Pregga skrev 2010-06-05 10:40:55 följande:
jo jag vet, men jag skulle aldrig göra det för ngn annans skull än min egen. å jag skulle inte fortsätta, jag utvecklades ganska så sent, typ 14 år så fick jag boobs, å sen blev jag gravid som 15 år å blev tvungen att ta bort det...vilket var mkt jobbigt då men som jag inser idag va det enda rätta, skulle dock aldrig sätta mig i en sådan situation igen, men jag bodde inte hemma utan med min kille å hade ingen som talade med mig om var man skaffade skydd mm. å just då så var jag inte klar i utvecklingen å den grav skyndade på det hela sjukt fort, jag fick jättebomber. sen efter dottern å ammande så blev dom jättesmå å nu stora igen, asså läpparna e inget som jag fun derat på så mkt, utan just brösten å det är för att kunna trivas med mig själv, vill kunna ha på mig en söt bh, eller bikini, kunna ta av mig på överkroppen utan att må dåligt inför min partner. visst e det psykiskt, men jag vill ju samtidigt trivas med mig sj, å jag skulle inte göra större, snarare förminska å lyfta upp. fylla ut lite, inget porr stuk överhuvudtaget. å jag skulle inte fortsätta med ngt annat, som sagt just läpparna e bara en fundering men inget jag känner att jag måste, har ganska så fylliga läppar redan :)
Nu säger jag inte att du är sån, men det du säger säger alla

De ska baaara göra dte en enda gång, för sin egen skull. Men när man sitter där nyopererad och ser fler brister, ja då fortsätter dte.
Sen ska man ju ha i åtanke att sätter man in nya bröst ska de förnyas vart 15e år.
Sen får jag bara säga att opererade läppar är dte fulaste jag vet! För det syns så jäkla väl! Så jag hoppas du kan vara nöjd med dina naturliga.