-
Precis! Kommer med en flygande fart ;)Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 10:39:39 följande:hahahahahaha DET skulle man kanske testa så ungen "studsar" ut hihi
-
HAHAHA ;)den kära leken skrev 2010-06-07 10:40:56 följande:Haha, jag trodde du menade att man skulle klättra över några speciella trädrötter för att sätta igång det hela men du menar den fysiska ansträngningen. :)
Jag såg ju inte klok ut som for omkring i skogen och var arg....Min man sa att det enda man såg var en röv som vickade :D -
Han var jätte nöj;)den kära leken skrev 2010-06-07 11:22:13 följande:Haha, då var han nöjd? ;) Vi får hoppas att du slipper det denna gången.
Idag är det en sån dag att så fort jag funderar att göra ngt. Så kommer dessa härliga sammandragningar som gör så att jag måste andas igenom dem. Morr...
Det trycker samtidigt neråt. Så himla kul! Not.... -
Jag gjorde detta i v.42 hade gjort det tidigare kan jag säga. Så nu kräver jag att de ska göra det sista gången hos bm!Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 12:35:58 följande:I vilken vecka fick du hinnsvepningen? -
Våran kanin heter Stampe! ;)Pregga skrev 2010-06-07 13:19:08 följande:hahahaha hon e underbar, sen deklarerar hon sin kärlek till sin älskade kanin stampe..det var en gång en flicka som hete Natalie
hon hade en kanin som hete stampe.
jag älskar dig stampe puss i love you stampe.
du är den bästa kaninen som finns.=och jag hoppas du lever
hela livet det kommer du att göra . puss du är
vädens bästa kaninen i världen.
gjord av natalie
-
Mums för rabarberpaj. Blev hungrig direkt! Åt ju bara för en timme sen...:)Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 16:47:00 följande:Har idag haft storstädning och just nu bakat färdigt Rabarberpaj och sockerkaka som jag ska dränka mina viktsorger i sen
Här börjar man gå upp i vikt så det blir ju kul sen...Vi får väl starta en glada vikt nedgångsklubb efter detta.. -
Här har den hicka hela tiden känns det som. Jätte mysigt. Hela magen skakar :)SweetLilly skrev 2010-06-08 08:33:56 följande:jag har faktiskt inte känt av nån hicka än! -
Hej på er! Grattis ni som har gått och går in i ny vecka.....
v.31 nu. Tjoho!
Har varit på skolavslutning med barnen. De sjöng så fint. Nu blir det tårta och saft...
Rena kalaset.
Kram på er! -
Hej på er!
Har knappt gjort ngt i helgen. Kommer ju inte ut pga dessa goa sammandragningar. Höften har ballat ur. Så himla mysigt. Man längtar tills man ska till bm nästa gång. hoppas att hb har höjt sig. Magen ballar ur av järntabletterna.
Måste oxå handla färdigt. Ska till Ikea och göra det sista. Tar med mig syrran och barnen.
Kram på er -
Det finns en butik i skövde.Får ta mig dit och handla. Hade jag inte tänkt på...'Myran 08 skrev 2010-06-13 17:42:24 följande:Oj, du låter ju jätte klar.
Verkar veta precis, vad avis jag blir.
Själv är jag stressad då vi flyttar 31 juli och då är det 23 dagar kvar till BF. Jag hoppas bara man hinner få lite ordning innan bebisen kommer. Tur att man har bilstolen i bilen (sätts fast nästa vecka), barnvagn införskaffad och sängen har vi från storebror och såna saker. Sedan tillkommer blöjor men det köper jag i juli. Är lite glad att man har småa barn och vi visste att vi ville ha en till, så vi har inte gjort oss av med några saker.
Har ni funderat något på hur ni ska klä era små när de kommer ut?
Ser att ni pratar sd. Har jag haft sedan ungefär v. 20 så jag går runt med bricanyl hela tid om det är så att jag får det jobbigt. Har även varit upp på förlossningen några gånger pga det. Men jag är så glad och tacksam över att det inte tappen är påverkad. Ibland har det visat sig att jag har haft en UVI också pga sammandragningarna.
Har ni bett eran barnmorska att ta urinprov på er och bett dem odla på det? Tänker så ni inte går med uvi.Har du något Life där du bor? Då finns det järn där som är snällare mot magen, dem heter Järn caps (tror jag det är annars är det caps på slutet). Jag tar dem och mitt järnvärde är nu bra och min mage har inte ballat ur.tetta skrev 2010-06-13 14:56:05 följande:Hej på er!
Har knappt gjort ngt i helgen. Kommer ju inte ut pga dessa goa sammandragningar. Höften har ballat ur. Så himla mysigt. Man längtar tills man ska till bm nästa gång. hoppas att hb har höjt sig. Magen ballar ur av järntabletterna.
Måste oxå handla färdigt. Ska till Ikea och göra det sista. Tar med mig syrran och barnen.
Kram på er