Vi fortsätter, Bf aug 10
morrn morrn.
Idag är det TUL på schemat! Få se hur stort mitt pyre har blivit!
och varmt ja, tycker inte jag får tillräckligt med syra nån gång, tycker det är kvavt och för varmt hela tiden...
morrn morrn.
Idag är det TUL på schemat! Få se hur stort mitt pyre har blivit!
och varmt ja, tycker inte jag får tillräckligt med syra nån gång, tycker det är kvavt och för varmt hela tiden...
hej igen!
Hemma från ultraljudet! Pyret väger drygt 2.2kg och ligger långt ner, dock inte fixerad *puh*
Helt enligt kurvan och allt är normalt.
Värmen ja, här är det 27 i skuggan, som tur är är det ga nska svalt inne, och kallt på golven så jag kyler mig inomhus
Jag sväller som attan av allt nu, t.o.m nu i mina ballerinaskor får jag veck ovanför skokanten när jag tar på mig dem, galet.
Matlust lika med noll här med, lever på bananer och nån smörgås här och var..
ang papper och journal behövs dte inte om man föder i samma landsting då har de allt i datorn, men blodgruppering måste man ha, så sa min bm iaf.
morrn morn. Ja vilken värme, trodde jag skulle krevera i natt, fy, vi hade ca 26grader hela natten i sovrummet trots lite öppet fönster. Vaknade tidigt och kunde inte somna om heller, blir nog en lunchsovning ist.
Måste nog städa lite, det som jag orkar iaf, imorgon kommer min far på besök över helgen, jag har inte träffat han på 5 år tror jag..