Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-05 10:16:49 följande:
    Godmorgon stumpan :)

jo det kan ju vara så enkelt som uvi, saken e denna att GBS i sin tur utvecklas till uvi, men det talar dom om isåfall.
    nåja nu har jag fått för mig att jag behöver 70.000 kr....vill ha nya tuttar å läppar, hahahaha
    kanske e en fix ide jag fått nu, man känner sig inte direkt som en hot mama!! haha
    Jo klart man känner ibland att man skulle vilja se snyggare ut, men jag är lite emot skönhetsoperationer. Ofta ligeger problemet hos personens psyke, inte i kroppen. Ofta är de som opererar missnöjda av fler skäl än rent fysiska.. många som börjar slutar inte utan fortsätter att förbättra och förbättra.
    Pyret väntas slutet på juli 2010 *resanfram.blogspot.com*
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-05 10:40:55 följande:
    jo jag vet, men jag skulle aldrig göra det för ngn annans skull än min egen. å jag skulle inte fortsätta, jag utvecklades ganska så sent, typ 14 år så fick jag boobs, å sen blev jag gravid som 15 år å blev tvungen att ta bort det...vilket var mkt jobbigt då men som jag inser idag va det enda rätta, skulle dock aldrig sätta mig i en sådan situation igen, men jag bodde inte hemma utan med min kille å hade ingen som talade med mig om var man skaffade skydd mm. å just då så var jag inte klar i utvecklingen å den grav skyndade på det hela sjukt fort, jag fick jättebomber. sen efter dottern å ammande så blev dom jättesmå å nu stora igen, asså läpparna e inget som jag fun derat på så mkt, utan just brösten å det är för att kunna trivas med mig själv, vill kunna ha på mig en söt bh, eller bikini, kunna ta av mig på överkroppen utan att må dåligt inför min partner. visst e det psykiskt, men jag vill ju samtidigt trivas med mig sj, å jag skulle inte göra större, snarare förminska å lyfta upp. fylla ut lite, inget porr stuk överhuvudtaget. å jag skulle inte fortsätta med ngt annat, som sagt just läpparna e bara en fundering men inget jag känner att jag måste, har ganska så fylliga läppar redan :)
    Nu säger jag inte att du är sån, men det du säger säger alla De ska baaara göra dte en enda gång, för sin egen skull. Men när man sitter där nyopererad och ser fler brister, ja då fortsätter dte.

Sen ska man  ju ha i åtanke att sätter man in nya bröst ska de förnyas vart 15e år.

Sen får jag bara säga att opererade läppar är dte fulaste jag vet! För det syns så jäkla väl! Så jag hoppas du kan vara nöjd med dina naturliga.
  • SweetLilly
    Lysmasken skrev 2010-06-05 15:23:12 följande:
    Hallå

Är helt död av förkyldningen och inte blir det bättre utav värmen.

Skönhets operationer är jag för. Har en hel del övervikt som jag vill gå ner först men sen så vill jag gärna ta bort hänget och förminska mina tuttar har 90K och då har dom inte ökat nu pga av grav.
    Låren får gärnas fixas oxå
    Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
    av såna anledningar tycker jag dte är helt ok! Det är en av få anledningar jag tycker det faktiskt finns till för!

Vad varmt det är då! Jag sitter och tittar på när maken och hans kompis bygger altan där ute, jag smyger bara i dörröppningen och serverar öl och goda råd
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-05 17:05:48 följande:
    hihi ja men eller hur, vill man fixa sig av olika skäl som får en att må bättre så varför inte :)
    SweetLilly skrev 2010-06-05 16:10:49 följande:
    av såna anledningar tycker jag dte är helt ok! Det är en av få anledningar jag tycker det faktiskt finns till för!

Vad varmt det är då! Jag sitter och tittar på när maken och hans kompis bygger altan där ute, jag smyger bara i dörröppningen och serverar öl och goda råd
    Hm, ok......såå att man ammat 2 barn å man mår dåligt över de 2 skinnpåsar som hänger å dinglar e inte ett ok skäl enl dig? ingen anklagelse nu bara en undran då jag å lysmasken fick så 2 helt olika svar, å bådas syften hade vart d-samma.
    alltså om man har problem med sina bröst, att man har ryggvärk o.s.v då är det ju en medcinsk fråga, och då är det ok enligt mig ja. Sen kan jag tycka att många opererar sina bröst för "ingenting" bara för att de inte ser ut som nåt perfekt. men det är ju ens egna pengar och man får ju såklart göra vad man vill med dem.

men det finns så mycket vackra kvinnor som "förstör" sig med operationer bara för att dte är ett sjukt ideal.
  • SweetLilly

hejhej på er!

