när man behöver, hehe men men får la se om jag blir sjukskriven nu, annars så blir det tillbax till kursen =(
    haha tvätten var klar kl 12.00

skönt å ha det gjort..
  • den kära leken

Har du svarat på det innan men jag inte kommer ihåg, vad är det du läser?

Pregga skrev 2010-03-01 15:35:26 följande:
    haha jo det e rätt gött å kunna sova en stund när man behöver, hehe men men får la se om jag blir sjukskriven nu, annars så blir det tillbax till kursen =( haha tvätten var klar kl 12.00 skönt å ha det gjort..
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 15:36:49 följande:
    Har du svarat på det innan men jag inte kommer ihåg, vad är det du läser?
    haha jag går på en kurs där folk går som har gått igenom trauman, vart sjukskrivna länge, eller arbetslösa..jag har gått där för att barbeta saker som hänt i mitt liv. man har olika temaveckor, skriver cv,pratar om praktik, lite psykologi....mm
    Men jag ska nog bli utskriven där nu...får veta på ons...
  • den kära leken

Aha okej, låter ju superbra. Jag vill med gå en sån kurs. Men jag brukar vilja gå alla kurser, haha

Nu ska snart få åka hem och äta korvstroganoff som kärleken lagar till mig. Gott ska det bli!

Pregga skrev 2010-03-01 15:42:17 följande:
    haha jag går på en kurs där folk går som har gått igenom trauman, vart sjukskrivna länge, eller arbetslösa..jag har gått där för att barbeta saker som hänt i mitt liv. man har olika temaveckor, skriver cv,pratar om praktik, lite psykologi....mm Men jag ska nog bli utskriven där nu...får veta på ons...
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-01 15:45:16 följande:
    Aha okej, låter ju superbra. Jag vill med gå en sån kurs. Men jag brukar vilja gå alla kurser, hahaNu ska snart få åka hem och äta korvstroganoff som kärleken lagar till mig. Gott ska det bli!
    Åå det e gött, åt vi här för 3 dagar sen, men lillan hatar det verkeligen asså. suck...jo den kursen var bra för mig, å min situation som jag befann mig i när jag började...haha snackade i luren med en väninna nu som var på fetsih fest i lörd. asg, jag va ju på förra men ville inte gå nu med mage å allt. Finns ju gravida där med, men näe....inte nu. Sist jag va där så var det 400 st i en lokal som ligger inne i ett berg å kallas grottan, helt grymt asså. Fick min väninna att gå på en å nu  e hon helt torsk..hahahah hon ringde nu å berättade att hon fått med sig sin nya kille.....hahahahaha
    han har inte slutat prata om det än...men vad jag förstod så hade det spårat ut lite väl mkt denna gången..kanske ska vara glad att jag inte gick, haha
  • den kära leken

Spännande med lite annorlunda fester =) Sen beror det ju lite på vad det innebär att gå på en sån fest. Vad var det som hade gått överstyr då? Eller vi kanske inte ska ta det här?

Pregga skrev 2010-03-01 15:52:28 följande:
    Åå det e gött, åt vi här för 3 dagar sen, men lillan hatar det verkeligen asså. suck...jo den kursen var bra för mig, å min situation som jag befann mig i när jag började...haha snackade i luren med en väninna nu som var på fetsih fest i lörd. asg, jag va ju på förra men ville inte gå nu med mage å allt. Finns ju gravida där med, men näe....inte nu. Sist jag va där så var det 400 st i en lokal som ligger inne i ett berg å kallas grottan, helt grymt asså. Fick min väninna att gå på en å nu  e hon helt torsk..hahahah hon ringde nu å berättade att hon fått med sig sin nya kille.....hahahahaha han har inte slutat prata om det än...men vad jag förstod så hade det spårat ut lite väl mkt denna gången..kanske ska vara glad att jag inte gick, haha
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10