Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-02-22 08:19:52 följande:
    Godmorgon allihopa!Vet ni vad jag kände igår? Bebisen hicka!!! Hahaha, eller ja jag tror iallafall att det var det. Jag har läst lite om hur det ska kännas och det stämde in perfekt. Ni vet hur man ibland kan få spasmer/ticks i ögonlocket? Eller det är kanske bara jag som får det? Hahaha, men så kändes det iallafall fast i magen.Imorgon ska jag till MVC, det blev inget i söndags för sköterskan hade bokat in oss på kvällen fastän BM bara jobbar förmiddag. Smart!Kanske blir det RUL denna veckan, *hoppas*Idag går jag in i vecka 17 tjohoooooo!
    haha va kul :) ngn hicka har jag inte kännt av men däremot sparkar å puttar :) v 16 idag :) wiii
    the jeryds skrev 2010-02-22 08:33:47 följande:
    mvc o gyn akuten vet att det e så lågt. Men det är bara att ha koll på det o invänta att det höjs.
    Ok, hoppas det blir bättre snart...fy va jobbigt stackare....
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-02-22 08:43:13 följande:
    Nu har jag äntligen börjat känna en massa sprattel i magen... Mycket sent på kvällarna men ganska lugnt på dagen :P
    haha samma här, antar att vi rör påm oss så mkt mer under dagen att liten vaggas...å på kvällen så e det la protest, hey you...ligg inte bara där...putt putt....hahahahaah
  • Bubbis10

Tack alla för grattis till vår nya vecka...
    Det kommer alltid tillkomma nya i tråden som vill läggas in på bf listan, men jag kan inte lägga till alla då tråd beskr blir tvärlång, men vi kan ju göra en egen tråd för just bf dagen :)

• Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-22 10:33:01 följande:
    ?Hej gumman kommer det att bli en ytterligare tråd hahahaha lite trög nu?Skyller på hormonerna=)Hur e det med dig
    haha nej nej...men bara om folk vill lägga till sina namn. jag gör ingen ny! men många kommer in å vill lägga till sig å det blir fööör lång tråd beskr

haha jag mår bara fint, sj?
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-22 10:33:01 följande:
    ?Hej gumman kommer det att bli en ytterligare tråd hahahaha lite trög nu?Skyller på hormonerna=)Hur e det med dig
    Lite molvärk bara men det tillhör väl....jag gör inte ngn ny nu....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-22 10:43:55 följande:
    Kanske bra att vänta lite till. Det kommer säkert ändras en massa iom att alla kommer göra RUL snart med. Då kommer det flyttas lite hit och dit. Kanske bättre med en ny tråd då, alternativt en BF-tråd
    Jo det va lite tanken hehe ;)
  • Bubbis10

e lite kort i mina svar ,sitter i tel...bara därför....

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-22 10:50:34 följande:
    Multitasking =)
    hahaha eller hur :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-22 11:26:04 följande:
    Ja !!!16+3 kommer jag att vara på mitt rul?Kanske tidigt men men !!E så nyfiken på vad det kan vara men jag tror att det e en till liten tjejja!För flickor har jag kommit på ett par namn : Nicole, Denise, Julina, en så länge!Har du inte fått tid för rul än gumman? puss Förlåt hahahaa!Jo jag mår bara bra. Bara att det e så himla kallt ju!Blivit beroende av att duscha minst 3 ggr omdagen! vet ej varför men allt mitt illamående försvinner där!Har duaningar va som gömmer sig i din mage?Jag har tittat på din fina mage och tror allt att det en liten pojke vet ej vf?Kommer du att titta eller låta det vara en surprise vid förlossningen?
    hahaa jag har inte en aning, men alla mina vänner å bekanta gissar på ojk. bara en gissar på tös=) får la se..hihihihi
    sj?
  • Bubbis10

Min molvärk känns lite som sammandragningar..gu va orolig jag blir..e det inte lite tidigt..hade det med dottern, men kommer inte ihåg när det började....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10