Har bara haft 2 skön adagar i sommaren här =P De håller ju på att bygga altan här så jag har varit lite instängd hehe, då det bara är bjälkar att gå på Inget för en gravid och sjuk kvinna. men nu har vi fått på lite brädor iaf så man kan balansera sig bort till trappen hehe.

Tiden rusar på! Nu ska jag iaf till läjaren igen på MVC på tisdag så får vi se om den remissen gör nån nytta denna gången, måste ha mitt beslut snart.

Vikten pratade ni om, mitt har liksom stannat av lite, så jag har gått upp 11kg, allt runt magen och stjärten så jag ser väldigt lustig ut, som ett äpple typ haha.

• SweetLilly

hej på er!

VAd ni har skrivit sen igår då! hade ju massor att läsa

Kära leken; jag är helt inne på ditt spår med operationerna då!

Jag börjar bli rätt trött på kroppen nu ska jag säga! Är så trött på att ha ständig värk i ryggen, att ha dessa dryga kramper på nätterna och att var så trött att man somnar ståendes ibland nästan..fy. Hoppas på att remissen som skickas imorrn är till nån nytta, n får de sätta fsrt, jag vill ha mitt snitt när dte var sagt!!

• SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-06-07 11:20:37 följande:
    Jag förstår att du är trött på det. Men snart är det dags för födelse. Och så snart du fått ett datum så kommer det säkert kännas bättre. Då vet du hur lång tid det är kvar och det brukar iaf kännas lättare då.
    ja det tror jag med! Bara jag kan få ett datum, så man verkligen kan räkna ner och förbereda! Då kan jag nog varva ner lite.. just nu känner jag mig lite stressad faktiskt.
  • SweetLilly

ang sammandragningar; mina har börjat att kännas en del ibland. Det verkligen stränar och drar och ömmar lite. Det är just om jag rör mig, tex om jag står upp länge.
    men jag sitter ju oftast på baken så de flesta känns inte

• SweetLilly

lycko er som har sex Här har det bara blit en enda gång sen december!
    Tapapr sugen när man liksom får vända och luta och knappt kan röra sig.
    "vänta lite.." "ta bort där.." Vänta så ska jag.." "aj inte där.." nej det blir bara ett besvär.
    Men lusten har ökat, drömmer helt galna drömmar haha. kan inte ens tänaka mig hur maken känner det!

• SweetLilly
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-07 12:45:16 följande:
    Kan ju inte påstå att vi har sex här direkt och har vi det så ja inte ser det ut osm sex iaf utan ser mer ut som min man gnuggar sig mot en övergödd köttfärslimpa

Det är fasen jobbigt att ha sex nu, att bara ta av sig kläderna och böja sig så man klämmer ihop magen får mig att spy, och sen känna hur magen och fettet gungar och plaskar i tiakt gör så man blir sjösjuk och nej fy jag tycker inte man e en vacker syn för ögat nu direkt och plus då doggystyle som funkar bäst nu då magen ej e i vägen försöker jag undvika så inte mannen ska se den där jäkla hemorojdern som vinkar glatt åt honom när han står bakom och desutom släpar magen i sängen och ungen trycker på spygaspedalen då

Hur mycket har ni gått upp i vikt?
    Stälde mig på vågen igår och visade fan hela jävla 81,4 kg Det är från inskrivningen då jag vägde 70 kg massa + i vikt
    Vägde ju 73 kg då jag blev gravid men gick ner pga illamående till 70 kg vid inskrivningen v 12... Mår apilla pga vikten då man redan hade "kärleks fläsk" extra redan
    nej sex är verkligen inget just nu..

Jag vägde 63kg innan, 65kg vid inskrivningen och nu står vågen på 76kg. Jag gick upp massor i början, men nu har det liksom stannat av lite, det känns skönt. man är ju rädd för hur det ska bli med värmen och sådär, de säger ju att man kan skena i vikt på slutet och det skrämmer mig, är ju redan nojjig med vikten och stel och osmidig.
    Tårna är ju som prinskorvar på kvällarna.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10