Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-08 20:30:11 följande:
    haha mja innan drack jag 3 l mjölk om dan, å det gjorde jag med lillan med....sen gick jag över till juice för snart en vecka sen å då e det nästan 1 liter om dan...
    men jag e så varm å kvalmig i detta väder å svettes ju, då blir man ju törstig....
    jag har också perioder då jag dricker runt en liter om dagen, men jag har supervärden, så att det skulle vara nån fara, nej det tror jag inte ett dugg på.
    Pyret väntas slutet på juli 2010 * resanfram.blogspot.com *
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-08 20:41:13 följande:
    men vad dricker du då? för jag dricker mer än 1 liter men då e det annat än juice med :)
    jag dricker både sån koncentrerad jo-juice, samt bravojuice. sen drickar jag väldigt mycket ramlösa också.
  • SweetLilly

vi ska åka till min mamma i midsommar, nästan 50 mil i bil med min kropp, känner lite sisådär inför det. Samt att då har jag bara ca4v kvar till förlossning, känns lite oroande..

Sen helgen efter kommer min far på besök, som jag inte träffat på 4 år, det känns lite nervöst också.. jaja det ska väl gå det med.

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-08 21:05:54 följande:
    mja jag ska ju åka 5 v innan Bf till Carohl å det e la 60 mil..tror jag...
    ja vart är det hon bor? var det inte i gävle? min mamma bor utanför gävle
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-06-08 21:09:25 följande:
    pregga: hon har faktiskt inte helt fel... ökad törst kan bero på diabetes.... fast som sweet lilly säger ska man faktiskt dricka ca 2 liter vätska om dagen, gärna lite till.... men om du förut inte varit törstig och helt plötsligt blir det kan det vara en bra ide att kolla upp blodsockret. du har ju inte gjort någon glukosbelastning, vilket jag tycker är konstigt då man på dem flesta ställen i landet gör det runt v. 28-.29
    BF 100809
    här görs ingen belastning heller, iofs så bor jag och pregga i samma landsting
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-08 21:12:33 följande:
    hihi jo...visste inte om hon sagt ngt....:)
    då har vi lika lång och jäklig resa framför oss fast det blir ju skoj när man kommer fram
  • SweetLilly
    elinnnnn skrev 2010-06-08 21:37:21 följande:
    sweetlilly och pregga: usch det skulle jag inte vilja göra. sitta i en bil i 50-60 mil. särskilt inte så nära BF heller... både obekvämt och oroande....fast kan man och vill man tillräckligt mkt så går allt :P
    BF 100809
    hehe jo allt sitter i viljan tror jag för skönt kommer det inte att bli!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-06-09 07:56:10 följande:
    Godmorgon gumman!

jag har inboxat dig tråden då den inte riktigt passar in här, den handlar om mitt liv just nu, med olika känslor för olika saker, sorg,besvikelse samt en otrolig glädje över min kommande son....å jag blev uppriktigt förvånad över alla underbara som skrivit, mja chockad då jag förväntade mig att bli idiotförklarad....
    ok då kollar jag upp det!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10